Szkolenie dla firmy Maldrobud

Ostatnie miesiące to czas zwiększonego zainteresowania firm zatrudniających zawodowych kierowców (firmy transportowe, budowlane) naszymi szkoleniami. Jaka jest tego przyczyna? Istotne zmiany w ustawodawstwie, które weszły w życie we wrześniu bieżącego roku. Kary za niektóre naruszenia zwiększyły się wyraźnie, warto więc skorzystać ze szkolenia i uniknąć nieprzyjemnej niespodzianki.

Firma Maldrobud, jedna z czołowych firm budowlanych, postanowiła skorzystać z usług naszych ekspertów. Było to pięciogodzinne, jednodniowe spotkanie, w którym udział wzięli pracownicy nadzorujący pracę kierowców.

Cel szkolenia

Celem szkolenia było przede wszystkim zapoznanie z obowiązującymi przepisami regulującymi pracę kierowców zawodowych, w tym najnowszych, które weszły w życie 3 września 2018 roku.

Przebieg szkolenia

Szkolenie podzielone było na dwie, główne części. W pierwszej uczestnicy szkolenia zapoznali się z podstawowymi definicjami związanymi z czasem pracy kierowców, normami czasu pracy kierowców oaz obowiązkami kierowców w zakresie prawidłowej obsługi tachografów. W drugiej części przedstawiono zasady prawidłowego prowadzenia ewidencji czasu pracy kierowców i wynagradzania pracowników.

Podczas szkolenia duży nacisk położono na analizę i interpretację przepisów prawa regulujących pracę kierowców, w tym najnowszych:

  • Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o czasie pracy kierowców,
  • Kodeks Pracy,
  • Rozporządzenie unijne 3821/85,
  • Ustawa z dnia 5 lipca 2018 roku o tachografach (obowiązującej od września 2018),
  • Umowa AETR,
  • Rozporządzenie unijne 561/2006.

Szkolenie bogate było również w praktyczne ćwiczenia, oparte o przykład samej firmy Maldrobud, m.in.:

  • Zasady rozliczania czasu pracy i ewidencji kierowców przy różnych formach zatrudnienia,
  • Analiza czynności i omówienie problemów na podstawie danych odczytanych z kart kierowców uczestników szkolenia.

Omówiono również jak przygotować się do Kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz zapoznano uczestników z najczęściej stosowanymi przez kierowców manipulacjami.

Rezultaty szkolenia

Dzięki szkoleniu uczestnicy nadzorujący pracę kierowców mogą planować ich zadania w zgodzie z przepisami oraz właściwie reagować w przypadku nieprawidłowości. Osoby rozliczające czas pracy kierowców, mogą wprowadzić korzystne dla firmy warunki zatrudnienia kierowców, nie powodując naruszeń przepisów.

Dziękujemy za udział w szkoleniu.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Świadoma komunikacja środowiskowa jako klucz do zaufania klientów Współczesny rynek coraz mocniej zwraca uwagę na kwestie ekologiczne, a konsumenci coraz częściej wybierają marki, które działają w sposób odpowiedzialny i transparentny. Niestety, dynamiczny rozwój trendów proekologicznych przyniósł również zjawisko nieuczciwej komunikacji, znane jako greenwashing. To właśnie dlatego temat przeciwdziałania greenwashingowi w firmie produkcyjnej staje się coraz ważniejszy dla przedsiębiorstw, które…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Obsługa wymagającego klienta w firmie kurierskiej – relacja ze szkolenia

Dlaczego kompetencje w obsłudze wymagającego klienta są dziś kluczowe? W branży logistycznej i kurierskiej relacja z klientem odgrywa ogromną rolę. Konkurencja jest duża, a oczekiwania klientów rosną z każdym rokiem. Liczy się nie tylko terminowość dostawy, ale również sposób komunikacji i zdolność do budowania zaufania. Dlatego obsługa wymagającego klienta w firmie kurierskiej stała się jednym z najważniejszych obszarów doskonalenia zawodowego wśród pracowników tej branży.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.