Emilia Kacprzyk
Specjalizacja:
Menedżer HR i Trener z kilkunastoletnim doświadczeniem w zarządzaniu obszarem Human Resources globalnych korporacji.
Wiedza i kompetencje:
Ma wiedzę i praktyczne doświadczenie w tworzeniu i wdrażaniu standardów HR i obsługi klienta w start-upach, korporacjach na etapie zmian organizacyjnych i organizacjach wdrażających procesy biznesowe od podstaw. W organizacjach polskich i zagranicznych na całym świecie wdrażała procesy oparte na promowaniu podejścia Customer experience nie tylko wśród klientów zewnętrznych, ale także wśród klientów wewnętrznych, dbając o podejście bazujące na stakeholder model. Szkoliła się w Stanach Zjednoczonych, przenosząc tamtejsze doświadczenia dotyczące zarządzania zespołem, współpracy z klientem, na rynki europejskie. Wdrażała nowe podejście oparte na Customer experience i prowadziła szkolenia dla struktur sprzedaży, dla menedżerów m.in. w Polsce, w krajach nadbałtyckich, Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Indiach czy Emiratach Arabskich.
Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:
Jako Global HR Head była odpowiedzialna za tworzenie strategii HR w ponad 20 spółkach na całym świecie, gdzie m.in. prowadziła osobiście projekty zakładania nowych spółek, transfery procesów m.in. w Stanach Zjednoczonych, Emiratach Arabskich, Indiach, gdzie odpowiadała za rozpoznawanie sytuacji rynkowej od strony rynku pracy, zapoznanie się z lokalnym prawem pracy, benchmarkiem wynagrodzeń i zasadami naliczania wynagrodzeń; standardami procesów HR w danych lokalizacjach. Jako certyfikowany coach ICF w pracy stosuje podejście oparte na współpracy i wsparciu rozwoju innych. Od ponad 10 lat prowadzi szkolenia na arenie polskiej i międzynarodowej, w języku angielskim i polskim, z umiejętności miękkich i HR, dla top i mid menadżerów, specjalistów m.in. z zakresu komunikacji i współpracy w środowisku międzynarodowym, jest wykładowcą akademickim z obszaru zarządzania biznesem i HR.