Szkolenie dla firmy Men’s Field czyli akademia menedżera dla kadry zarządzającej

Firma Men’s Field jest wiodącym producentem garniturów, marynarek i spodni. Jej siedziba znajduje się w Przeworsku. Firma zaopatruje czołowe polskie marki, takie jak: Bytom, Vistula, Giacomo Conti czy Vistar. Produkując ponad 600 sztuk garniturów dziennie, co daje imponujący wynik 300 000 sztuk ubrań rocznie!

Tradycja produkcji odzieży męskiej w tej firmie sięga lat siedemdziesiątych, lecz sama marka powstała w 2000 roku, w wyniku przekształcenia jednego z zakładów produkcyjnych Vistuli. Men’s Field stawia na jakość nie tylko w swoich wyrobach, ale także przy doborze pracowników. Zatrudniają oni ponad 350 wysoko wykwalifikowanych osób, które dzięki swojemu profesjonalizmowi i zaangażowaniu przyczyniają się do wzrostu jakości produkowanych wyrobów. Firma również szczyci się perfekcyjną obsługą klienta, terminowością czy także konkurencyjnością cenową. Przy takich atutach, rozwijanie kompetencji pracowników jest dla zarządu firmy sprawą kluczową.

Gdy Men’s Field zgłosiła do nas swoje zapotrzebowanie na usługi szkoleniowe, przygotowaliśmy bardzo obszerną ofertę, którą nazwaliśmy Akademia Menedżera, zawierającą komplet szkoleń z technik sprzedaży, umiejętności komunikacyjnych czy także umiejętności wykształcania pozycji lidera w grupie. Na listopadowym szkoleniu poruszyliśmy kwestie skutecznej komunikacji na produkcji – temat ten wydaje się kluczowy w kontekście działalności firmy. Szkoliliśmy ponad 25 osób zajmujących stanowiska kierownicze oraz administracyjne w Men’s Field. Szkolenie odbyło się w siedzibie firmy, we wspomnianym wcześniej Przeworsku i zajęło 2 pełne dni robocze.

Przebieg szkolenia

Co rzadko spotykane, już od początku szkolenia panowała przyjazna atmosfera zaufania i współpracy. Zauważyliśmy, że relacje w zespole są bardzo dobre, co sprzyjało pogłębianiu wiedzy i znacznie ułatwiało prowadzenie zajęć warsztatowych. Nasz trener wykorzystał różnorodne metody szkoleniowe. Oprócz wspomnianych zajęć warsztatowych, prowadzone były również dyskusje grupowe, ćwiczenia (zarówno indywidualne jak i zespołowe), trening komunikacyjny oraz jego omówienie i analiza danego studium przypadku.

Mając na uwadze, że szkolimy pracowników wyższego szczebla, zadbaliśmy o rozwinięcie ich umiejętności delegowania zadań i obowiązków. Prezentując skuteczne techniki oraz metody przeciwdziałania spadkom motywacji w zespole produkcyjnym. Zadbaliśmy również o to, aby uczestnicy nauczyli się jak najefektywniej przekazywać feedback swoim podwładnym oraz jak najlepiej egzekwować oczekiwania wobec swoich pracowników.

Co oczywiste, dział produkcyjny w firmie Men’s Field jest najważniejszym obszarem, mającym wpływ na dochody oraz wyniki firmy. Dlatego też, wiedząc, jak ważna jest optymalizacja tego działu, zadbaliśmy o to, aby menedżerowie potrafili najefektywniej zarządzać pracownikami produkcji. Przydzielając im odpowiednie zadania i egzekwując ich odpowiednie wykonanie. Szkolenie skoncentrowaliśmy na wskazaniu praktycznych rozwiązań, przedstawienia odpowiednich narzędzi i sposobów działania, szczególnie w sytuacjach kryzysowych, co z pewnością ułatwi kadrze zarządzającej realizację codziennych zadań i komunikację z pracownikami. Położyliśmy nacisk szczególnie na komunikację podczas trudnych sytuacji, takich jak zmiany w planie produkcyjnym bądź sytuacje nieoczekiwane.

Efekt szkolenia

Mamy szczerą nadzieję, że dzięki szkoleniu Akademia Menedżera, kadra zarządzająca nauczy się delegować zadania w taki sposób, aby cały dział produkcyjny był maksymalnie efektywny, co przełoży się na wyniki finansowe firmy. Dzięki rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych, menedżerowie będą również umieli zbudować odpowiednią atmosferę w zespole produkcyjnym. Co zdecydowanie pomoże w uzyskaniu zakładanego celu.

Co dalej?

Jak wspominaliśmy, oferta szkolenia z zakresu Akademii Menedżera przygotowana dla marki Men’s Field była bardzo rozbudowana. Wierzymy, że na jednym szkoleniu nasz kontakt się nie zakończy, zwłaszcza po wzroście wyników sprzedażowych marki. Uważamy, że w dalszej perspektywie warto będzie wzmacniać indywidualny potencjał i umiejętności interpersonalne kierowniczek produkcji. Trener prowadzący szkolenie, zapytany o dalsze rekomendacje udzielił takiej oto odpowiedzi: „szczególnie rekomenduję pracę w obszarze asertywności i pewności siebie. W przypadku kadry zarządzającej rekomendowane są szkolenia związane z budowaniem i realizacją strategii firmy jako pracodawcy oraz tworzenia efektywnych systemów motywacyjnych.”

Tak więc, mamy nadzieję, że to nie było nasz ostatnie spotkanie z marką Men’s Field. Dziękujemy za okazane nam zaufanie i trzymamy kciuki za wzrost efektywności na dziale produkcyjnym po naszym szkoleniu. Bardzo dziękujemy zarówno uczestnikom szkolenia jak i właścicielom firmy Men’s Field!

 

 

Trenerzy Warto Szkolić

 

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.