Maciej Dąbrowski
Specjalizacja:
Specjalizuje się w szkoleniach z zakresu umiejętności sprzedażowych (z uwzględnieniem wykorzystania CRM), obsługi klienta, efektywności osobistej, komunikacji, motywacji i zarządzania zespołem. Pomaga również w opracowaniu i przełożeniu języka strategii marketingowej i sprzedażowej (w tym dotyczącej produktów i marek premium) na codzienne działania zespołu. Doradza i szkoli w obszarze budowania i koordynowania sieci dystrybucyjnej. Wszystkie szkolenia może prowadzić w języku polskim i angielskim.
Wiedza i kompetencje:
Absolwent SGGW AR Warszawa – lekarz weterynarii, Wyższej Szkoły Handlu i Finansów Międzynarodowych w Warszawie, Francuskiego Instytutu Zarządzania w Warszawie – Executive MBA, Malik Academy St. Gallen Szwajcaria w dziedzinie zarządzania, Akademii Trenera Ernst & Young oraz certyfikowany coach i tłumacz NOT (język angielski w dziedzinach: zarządzanie, medycyna, ochrona zdrowia i farmacja)
Realizowane projekty:
Prowadził zajęcia z marketingu i biznesowego języka angielskiego w Warszawskiej Akademii Reklamy, szkolił i kierował projektami wdrożenia systemu CRM i towarzyszących produktów marketingowych w największych firmach farmaceutycznych w Polsce, obecnie prowadzi szkolenia otwarte oraz zamknięte dedykowane dla indywidualnych firm i organizacji po przeprowadzeniu dogłębnej analizy ich potrzeb szkoleniowych. Doradza menedżerom w zakresie rozwoju osobistego.
Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:
Karierę rozpoczął jako pracownik naukowy PAN w dziedzinie immunologii, by po kilku latach przejść do komercyjnego rynku medycznego. Przeszedł drogę od przedstawiciela handlowego poprzez menedżera produktu do szefa sprzedaży w międzynarodowych koncernach zajmujących się diagnostyką medyczną (Abbott, Roche, Beckman). Od roku 2000 kierował polskimi filiami międzynarodowych korporacji działających na rynku polskim i w krajach bałtyckich. Stworzył od podstaw struktury organizacyjne dla firm Cegedim (CRM i marketing farmaceutyczny) oraz Eppendorf (dostawca rozwiązań z zakresu life sciences i biotechnologii dla uczelni, nauki i przemysłu). Członek Zarządu Eppendorf Poland przez 12 lat. Wewnętrzny coach dla zespołu sprzedaży Eppendorf. Obecnie aktywny na polu pracy trenerskiej i doradczej.