Hanna Adamiak

Specjalizacja:

Zarządzanie projektami i doradztwo w obszarach: rozwoju nowych projektów, strategii, analizy rynku, zarządzania produktem, zarządzania kategoriami, marketingu i zarządzania sprzedażą, negocjacji, rozwoju nowych produktów, prezentacji dla klientów, szkoleń dla personelu sprzedażowego oraz szkoleń biznesowych dostosowanych do indywidualnych potrzeb.

 

Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:

Szkolenia prowadzi od ponad 5 lat.

 

Wiedza i kompetencje:

Absolwentka Warszawskiej Szkoły Biznesu (Zarządzanie i Marketing) oraz Szkoły Trenerskiej grupy SET. Od 2018 roku, prowadzi własną firmę szkoleniową.

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Trenerka, praktyk biznesowych i doświadczona menedżerka marketingu z ponad 20-letnim stażem. Specjalistka w product i category management, strategii marketingowych i sprzedażowych, wprowadzania produktów na rynek. Karierę rozpoczęła w JTI Polska i MarketShare, była związana z Hiestand Polska (obecnie ARYZTA), gdzie awansowała z Kierownika Działu Obsługi Klienta do Dyrektora Marketingu. Z sukcesem prowadziła projekt wprowadzania na rynek polski Wild Bean Cafe wraz z BP Polska w zakresie kategorii przekąsek, wdrożyła programy promocyjno-sprzedażowe  z klientami sieciowymi, które przyniosły wzrosty na poziomie 40% sprzedaży. Pracowała także w Eurocash S.A. jako Senior Category Manager i Project Manager. Efektywnie tworzyła i wdrażała strategie marketingowe, rozwijała produkty, budowała kanały dystrybucji i współpracowała z międzynarodowymi klientami. Swoje szkolenia prowadzi także w języku angielskim.