Marketing mobilny. Jak wykorzystać go do lepszej komunikacji z klientem?

Marketing mobilny. Jak wykorzystać go do lepszej komunikacji z klientem?

Podsumowanie szkolenia dla sklepu z branży motoryzacyjnej.

Podsumowanie szkolenia dla sklepu z branży motoryzacyjnej.

Czwartego kwietnia 2018 zrealizowaliśmy szkolenie dotyczące marketingu mobilnego dla firmy działającej w branży motoryzacyjnej.

Cele szkolenia

Firma postanowiła skorzystać z usług naszej trenerki i przeszkolić się z zakresu    marketingu mobilnego. Celem szkolenia było więc uaktualnienie wiedzy z zakresu marketingu mobilnego oraz  zapoznanie z aplikacjami mobilnymi, które sprawdzą się w działaniach marketingowych – z uwzględnieniem specyfiki branży (motoryzacja) i samego sklepu.

Przebieg szkolenia

Szkolenie trwało osiem godzin. W jego pierwszej części zrealizowaliśmy wykład interaktywny oraz zapoznaliśmy uczestniczkę z case study godnych polecenia wdrożeń marketingu mobilnego z Polski i ze świata. Druga część naszego spotkania to skupienie już bezpośrednio na marketingu mobilnym w firmie: wspólnie z uczestniczką przeanalizowaliśmy prowadzone obecnie działania w tym zakresie, a także odnieśliśmy je do aktualnej strategii wizerunkowej firmy. Na tej podstawie trenerka „Warto Szkolić” zaproponowała konkretne działania do wdrożenia/modyfikacji w ramach marketingu mobilnego.

Rezultaty

W trakcie szkolenia, które miało charakter indywidualnych konsultacji, uczestniczka poznała zasady tworzenia kampanii z zakresu mobile marketing. Dowiedziała się, jakie elementy może wprowadzić, by dotrzeć z komunikacją do swojej grupy docelowej. Poznała również trendy w mobile marketingu w Polsce i na świecie.  Szkolenie pomoże firmie w dotarciu do swoich klientów poprzez działania z wykorzystaniem możliwości, jakie daje marketing mobilny.

Trenerzy firmy „Warto Szkolić”