Szkolenie dla firmy Smart Automation. „Budowanie współpracy w zespole”

Szkolenie dla firmy Smart Automation. „Budowanie współpracy w zespole”

W miesiącu wrześniu, trenerzy zespołu „Warto Szkolić” zorganizowali z ramach Bazy Usług Rozwojowych, szkolenie w zakresie budowania współpracy w zespole dla pracowników firmy Smart Automation.

Szkolenie dla firmy Smart Automation. „Budowanie współpracy w zespole”

Szkolenie odbyło się 25.09.2017 w siedzibie firmy w Olsztynie.

Cele szkolenia

Celem szkolenia było poznanie techniki i metod skutecznej komunikacji w zespole, roli synergii i komunikacji perswazyjnej oraz etapy budowania i rozwoju zespołu. A także umiejętność zastosowania techniki i metody skutecznej komunikacji w zespole. Dodatkowo uczestnicy szkolenia poznali sposoby na to jak radzić sobie z barierami komunikacyjnym, kontrolować własne zachowania niewerbalne w relacji ze współpracownikami oraz opanować metody podnoszące zdolności komunikacyjne.

Schemat szkolenia

Szkolenie podzielone zostało na dwie części: teoretyczną oraz warsztatową.

W pierwszej części szkolenia, uczestnicy poznali swoje temperamenty, typy osobowości dzięki czemu zdiagnozowany został ich własny styl komunikacji oraz sposób komunikowania się w zespole.

Następnie metodami warsztatowymi uczestnicy poznali podstawy efektywnej komunikacji w zespole. Dowiedzieli się jak się komunikować zarówno bezpośrednio jak i w komunikacji mailowej.

W formie ćwiczeń uczestnicy poznali sposoby porozumienia się z innymi osobami, w ramach tego samego temperamentu  oraz odmiennego.

Dodatkowo uczestnicy dowiedzieli się jak aranżować przestrzeń i dystans w komunikacji niewerbalnej z współpracownikami i klientami oraz w jaki sposób wywierać wpływ podczas komunikacji.

Na zakończenie szkolenia uczestnicy zapoznali się także z etapami budowania zespołu.

Rezultaty przeprowadzonego szkolenia

Przeprowadzone szkolenie przede wszystkim dało jego uczestnikom wiedzę na temat tego jaki posiadają własny styl komunikacji oraz jaką rolę pełnią w zespole.

Dodatkowo uczestnicy dowiedzieli się jak zwiększyć efektywność pracy w zespole poprzez umiejętne dobieranie współpracowników. Efektem szkolenia było także nabycie umiejętności wykorzystania komunikacji werbalnej i niewerbalnej w sytuacji konfliktowej.

Na zakończenie szkolenia uczestnicy przy pomocy trenera określili kierunek dalszej pracy nad rozwojem umiejętności komunikacyjnych.

Dziękujemy bardzo pracownikom firmy Smart Automation za udział w szkoleniu oraz okazane zaufanie.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja w stowarzyszeniu – relacja ze szkolenia

Znaczenie komunikacji i współpracy w działalności stowarzyszeń Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja stanowią fundament skutecznego działania organizacji pozarządowych. Współpraca w zespole, planowanie projektów i umiejętność jasnego przekazywania informacji decydują o tym, czy inicjatywy społeczne osiągną zamierzone rezultaty. Dobrze zaplanowana komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna wzmacnia spójność działań, motywację członków oraz pozytywny wizerunek organizacji w otoczeniu społecznym. Nasza firma została poproszona przez…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przygotowywanie firmy produkcyjnej do zmian w środowisku pracy wynikających z wdrożenia rozwiązań z zakresu zielonej transformacji – relacja ze szkolenia

Wprowadzenie do idei zielonej transformacji w firmie produkcyjnej Zielona transformacja to dziś jeden z najważniejszych procesów, które kształtują przyszłość przemysłu. Wdrażanie działań proekologicznych, ograniczenie emisji CO₂, poprawa efektywności energetycznej oraz odpowiedzialne gospodarowanie surowcami stanowią podstawę nowoczesnego i zrównoważonego biznesu. W tym kontekście zielona transformacja w firmie produkcyjnej nie jest już jedynie odpowiedzią na wymogi regulacyjne, ale świadomym wyborem strategicznym, który buduje przewagę…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Świadoma komunikacja środowiskowa jako klucz do zaufania klientów Współczesny rynek coraz mocniej zwraca uwagę na kwestie ekologiczne, a konsumenci coraz częściej wybierają marki, które działają w sposób odpowiedzialny i transparentny. Niestety, dynamiczny rozwój trendów proekologicznych przyniósł również zjawisko nieuczciwej komunikacji, znane jako greenwashing. To właśnie dlatego temat przeciwdziałania greenwashingowi w firmie produkcyjnej staje się coraz ważniejszy dla przedsiębiorstw, które…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.