Jak zarządzać zespołem produkcyjnym? Szkolenie dla firmy RING

Jak skutecznie motywować do pracy oraz Jak zapobiegać częstym rotacjom na stanowiskach pracowniczych w branży produkcyjnej? Jak zarządzać zespołem wielopokoleniowym? Na te pytania odpowiadaliśmy podczas jednego z ostatnich szkoleń menedżerskich. Naszym klientem była firma RING, było to szkolenie indywidualne Efektywny Menedżer Branży Produkcyjnej, dla osoby zarządzającej przedsiębiorstwem.

RING to polski producent sprzętu sportowego. W jego szerokiej ofercie znajdziemy zarówno produkty z typowego wyposażenia sklepu sportowego (worki treningowe, maty, ochraniacze, odzież sportowa), jak i wyposażenie sal gimnastycznych i obiektów sportowych (trybuny, bramki, tablice wynikowe). Cała produkcja zlokalizowana jest w Polsce.

Cele szkolenia

Ostatnie lata to czas dynamicznego rozwoju firmy. Ta nowa sytuacja spowodowała, że RING stanęła przed koniecznością zaprojektowania na nowo struktury organizacyjnej oraz zakresu obowiązków. Dlatego właściciel przedsiębiorstwa zdecydował się na skorzystanie z naszej oferty szkoleniowej.

Przebieg szkolenia

Kluczowymi zagadnieniami szkolenia były kwestie budowania oraz motywowania zespołu. Najważniejszym wyzwaniem w tym zakresie jest dla firmy RING duże zróżnicowanie wiekowe pracowników, dlatego też spotkanie skupiło się właśnie na tym aspekcie zarządzania.

Zachęcamy Państwa do zapoznania się z ramowym planem szkolenia tutaj. Szczegółowy program każdorazowo dopasowuje do potrzeb naszych klientów. Również ogólny plan może zostać zmieniony na Państwa życzenie, zachęcamy do kontaktu.

Uczestnik szkolenia jako szczególnie przydatne uznał ćwiczenia z wykorzystaniem teorii ról zespołowych oraz przywództwa sytuacyjnego.

Rezultaty szkolenia

W trakcie szkolenia udało się stworzyć atmosferę zaufania i współpracy co zdecydowanie pomogło w przyswajaniu przekazywanej wiedzy.

Rezultatem szkolenia było wspólne opracowanie przez zarządzającego firmą RING oraz trenera:

  • rekomendacji co do kształtu tworzonego w firmie zakresu obowiązków pracowniczych,
  • wskazówek dla docelowego systemu motywacyjnego w firmie,
  • rekomendacji dla prowadzonych w przyszłości rekrutacji do zespołu.

 

Trenerzy „Warto Szkolić

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.