Hanna Adamiak

Specjalizacja:

Zarządzanie projektami i doradztwo w obszarach: rozwoju nowych projektów, strategii, analizy rynku, zarządzania produktem, zarządzania kategoriami, marketingu i zarządzania sprzedażą, negocjacji, rozwoju nowych produktów, prezentacji dla klientów, szkoleń dla personelu sprzedażowego oraz szkoleń biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

 

Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:

Szkolenia prowadzi od ponad 5 lat.

 

Wiedza i kompetencje:

Absolwentka Warszawskiej Szkoły Biznesu (Zarządzanie i Marketing) oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Od 2018 roku, prowadzi własną firmę szkoleniową.

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Trenerka, praktyk biznesowych i doświadczona menedżerka marketingu z ponad 20-letnim stażem. Specjalistka w product i category management, strategii marketingowych i sprzedażowych, wprowadzania produktów na rynek. Karierę rozpoczęła w JTI Polska i MarketShare, była związana z Hiestand Polska (obecnie ARYZTA), gdzie awansowała z Kierownika Działu Obsługi Klienta do Dyrektora Marketingu. Z sukcesem prowadziła projekt wprowadzania na rynek polski Wild Bean Cafe wraz z BP Polska w zakresie kategorii przekąsek, wdrożyła programy promocyjno-sprzedażowe  z klientami sieciowymi, które przyniosły wzrosty na poziomie 40% sprzedaży. Pracowała także w Eurocash S.A. jako Senior Category Manager i Project Manager. Efektywnie tworzyła i wdrażała strategie marketingowe, rozwijała produkty, budowała kanały dystrybucji i współpracowała z międzynarodowymi klientami. Swoje szkolenia prowadzi także w języku angielskim.

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.