Iwona Bednarek
Specjalizacja:
Zarządzanie, sprzedaż i standardy obsługi w lokalach handlowych i HoReCa.
Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:
8 lat doświadczenia i 18000 godzin szkoleniowych.
Wiedza i kompetencje:
Jest certyfikowanym trenerem Biznes MBA. Swoją wiedzę praktyczną nieustannie poszerza o aktualne, dopasowane do rynku trendy w sprzedaży. Tworzy swoje autorskie szkolenia w których łączy praktykę z teorią i przekazuje wiedzę dopasowaną do konkretnej branży.
Realizowane projekty:
Hotel Best Western Opole, hotel restauracja Nowa Baśń Nysa, hotel restauracja Opera, hotel Liburnia Cieszyn, hotel Piwniczna Spa, hotel Wisła Premium, restauracja Qurnik, pizzeria Giuseppe Opole, motel Łasuch Kuźnica Dolna, hotel restauracja Perła Oleśnica, restauracja Małopolanka Krynica, molo Resort &Spa, Chata Olimpijczyka Wisła.
Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:
Doświadczenie zdobywała, pracując przez 15 lat w takich firmach jak Hortex, Eurocash i Iglotex, zarządzając działami sprzedaży i obsługi klienta. Jako konsultant i doradca pracuje z właścicielami i menedżerami firm, wdrażając w oparciu o budżet operacyjny właściwe procedury, procesy i schematy zarządzania zapasami, zakupami, zespołem. Tworzy systemy premiowe dopasowane do profilu działalności jednostki. Przez dobrą praktykę wprowadza optymalizację kosztów na poziomie procesów i produktów. Kompleksowo wdraża ustalone procedury operacyjne i sprzedażowe. Od 2014 jej działalność zawodowa opiera się na świadczeniu usług dla branży HoReCa.