Iwona Bednarek

Specjalizacja:

Zarządzanie, sprzedaż i standardy obsługi w lokalach handlowych i Horeca.

 

Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:

7 lat doświadczenia i 16000 godzin szkoleniowych.

 

Wiedza i kompetencje:

Jestem certyfikowanym trenerem Biznes MBA, swoją wiedzę praktyczną nieustannie poszerzam o aktualne, dopasowane do rynku trendy w sprzedaży. Tworzę swoje autorskie szkolenia w których łączę praktykę z teorią i przekazuję wiedzę, dopasowaną do konkretnej branży.

 

Realizowane projekty:

Hotel Best Western Opole, hotel restauracja Nowa Baśń Nysa, hotel restauracja  Opera, hotel Liburnia Cieszyn, hotel Piwniczna Spa, hotel Wisła Premium, restauracja Qurnik, pizzeria Giuseppe Opole, motel Łasuch Kuźnica Dolna, hotel restauracja Perła Oleśnica, restauracja Małopolanka Krynica, molo Resort &Spa, Chata Olimpijczyka Wisła.

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Doświadczenie zdobywała pracując przez 15 lat w takich firmach jak Hortex , Eurocash i Iglotex zarządzając działami sprzedaży i obsługi klienta. Jako konsultant i doradca pracuję z właścicielami i menadżerami  firm, wdrażając w oparciu o budżet operacyjny właściwe procedury, procesy i schematy zarządzania zapasami, zakupami, zespołem. Tworzę systemy premiowe dopasowane do profilu działalności jednostki. Przez dobrą praktykę wdrażam optymalizację kosztów na poziomie procesów i produktów. Kompleksowo wdrażam ustalone procedury operacyjne i sprzedażowe. Od 2014 moja działalność zawodowa opiera się na świadczeniu usług dla branży horeca.