Justyna Jaśkowiec

Specjalizacja:

Zarządzanie zespołem, obsługa klienta, efektywna komunikacja, Lean Office, Kaizen.

 

Wiedza i kompetencje:

Absolwentka Filologii Germańskiej na Uniwersytecie Jagiellońskim, Studiów Podyplomowych z Rachunkowości na Wyższej Szkole Ekonomii i Informatyki oraz Szkoły Trenerów Wszechnica UJ w Krakowie. Certyfikowany konsultant MaxieDISC badający style zachowań i ich wpływ na komunikację oraz pracę zespołową. Jest certyfikowanym trenerem Lean Office.

 

 

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Przez 10 lat pracowała jako Team Leader odpowiedzialny za budowanie zespołów oraz szkolenie pracowników do efektywnej pracy zespołowej. Jako trener wewnętrzny i zewnętrzny była odpowiedzialna za usprawnienie procesu komunikacji podczas pracy z międzynarodowym klientem (zarówno podczas codziennej pracy jak i w trakcie transferu procesów do Polski z innych jednostek zależnych zlokalizowanych na całym świecie). Od 2 lat wspiera trenerów w efektywnym i skutecznym prowadzeniu szkoleń dla agentów Contact Center oraz kadrę zarządzającą w celu poprawy wydajności obsługi klienta. W pracy trenera najbliższe są jej aspekty związane z efektywną komunikacją, zarządzaniem zespołem oraz obsługą klienta.

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.