Projekt szkoleniowy dla Vita Idea Sp. z o.o.

Prawidłowe układanie towaru i tworzenie Standardu Obsługi Klienta, czyli projekt szkoleniowy dla Vita Idea Sp. z o.o.

Podczas pierwszego etapu nasi trenerzy skupili się na pracownikach.

Mimo początkowego oporu, zwłaszcza ze strony osób z wieloletnim stażem, etap ten zakończył się sukcesem. Pracownicy poznali między innymi zasady merchandisingowe, czyli zasady prawidłowego ułożenia produktów w sklepach oraz polepszyli Standard Obsługi Klienta. Trenerzy skupili się na tym aby zajęcia miały formę warsztatową. Zgodnie z piramidą zapamiętywania Dale’a pozwala to wielokrotnie zwiększyć ilość utrwalonych informacji.

Drugi etap szkolenia miał na celu wzmocnienie umiejętności kierowników.

Omówiony został każdy kontakt klienta z pracownikiem od powitania klienta, przez udzielanie promocji klientowi, zachęcanie do dodatkowych zakupów aż do pożegnania. Dzięki audytowi tajemniczego klienta trenerzy mieli okazję sprawdzić w jakim stopniu ich uwagi z pierwszego etapu szkolenia zostały wdrożone. Oceniono nawet aspekty o których często się zapomina, takie jak praca zespołowa pracowników.

Podsumowanie

Jesteśmy pewni, że dzięki szkoleniu placówki będą miały szansę w pełni wykorzystać swój potencjał. Ostateczne zaangażowanie uczestników i postawa większości właścicieli zdecydowanie pozwoliła im osiągnąć najwyższy poziom zapamiętywania wiedzy. My natomiast czekamy na dalsze losy sklepów oraz na kolejne projekty, w których być może weźmie udział właśnie wasza firma.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Jak przyciągać i zatrzymywać klientów w e-sklepie – relacja ze szkolenia

Wyzwania współczesnego rynku a rola eksperckiej wiedzy Dynamiczny rozwój technologii oraz zmieniające się nawyki konsumentów sprawiają, że prowadzenie dochodowego biznesu w sieci staje się coraz większym wyzwaniem. Obecnie sama obecność w internecie nie gwarantuje sukcesu, a sprzedaż e-commerce wymaga zaawansowanego podejścia, łączącego psychologię, marketing oraz analitykę. Przedsiębiorcy, którzy chcą utrzymać się na powierzchni, muszą zrozumieć, że walka o uwagę klienta toczy się na wielu płaszczyznach jednocześnie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Identyfikowanie greenwashingu w agencji SEO – relacja ze szkolenia

Identyfikowanie greenwashingu jako kluczowy element nowoczesnego marketingu internetowego Współczesny marketing internetowy przechodzi głęboką transformację, w której rosnąca świadomość ekologiczna konsumentów wymusza na firmach zmianę dotychczasowych strategii komunikacyjnych. Klienci coraz częściej szukają produktów i usług, które są przyjazne dla środowiska, co niestety stwarza pole do nadużyć zwanych ekościemą. W dobie algorytmów Google promujących treści wysokiej jakości (E-E-A-T), agencje marketingowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie dużymi projektami w stowarzyszeniu – relacja ze szkolenia

Profesjonalizacja zarządzania projektami w organizacjach pozarządowych Organizacje pozarządowe robią coraz większe i trudniejsze rzeczy. To już nie tylko prosta działalność społeczna, ale skomplikowane zadania, w których obracamy sporymi pieniędzmi z grantów. Aby to wszystko spiąć i nie popełnić błędów, potrzebna jest konkretna wiedza, a nie tylko dobre chęci. Właśnie dlatego jedno z aktywnych stowarzyszeń zgłosiło się do naszej firmy z prośbą o przeszkolenie ich kadry. Zależało im na uporządkowaniu wiedzy…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.