Michał Gumkowski

Specjalizacja:

Strategie marketingu internetowego, sztuczna inteligencja (AI) w marketingu, automatyzacja procesów marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta.

 

Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:

Ponad 8-letnie doświadczenie praktyczne w biznesie jako menedżer i trener/konsultant. Przeprowadzonych ponad 4 000 godzin szkoleniowych.

 

Wiedza i kompetencje:

Executive MBA, menedżer, trener i konsultant biznesowy. Pomaga małym i średnim firmom usługowym przenosić biznes na wyższy poziom. Pokazuje, jak automatyzować procesy, głównie marketingu, obsługi klientów i sprzedaży, wdrażając m.in. rozwiązania sztucznej inteligencji oraz narzędzia marketing automation.

 

Realizowane projekty: 

Zarządzał wieloma projektami edukacyjnymi oraz marketingowymi. Jako trener realizował liczne szkolenia, audyty i konsultacje, głównie dla MŚP.
Z sukcesem przeprowadził proces transformacji cyfrowej organizacji NGO działającej lokalnie, do skali ogólnopolskiej, zrzeszając wokół marki społeczność dziesiątek tysięcy specjalistów (psychologów, pedagogów, nauczycieli).

 

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Posiada ponad 8-letnie doświadczenie menedżerskie w obszarze marketingu oraz rozwoju organizacji. Od 2018 r. w ramach własnej działalności gospodarczej działa jako freelancer w 2 obszarach: działalności edukacyjnej oraz działalności wdrożeniowej w zakresie marketingu internetowego, AI i marketing automation. Jako praktyk, realizuje kampanie marketingowe dla klientów oraz wdraża do organizacji MŚP narzędzia AI, automatyzując procesy i optymalizując żmudne, powtarzalne i w efekcie kosztowne działania. Jako trener realizuje szkolenia z obszarów strategii marketingu, automatyzacji procesów i wykorzystania narzędzi AI w biznesie.

Specjalizuje się w pracy z mikro- oraz małymi firmami, których rozwój ulega wyhamowaniu z uwagi na ograniczenia procesowe, trudności z transformacją cyfrową lub niską efektywnością strategii marketingowej. Współpracuje z kadrami zarządzającymi w zakresie przeprowadzania organizacji przez transformację cyfrową, wykorzystując potencjał biznesowy nowych technologii. Opiera swoje działania na systemach i narzędziach stosowanych już przez klientów, integrując je i optymalizując przy wykorzystaniu narzędzi automation typu no-code. Dzięki takiemu podejściu, proces zmiany jest znacznie sprawniejszy i nie ma rewolucyjnego charakteru. Ma natomiast szybki i iteracyjny potencjał wdrożeniowy, niewymagający od pracowników uczenia się nowych systemów, czy też zmian przyzwyczajeń.

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.