Tomasz Markowski

Specjalizacja:

Sprzedaż doradcza i obsługa Klienta. Komunikacja interpersonalna (style komunikacyjne, style interpersonalne). Wywieranie wpływu na innych. Zarządzanie zespołem i wszystkie aspekty budowania oraz wzmacniania kompetencji menedżerskich: cykl komunikacji menedżerskiej, wyznaczenie celów i planowanie aktywności, motywowanie i docenianie, budowanie kultury udzielania sobie informacji zwrotnej, delegowanie zadań / przekazywanie instrukcji.

 

Ilość zrealizowanych dni szkoleniowych i lata doświadczenia:

16 lat doświadczeń trenerskich. Ponad 1 050 dni szkoleniowych, w tym ponad 150 w systemie on-line.

 

Wiedza i kompetencje:

Certyfikowany Trener, Coach i Mówca Maxwell Leadership Certified Team. Członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. Ukończył studia magisterskie: Społeczna Psychologia Biznesu w Uniwersytecie SWPS w Poznaniu. Posiada Certyfikat Doradcy Finansowego (Organizator: Gazeta Giełdy PARKIET), a także ukończony kurs „Praktyk NLP”.

 

Realizowane projekty: 

3 lata jako trener wewnętrzny sieci własnej sprzedaży ING Nationale-Nederlaneden Polska; 7 lat jako trener wewnętrzny sieci własnej sprzedaży AXA Polska S.A. W ciągu 7 lat pracy freelancerskiej pracował dla: Pekao S.A.; PKO BP; BGK, Tauron, PGNiG, KGHM, Electrolux, Pilkingkton, EMPIK S.A., Douglas; Afriso; Metlife; OVB; Orange; Flugger; Forbo; Warta; PZU; Izby Architektów; Medicover; T-Mobile; Circle K; HanseMerkur; EsBank; Investment Partners oraz Polfarma.

 

Doświadczenie zawodowe i osiągnięcia:

Specjalista ds. kontraktów w branży IT (instalacje inteligentnych budynków); Handlowiec – okablowanie strukturalne i światłowody; Agent ubezpieczeniowy ING NN Polska – 4 lata; Agent ubezpieczeniowy AXA Polska S.A. – 2 lata; Menedżer zespołu AVIVA – 3 lata stażu. Trener freelancer – JDG, 7 lat. Jest członkiem Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców oraz Toastmasters International – ma wielką frajdę z pomagania ludziom w stawaniu na scenie i stawaniu się świadomymi, pewnymi siebie mówcami. Wystąpienia publiczne to dla niego kompetencja XXI wieku.