Projekt dla Norma Polska – techniki sprzedaży

Człowiek uczy się całe życie, dlatego nawet osoby związane z handlem już wiele lat decydują się na nasze szkolenia. W kwietniu z takiej okazji skorzystali pracownicy Norma Polska. Dwa dni pod czujnym okiem trenera – pana Marcina Grzelaka – sprawiły, że techniki sprzedaży nie mają już przed nimi tajemnic.

Szkolenie w Zawierciu było bardzo złożone. Uczestnicy nie tylko omawiali swoje dotychczasowe doświadczenie, ale też poznali zupełnie nowe dla nich pojęcia. System CRM uświadomił im, jak ważne jest gromadzenie danych o kliencie. Model SPIN okazał się z kolei świetnym narzędziem skutecznego badania potrzeb.

To jednak nie wszystko. W końcu nie wystarczy znać potrzeby klienta aby im sprostać. Dopiero model PoCZeKa pozwolił uczestnikom na efektywną prezentację oferty. Język korzyści stał się dla pracowników czymś wręcz naturalnym, tak samo jak radzenie sobie z zastrzeżeniami mniej przekonanych kupujących. Zrozumieli, gdzie w ich pracy jest miejsce na asertywność, a wręcz jej potrzeba i nauczyli się ją stosować.

Informację zwrotną od uczestników otrzymaliśmy w formie anonimowej ankiety. W skali czteropunktowej, żaden z aspektów nie został oceniony poniżej trzech punktów. To wielki sukces świadczący o jakości szkolenia dostrzeganej przez samych uczestników. Zmotywowani tym faktem ruszamy do pracy nad kolejnymi projektami.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja w stowarzyszeniu – relacja ze szkolenia

Znaczenie komunikacji i współpracy w działalności stowarzyszeń Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja stanowią fundament skutecznego działania organizacji pozarządowych. Współpraca w zespole, planowanie projektów i umiejętność jasnego przekazywania informacji decydują o tym, czy inicjatywy społeczne osiągną zamierzone rezultaty. Dobrze zaplanowana komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna wzmacnia spójność działań, motywację członków oraz pozytywny wizerunek organizacji w otoczeniu społecznym. Nasza firma została poproszona przez…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przygotowywanie firmy produkcyjnej do zmian w środowisku pracy wynikających z wdrożenia rozwiązań z zakresu zielonej transformacji – relacja ze szkolenia

Wprowadzenie do idei zielonej transformacji w firmie produkcyjnej Zielona transformacja to dziś jeden z najważniejszych procesów, które kształtują przyszłość przemysłu. Wdrażanie działań proekologicznych, ograniczenie emisji CO₂, poprawa efektywności energetycznej oraz odpowiedzialne gospodarowanie surowcami stanowią podstawę nowoczesnego i zrównoważonego biznesu. W tym kontekście zielona transformacja w firmie produkcyjnej nie jest już jedynie odpowiedzią na wymogi regulacyjne, ale świadomym wyborem strategicznym, który buduje przewagę…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Świadoma komunikacja środowiskowa jako klucz do zaufania klientów Współczesny rynek coraz mocniej zwraca uwagę na kwestie ekologiczne, a konsumenci coraz częściej wybierają marki, które działają w sposób odpowiedzialny i transparentny. Niestety, dynamiczny rozwój trendów proekologicznych przyniósł również zjawisko nieuczciwej komunikacji, znane jako greenwashing. To właśnie dlatego temat przeciwdziałania greenwashingowi w firmie produkcyjnej staje się coraz ważniejszy dla przedsiębiorstw, które…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.