Krzysztof Urbanowicz

Specjalizacja:

Sztuczna inteligencja i ChatGPT, AI Writing & Copywriting, Media i dziennikarstwo, Business Communication, Komunikacja firmowa, Copywriting, Storytelling i Visual Storytelling, Content Marketing, Transformacja cyfrowa biznesu, Social Media Marketing.

 

Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:

Ma 25 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, które odbywały się w Polsce, Francji, Szwajcarii, Bułgarii, Rumunii i Litwie.

 

Wiedza i kompetencje:

Z wykształcenia i z zawodu dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu), sowietolog (Studia przed doktoranckie DEA w Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), romanista (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu).

 

Realizowane projekty: 

Ponad 800 firm, organizacji i instytucji m.in.: Allianz, Aviva, Bank Credit Lyonnais, Bank Pekao SA, Bank Śląski, BZWBK (obecnie Santander), BNP Paribas, Citi, Commercial Union, Credit Agricole Bank Polska S.A., Cukrobank, Fortis Bank, Giełda Papierów Wartościowych (GPW), ING Barings, Kredyt Bank/Warta, Lukas Bank S.A., Narodowy Bank Polski (NBP), Nationale-Nederlanden, Provident, PZU SA, Raiffeisen Bank (obecnie BNP Paribas), Pioneer Pekao TFI SA, PKO BP, Volkswagen Bank , Enea, Energa, KGHM, PGE, PGNiG, PKN Orlen, PSE, PTPiREE, innogy/eon, Schneider Electric, Statoil (obecnie Circle K), SFW Energia, Siemens, Avon Cosmetics Polska, Finlandia Ballantine’s Group, Henkel, Kampania Piwowarska, Kraft Foods, Nestlé, Pepsi Cola, Reckit Benckiser, Auchan, Carrefour, Castorama, Empik, Frisco, Leroy Merlin, Tesco, Akademia Sztuki Wojennej, Centralne Muzeum Włókiennictwa w Łodzi, Cinema City, Dom Kultury Saska Kępa Prom, Kancelaria Sejmu, Francusko-Polska Izba Gospodarcza (CCiFP), Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie.

 

 

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Ma 25 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń, które odbywały się w Polsce, Francji, Szwajcarii, Bułgarii, Rumunii i Litwie. Specjalista w zakresie mediów i dziennikarstwa, komunikacji, copywritingu i storytellingu, marketingu i transformacji cyfrowej. Konsultant i trener w zakresie sztucznej inteligencji i Chatu GPT. Przez 18 lat kierował agencją content marketingu Mediapolis, należącą do międzynarodowej sieci Revsquare, obecnie Pentalog (Francja, USA). Z wykształcenia i zawodu dziennikarz (Institut Français de Presse w Paryżu); sowietolog (Studia przed doktoranckie DEA w Institut d’Etudes Politiques w Paryżu), romanista (Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu). Rozpoczął swoją karierę w mediach francuskich we Francji („Le Quotidien de Paris” i „Le Figaro”).  Po powrocie do Polski, w latach 90., był korespondentem mediów francuskich, w tym „Le Parisien”, „Info-Matin”, „Le Moniteur du Commerce International” (Le Moci), Radio France Internationale (RFI); później dyrektorem polsko-francuskiej podyplomowej szkoły dziennikarstwa – Europejskie Studium Dziennikarstwa w Warszawie, założonej przez L’Ecole Supérieure de Journalisme de Lille, jednej z największych szkół dziennikarstwa w Europie.

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.