Joanna Prokopiuk
Specjalizacja:
Sprzedaż, etapy procesu sprzedaży, ocena potencjału, badanie potrzeb, skuteczna komunikacja w sprzedaży, metodyka sprzedaży Sandlera, standaryzacja procesu sprzedaży, typologia klientów, generowanie wartości, segmenty sprzedaży i Buyer Persona, praca nad motywacją handlowców (rozmowy korygująco-motywujące, konstruktywna informacja zwrotna)
Wiedza i kompetencje:
Ukończyła Pedagogikę Zdrowia na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza. Jest również absolwentką studiów podyplomowych: Zarządzanie Marketingowe na Rynku B2B (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu); Business English (Wyższa Szkoła Języków Obcych); Akademia Trenera (Uniwersytet WSB Merito w Poznaniu); Akademia Managera (Uniwersytet WSB Merito w Toruniu), które ukończyła z wyróżnieniem. Ponadto ma na swoim koncie szkolenia: Key Account Manager (Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu), z zakresu analizy transakcyjnej I, II i III stopnia oraz w ramach projektów SellWise oraz CorazLepszaFirma.
Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:
Swoją karierę zawodową zaczynała jako Specjalista ds. obsługi klienta. Obecnie jest Dyrektorem Sprzedaży z 15-letnim doświadczeniem. Od 17 lat z sukcesami działa w sprzedaży w sektorze B2B. Skutecznie rozbudowała zespół sprzedaży i przeprowadziła go przez zmiany strategii. Dba o rozwój własny oraz zespołu sprzedażowego, którym kieruje, poprzez organizację autorskich warsztatów i szkoleń wewnętrznych, a także projektów zwiększających kompetencje handlowców w dążeniu do zwycięskiej przewagi.