Jak zarządzać zespołem produkcyjnym? Szkolenie dla firmy RING

Jak skutecznie motywować do pracy oraz Jak zapobiegać częstym rotacjom na stanowiskach pracowniczych w branży produkcyjnej? Jak zarządzać zespołem wielopokoleniowym? Na te pytania odpowiadaliśmy podczas jednego z ostatnich szkoleń menedżerskich. Naszym klientem była firma RING, było to szkolenie indywidualne Efektywny Menedżer Branży Produkcyjnej, dla osoby zarządzającej przedsiębiorstwem.

RING to polski producent sprzętu sportowego. W jego szerokiej ofercie znajdziemy zarówno produkty z typowego wyposażenia sklepu sportowego (worki treningowe, maty, ochraniacze, odzież sportowa), jak i wyposażenie sal gimnastycznych i obiektów sportowych (trybuny, bramki, tablice wynikowe). Cała produkcja zlokalizowana jest w Polsce.

Cele szkolenia

Ostatnie lata to czas dynamicznego rozwoju firmy. Ta nowa sytuacja spowodowała, że RING stanęła przed koniecznością zaprojektowania na nowo struktury organizacyjnej oraz zakresu obowiązków. Dlatego właściciel przedsiębiorstwa zdecydował się na skorzystanie z naszej oferty szkoleniowej.

Przebieg szkolenia

Kluczowymi zagadnieniami szkolenia były kwestie budowania oraz motywowania zespołu. Najważniejszym wyzwaniem w tym zakresie jest dla firmy RING duże zróżnicowanie wiekowe pracowników, dlatego też spotkanie skupiło się właśnie na tym aspekcie zarządzania.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z ramowym planem szkolenia tutaj. Szczegółowy program każdorazowo dopasowuje do potrzeb naszych klientów. Również ogólny plan może zostać zmieniony na Państwa życzenie, zachęcamy do kontaktu.

Uczestnik szkolenia jako szczególnie przydatne uznał ćwiczenia z wykorzystaniem teorii ról zespołowych oraz przywództwa sytuacyjnego.

Rezultaty szkolenia

W trakcie szkolenia udało się stworzyć atmosferę zaufania i współpracy co zdecydowanie pomogło w przyswajaniu przekazywanej wiedzy.

Rezultatem szkolenia było wspólne opracowanie przez zarządzającego firmą RING oraz trenera:

  • rekomendacji co do kształtu tworzonego w firmie zakresu obowiązków pracowniczych,
  • wskazówek dla docelowego systemu motywacyjnego w firmie,
  • rekomendacji dla prowadzonych w przyszłości rekrutacji do zespołu.

 

Trenerzy „Warto Szkolić

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak zarządzać czasem w sprzedaży detalicznej? Relacja ze szkolenia.

Znaczenie zarządzania czasem w sprzedaży detalicznej Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to kluczowy obszar, od którego zależy efektywność działania każdego sklepu. W realiach handlu, gdzie rytm pracy wyznacza klient, zmiany asortymentowe i rotacje kadrowe, umiejętność skutecznego zarządzania czasem przekłada się bezpośrednio na organizację dnia, obsługę klienta, a także atmosferę w zespole. Zarządzanie czasem w sprzedaży detalicznej to nie tylko kwestia indywidualnej dyscypliny, ale także…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak skutecznie zabezpieczyć dostęp zdalny przez VPN w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Bezpieczny dostęp zdalny – wyzwania i konieczność działania W dobie rosnącej cyfryzacji przemysłu, coraz więcej przedsiębiorstw produkcyjnych staje przed wyzwaniem bezpiecznego udostępniania swoich systemów informatycznych osobom pracującym zdalnie. Wykorzystanie technologii VPN w firmie produkcyjnej stało się standardem, jednak z racji specyfiki środowisk OT, systemów SCADA oraz rozbudowanych sieci przemysłowych – ten standard wymaga starannie zaprojektowanej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przeprowadzać rozmowy sprzedażowe w branży medycznej? – relacja ze szkolenia

Kluczowa rola kompetencji sprzedażowych w sektorze medycznym Branża medyczna należy do najbardziej wymagających i odpowiedzialnych sektorów rynku. Odpowiednie kompetencje komunikacyjne oraz umiejętność prowadzenia profesjonalnych rozmów z przedstawicielami ochrony zdrowia stają się nie tylko atutem, ale wręcz koniecznością. Rozmowy sprzedażowe w branży medycznej to proces złożony, w którym sprzedawca nie tylko reprezentuje produkt, ale również pełni rolę partnera merytorycznego, doradcy i ambasadora jakości. Niezbędne jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.