Szkolenie dla firmy Maldrobud

Ostatnie miesiące to czas zwiększonego zainteresowania firm zatrudniających zawodowych kierowców (firmy transportowe, budowlane) naszymi szkoleniami. Jaka jest tego przyczyna? Istotne zmiany w ustawodawstwie, które weszły w życie we wrześniu bieżącego roku. Kary za niektóre naruszenia zwiększyły się wyraźnie, warto więc skorzystać ze szkolenia i uniknąć nieprzyjemnej niespodzianki.

Firma Maldrobud, jedna z czołowych firm budowlanych, postanowiła skorzystać z usług naszych ekspertów. Było to pięciogodzinne, jednodniowe spotkanie, w którym udział wzięli pracownicy nadzorujący pracę kierowców.

Cel szkolenia

Celem szkolenia było przede wszystkim zapoznanie z obowiązującymi przepisami regulującymi pracę kierowców zawodowych, w tym najnowszych, które weszły w życie 3 września 2018 roku.

Przebieg szkolenia

Szkolenie podzielone było na dwie, główne części. W pierwszej uczestnicy szkolenia zapoznali się z podstawowymi definicjami związanymi z czasem pracy kierowców, normami czasu pracy kierowców oaz obowiązkami kierowców w zakresie prawidłowej obsługi tachografów. W drugiej części przedstawiono zasady prawidłowego prowadzenia ewidencji czasu pracy kierowców i wynagradzania pracowników.

Podczas szkolenia duży nacisk położono na analizę i interpretację przepisów prawa regulujących pracę kierowców, w tym najnowszych:

  • Ustawa z dnia 16 kwietnia 2004 roku o czasie pracy kierowców,
  • Kodeks Pracy,
  • Rozporządzenie unijne 3821/85,
  • Ustawa z dnia 5 lipca 2018 roku o tachografach (obowiązującej od września 2018),
  • Umowa AETR,
  • Rozporządzenie unijne 561/2006.

Szkolenie bogate było również w praktyczne ćwiczenia, oparte o przykład samej firmy Maldrobud, m.in.:

  • Zasady rozliczania czasu pracy i ewidencji kierowców przy różnych formach zatrudnienia,
  • Analiza czynności i omówienie problemów na podstawie danych odczytanych z kart kierowców uczestników szkolenia.

Omówiono również jak przygotować się do Kontroli Państwowej Inspekcji Pracy oraz zapoznano uczestników z najczęściej stosowanymi przez kierowców manipulacjami.

Rezultaty szkolenia

Dzięki szkoleniu uczestnicy nadzorujący pracę kierowców mogą planować ich zadania w zgodzie z przepisami oraz właściwie reagować w przypadku nieprawidłowości. Osoby rozliczające czas pracy kierowców, mogą wprowadzić korzystne dla firmy warunki zatrudnienia kierowców, nie powodując naruszeń przepisów.

Dziękujemy za udział w szkoleniu.

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.