Szkolenie dla sklepów E. Leclerc: zwiększanie sprzedaży działu mięsno-wędliniarskiego oraz nabiałowego

Za nami kolejne szkolenie merchandisingowe, tym razem z naszej flagowej usługi szkoleniowej skorzystała francuska sieć supermarketów E. Leclerc. Dlaczego wybrała właśnie nas? Z pewnością dlatego też, że na liście klientów zadowolonych z pracy naszych trenerów znajdują się tak duże firmy, jak Media Expert, sieć sklepów spożywczych Społem, czy Knauf Industries.

W szkoleniu wzięło udział dziesięć osób: kierownik, pomocnik kierownika sklepu oraz osoby zatrudnione na stanowiskach mięsno-wędliniarskim oraz nabiałowym.

Cele szkolenia

Szkolenie miało przede wszystkim dwa główne cele:

  1. MERCHANDISING: nabycie przez personel sklepów umiejętności wykorzystania technik wpływu na potrzeby identyfikowane przez klientów.
  2. KOMUNIKACJA MIĘDZYPRACOWNICZA: wzmocnienie zaangażowania personelu oraz zwiększenie wydajności pracowników poprzez właściwą organizację pracy.

Przebieg szkolenia

Szkolenie zrealizowane zostało w formie wykładu z wykorzystaniem materiałów szkoleniowych – prezentacji. W trakcie szkolenia podjęliśmy następujące tematy:

  • sposoby odczytywania potrzeb klientów oraz metody wpływu na podejmowane decyzje zakupowe,
  • zasady ekspozycji,
  • zasady współpracy personelu,
  • kultura obsługi klienta.

Szeroko omówiono zachowania klientów w sferze ekspozycji towarów. Z tego powodu zaznaczone zostały tzw. „strefy ciepłe” (najbardziej handlowe) lady oraz przeanalizowano możliwości ich wykorzystania na potrzeby zwiększenia sprzedaży. Omówiono zasady współpracy na działach w celu zwiększenia wydajności pracowników.

Rezultaty szkolenia

Uczestnicy szkolenia w rezultacie nauczyli się, jak wpływać na potrzeby klienta wykorzystując ułożenie towarów, komplementarność, zachowania indywidualne i grupowe. Dodatkowo wykonując działania praktyczne przekonali się, jak ważna dla osiągania dobrych wyników przez dział jest właściwa organizacja pracy; to taki pozytywny „efekt uboczny” szkolenia.

Pracownikom sklepów E. Leclerc dziękujemy za udział w szkoleniu.

 

Trenerzy firmy “Warto Szkolić”

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa trudnego klienta w spółdzielni – relacja ze szkolenia

Dlaczego obsługa trudnego klienta w spółdzielni jest tak ważna? W świecie relacji międzyludzkich, w szczególności w obszarze zarządzania nieruchomościami i administrowania budynkami mieszkalnymi, coraz większego znaczenia nabiera jakość kontaktu między pracownikami spółdzielni a mieszkańcami. Obsługa trudnego klienta w spółdzielni to wyzwanie, które wymaga nie tylko kompetencji zawodowych, ale także wysokiej inteligencji emocjonalnej. Coraz częściej spotykamy się z sytuacjami, w których niezadowolenie mieszkańców przybiera…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Motywacja w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Komunikacja i motywacja w firmie produkcyjnej jako fundament sukcesu Współczesne przedsiębiorstwa produkcyjne coraz częściej stają przed wyzwaniem utrzymania wysokiego poziomu zaangażowania swoich pracowników. Zmieniające się oczekiwania pracowników, potrzeba większej efektywności oraz rosnąca konkurencja na rynku sprawiają, że motywacja w firmie produkcyjnej staje się nie tylko kwestią HR, ale również elementem strategicznym. Właściwa komunikacja wewnętrzna i spójne działania motywacyjne przekładają się bezpośrednio na jakość,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.