Dlaczego warto wspierać sport?

Sport uczy uczciwej walki, współpracy i podnoszenia się po porażce. Pokazuje , że pasja wymaga pracy i samozaparcia, a sukces okupiony jest wysiłkiem. Zrównuje wszystkich i likwiduje podziały. Sport uczy życia.

Dlatego firma Warto Szkolić wspiera działalność i rozwój lokalnych drużyn sportowych. Pragniemy promować aktywny tryb życia i rozpowszechniać prawidłowe postawy w sporcie. Kluby, które wspieramy to:

Dziecięca Akademia Piłkarska CHROBRY – GNIEZNO trenuje dzieci w różnym wieku.Treningi piłki nożnej, w zależności od wieku, przyjmują postać zabawy oraz edukacji przez sport. Misją Akademii jest propagowanie zasad fair play zarówno na boisku sportowym, jak i poza nim.

Szczypiorniak Gniezno to powstały w 2015 roku klub piłki ręcznej. Swoje funkcjonowanie rozpoczynał jako drużyna zrzeszająca dorosłych zawodników. Obecnie dodatkowo w obrębie klubu funkcjonuje Akademia, propagująca pasję do piłki ręcznej wśród młodzieży gimnazjalnej.  Działalności Szczypiorniaka towarzyszy przekonanie, że ten sport nie tylko kształtuje siłę i wytrzymałość, ale też uczy dyscypliny i rozwija kompetencję pracy w zespole.

Marcin Grzelak, prezes firmy Warto Szkolić uważa, że sport wspomaga rozwój człowieka oraz uczy wytrwałości i samozaparcia. ,,Aktywność w życiu człowieka kształtuje odwagę i niezłomność oraz propaguje właściwe postawy wobec innych. Zasoby zdobyte na boisku, bieżni, ringu czy arenie są niezwykle potrzebne w innych sferach życia. Dlatego uważam, że wspieranie sportu to świetna inwestycja” – mówi.

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z zarządzania stresem i emocjami pomogą w dużej firmie?

Presja, emocje i wyniki – dlaczego strategiczne podejście do szkoleń jest kluczowe w dużej firmie? Efektywna praca w dużej korporacji nie jest dziełem przypadku. Wymaga nie tylko kompetencji technicznych, ale przede wszystkim pracowników, którzy potrafią radzić sobie z presją. Właśnie dlatego coraz więcej menedżerów zadaje sobie pytanie: jak realnie wspierać swoje zespoły? Nie chodzi tu o jednorazowe wykłady motywacyjne, ale o strategiczne podejście…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z obsługi klienta wspierają rozwój sprzedaży w średnich firmach?

Szkolenia z obsługi klienta jako klucz do rozwoju sprzedaży w średnich firmach Skuteczny rozwój sprzedaży w średnich firmach zależy dziś nie tylko od jakości produktu czy ceny, ale przede wszystkim od poziomu obsługi klienta. W realiach, gdzie konkurencja jest o jedno kliknięcie dalej, to właśnie doświadczenie klienta (Customer Experience) staje się kluczowym czynnikiem wpływającym na sprzedaż w średnich firmach. Wiele średnich przedsiębiorstw inwestuje w marketing, zapominając,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jakie szkolenia z komunikacji poprawiają relacje w zespole?

Dlaczego relacje w zespole są kluczowe dla biznesu? Firmy inwestują ogromne środki w nowe technologie, procesy i biura, często zapominając o najważniejszym spoiwie – relacjach międzyludzkich. Skuteczna współpraca nie jest dziełem przypadku. To wynik świadomego dbania o to, jak ludzie ze sobą rozmawiają. Złe nawyki komunikacyjne, niewypowiedziane frustracje i chaos informacyjny potrafią zniszczyć nawet najbardziej utalentowany zespół i fundamentalnie osłabić relacje w zespole. Właśnie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.