Justyna Jaśkowiec
Specjalizacja:
Zarządzanie zespołem, obsługa klienta, efektywna komunikacja, Lean Office, Kaizen.
Wiedza i kompetencje:
Absolwentka Filologii Germańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim, Studiów Podyplomowych z Rachunkowości na Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki oraz Szkoły Trenerów Wszechnica UJ w Krakowie. Certyfikowany konsultant MaxieDISC badający style zachowań i ich wpływ na komunikację oraz pracę zespołową. Jest certyfikowanym trenerem Lean Office.
Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:
Przez 10 lat pracowała jako Team Leader odpowiedzialny za budowanie zespołów oraz szkolenie pracowników do efektywnej pracy zespołowej. Jako trener wewnętrzny i zewnętrzny była odpowiedzialna za usprawnienie procesu komunikacji podczas pracy z międzynarodowym klientem (zarówno podczas codziennej pracy jak i w trakcie transferu procesów do Polski z innych jednostek zależnych zlokalizowanych na całym świecie). Od 2 lat wspiera trenerów w efektywnym i skutecznym prowadzeniu szkoleń dla agentów Contact Center oraz kadrę zarządzającą w celu poprawy wydajności obsługi klienta. W pracy trenera najbliższe są jej aspekty związane z efektywną komunikacją, zarządzaniem zespołem oraz obsługą klienta.