Anna Możdżyńska

Specjalizacja:

Branża hotelarska i turystyczna oraz gastronomiczna. Jakość obsługi, rozpatrywanie reklamacji, aktywna sprzedaż, efektywne zarządzanie sobą w czasie, delegowanie zadań, szkolenia stanowiskowe dla recepcjonistów, działów rezerwacji, concierge, kelnerów, pokojowych.

 

Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:

Jako trenerka pracuje od 2015 r.

 

Wiedza i kompetencje:

Ukończyła studia podyplomowe Akademia Trenera na WSB Poznań. Posiada 18letni staż pracy w branży hotelarskiej, 22 lata pracy jako pilot wycieczek i przewodnik turystyczny, współwłaścicielka kawiarni w Kołobrzegu 2014-2016.

 

Realizowane projekty:

Hotel HEL**** na Helu, Hotel Palazzo Rosso **** w Poznaniu, Hotel Neptuno Resort & Spa**** w Dźwirzynie, Pałac Domaniowski, Hotel De Silva Premium **** Opole, Czekoladziarnie „ WEDEL” w Kołobrzegu, Restauracja SUSHARNIA w Giżycku, Restauracja „JABŁONA „ w Powidzu, Restauracja „DRUGIE PIĘTRO” hotelu STORK w Brodnicy, Restauracja „ALCHEMIK” w Tomaszowie Mazowieckim.

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Jest licencjonowanym pilotem wycieczek oraz przewodnikiem turystyczny od 1998r. Certyfikowana trenerka VCC- Treiner in Tour Organizer. W 2019 r ukończyła szkolenie dla trenerów biznesu „ Kreatywne metody szkoleniowe”. Ukończyła szkolenie z zakresu sprzedaży usług w CENTRUM SPRZEDAŻY Monika Bartkowiak. Od 2020 r współpracuje jako trener i wykładowca z Politechniką Koszalińską – Wydział Ekonomiczny ( kierunek: Turystyka i Rekreacja).