Joanna Prokopiuk

Specjalizacja:

Sprzedaż, etapy procesu sprzedaży, ocena potencjału, badanie potrzeb, skuteczna komunikacja w sprzedaży, metodyka sprzedaży Sandlera, standaryzacja procesu sprzedaży, typologia klientów, generowanie wartości, segmenty sprzedaży i Buyer Persona, praca nad motywacją handlowców (rozmowy korygująco-motywujące, konstruktywna informacja zwrotna)

 

Wiedza i kompetencje:

Ukończyła Pedagogikę Zdrowia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Jest również absolwentką studiów podyplomowych: Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu); Business English (Wyższa Szkoła Języków Obcych); Akademia Trenera (Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu); Akademia Managera (Uniwersytet WSB Merito w Toruniu), które ukończyła z wyróżnieniem. Ponadto ma na swoim koncie szkolenia: Key Account Manager (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), z zakresu analizy transakcyjnej I, II i III stopnia oraz w ramach projektów SellWise oraz CorazLepszaFirma.

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Swoją karierę zawodową zaczynała jako Specjalista ds. obsługi klienta. Obecnie jest Dyrektorem Sprzedaży z 15-letnim doświadczeniem. Od 17 lat z sukcesami działa w sprzedaży w sektorze B2B. Skutecznie rozbudowała zespół sprzedaży i przeprowadziła go przez zmiany strategii. Dba o rozwój własny oraz zespołu sprzedażowego, którym kieruje, poprzez organizację autorskich warsztatów i szkoleń wewnętrznych, a także projektów zwiększających kompetencje handlowców w dążeniu do zwycięskiej przewagi.

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.