E-mail marketing w pozyskiwaniu klientów i promocji firmy

Dla kogo?

Szkolenie skierowane do osób, które chcą nauczyć się skutecznego wykorzystywania e-mail marketingu do pozyskiwania klientów oraz promocji swojej firmy. Szkolenie może być przydatne dla przedsiębiorców, marketingowców, specjalistów ds. komunikacji, pracowników działów sprzedaży i wszystkich osób, które zajmują się promocją firmy lub chcą zdobyć wiedzę na temat e-mail marketingu.

 

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Pozyska wiedzę na temat skutecznych strategii e-mail marketingowych, które pomogą w pozyskiwaniu klientów i promocji firmy.

 

2

Zrozumie jak tworzyć i prowadzić kampanie e-mail marketingowe oraz jak dobierać odpowiednie narzędzia i oprogramowanie.

3

Nauczy się tworzyć treści, które będą skuteczne w przyciąganiu uwagi odbiorców i zachęcaniu ich do działania.

 

 

 

 

4

Pozna najlepsze praktyki dotyczące budowania listy mailingowej oraz utrzymywania relacji z subskrybentami.

 

 

 

 

 

 

5

Zwiększy skuteczność działań marketingowych i promocyjnych, co może przełożyć się na zwiększenie liczby klientów i przychodów firmy.

6

Zrozumie zagadnienia związane z analizą wyników kampanii e-mail marketingowych i umiejętność ich optymalizacji.

Moduł I E-marketing od podstaw

  • Dlaczego warto wykorzystywać e-mail marketing
  • Rodzaje mailingu: newsletter, mailing, mailing triggerowany, autorespondery, katalogi
  • Strategia e-mail marketingu krok po kroku

Moduł II Dobry e-mailing w praktyce

  • Rodzaje mailingu
  • Struktura dobrego mailingu
  • Tematy wiadomości i nagłówki
  • Jak pisać maile, by angażować, zaciekawiać, sprzedawać?
  • Jak tworzyć skuteczne maile sprzedażowe
  • Otwieralność maili – jak ją zwiększać?

Moduł III Techniki i narzędzia

  • Platformy do e-mail marketingu
  • Mailerlite krok po kroku
  • Zakładanie konta i uwierzytelnianie
  • Odbiorcy i efektywna segmentacja
  • Przykłady zastosowania segmentacji w praktyce

Moduł IV Strategie e-mail marketingowe

  • Sposoby pozyskiwania subskrybentów
  • Formularze zapisów krok po kroku
  • Lead magnet dlaczego warto go mieć
  • Pop upy w pozyskiwaniu subskrybentów
  • 10 strategii pozyskiwania subskrybentów
  • Pierwsze kampanie, przygotowanie, wysyłka

Moduł V Mailing – automatyzacje

  • Automatyzacje wysyłki i sekwencje mailowe w praktyce
  • Automatyzacja newslettera
  • Przykładowe sekwencje mailingowe
  • Scenariusze mailingowe w komunikacji z klientem
  • 16 przykładów sekwencji mailowych, które pomogą rozwinąć Twój biznes

Moduł VI Jakość działań e-mail marketingowych

  • Testowanie skuteczności działań e-mail marketingowych
  • Analiza statystyk i wyciąganie wniosków
  • Higiena bazy mailingowej
  • Aspekty prawne a mailing
  • Dobre i złe praktyki w e-mail marketingu

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii