E-mail marketing w pozyskiwaniu klientów i promocji firmy
Dla kogo?
Szkolenie skierowane do osób, które chcą nauczyć się skutecznego wykorzystywania e-mail marketingu do pozyskiwania klientów oraz promocji swojej firmy. Szkolenie może być przydatne dla przedsiębiorców, marketingowców, specjalistów ds. komunikacji, pracowników działów sprzedaży i wszystkich osób, które zajmują się promocją firmy lub chcą zdobyć wiedzę na temat e-mail marketingu.
W efekcie szkolenia uczestnik
Pozyska wiedzę na temat skutecznych strategii e-mail marketingowych, które pomogą w pozyskiwaniu klientów i promocji firmy.
Zrozumie jak tworzyć i prowadzić kampanie e-mail marketingowe oraz jak dobierać odpowiednie narzędzia i oprogramowanie.
Nauczy się tworzyć treści, które będą skuteczne w przyciąganiu uwagi odbiorców i zachęcaniu ich do działania.
Pozna najlepsze praktyki dotyczące budowania listy mailingowej oraz utrzymywania relacji z subskrybentami.
Zwiększy skuteczność działań marketingowych i promocyjnych, co może przełożyć się na zwiększenie liczby klientów i przychodów firmy.
Zrozumie zagadnienia związane z analizą wyników kampanii e-mail marketingowych i umiejętność ich optymalizacji.
Moduł I E-marketing od podstaw
- Dlaczego warto wykorzystywać e-mail marketing
- Rodzaje mailingu: newsletter, mailing, mailing triggerowany, autorespondery, katalogi
- Strategia e-mail marketingu krok po kroku
Moduł II Dobry e-mailing w praktyce
- Rodzaje mailingu
- Struktura dobrego mailingu
- Tematy wiadomości i nagłówki
- Jak pisać maile, by angażować, zaciekawiać, sprzedawać?
- Jak tworzyć skuteczne maile sprzedażowe
- Otwieralność maili – jak ją zwiększać?
Moduł III Techniki i narzędzia
- Platformy do e-mail marketingu
- Mailerlite krok po kroku
- Zakładanie konta i uwierzytelnianie
- Odbiorcy i efektywna segmentacja
- Przykłady zastosowania segmentacji w praktyce
Moduł IV Strategie e-mail marketingowe
- Sposoby pozyskiwania subskrybentów
- Formularze zapisów krok po kroku
- Lead magnet dlaczego warto go mieć
- Pop upy w pozyskiwaniu subskrybentów
- 10 strategii pozyskiwania subskrybentów
- Pierwsze kampanie, przygotowanie, wysyłka
Moduł V Mailing – automatyzacje
- Automatyzacje wysyłki i sekwencje mailowe w praktyce
- Automatyzacja newslettera
- Przykładowe sekwencje mailingowe
- Scenariusze mailingowe w komunikacji z klientem
- 16 przykładów sekwencji mailowych, które pomogą rozwinąć Twój biznes
Moduł VI Jakość działań e-mail marketingowych
- Testowanie skuteczności działań e-mail marketingowych
- Analiza statystyk i wyciąganie wniosków
- Higiena bazy mailingowej
- Aspekty prawne a mailing
- Dobre i złe praktyki w e-mail marketingu
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.