Efektywne strategie promowania marki

Dla kogo?

Szkolenie skierowane jest dla pracowników działu marketingu, celem rozwinięcia umiejętności budowania marki oraz wykorzystania kanałów promocyjnych o zasięgu zarówno lokalnym, jak i ogólnopolskim

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Rozumie, w jaki sposób działa marka i w jaki sposób ją budować

2

Planuje kluczowe kroki w działaniach wzmacniających rozpoznawalność marki

3

Planuje działania promocyjne adekwatne do marki

4

Efektywnie realizuje kampanie promocyjne w zróżnicowanych kanałach

Moduł I. Budowanie marki

  • Budowanie marki – czyli dlaczego reklama nie wystarczy
  • Marka – czym jest i jak działa?
  • Znaczenie marki dla funkcjonowania biznesu
  • Tożsamość marki vs. wizerunek marki

Moduł II. Strategia marki krok po kroku

  • Strategia marki lokalnej vs. globalnej – założenia, różnice
  • Prawa marketingowe – dlaczego działają i jak je wykorzystać
  • Elementy strategii – jak i które wykorzystać
  • Osobowość marki a sposób komunikacji z otoczeniem

Moduł III. Planowanie promocji marki

  • Analiza potrzeb (insight) a budowanie marki
  • Efektywna segmentacja klientów
  • Działania wewnętrzne vs. zewnętrze marki
  • Plan komunikacji marki z otoczeniem

Moduł IV. Realizacja kampanii promocyjnych

  • Marka w internecie – narzędzia, kanały komunikacji
  • Marka w mediach społecznościowych – strategia obecności
  • Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych – cele, konfiguracja, ocena efektywności
  • Kampanie mailingowe w komunikacji marki– jak sprawić by były efektywne
  • Reklama w wyszukiwarkach – założenia, zasady
  • Działania promocyjne offline
  • Public Relations – wykorzystanie w komunikacji firmy

Moduł V. Warsztat strategiczny

  • Praktyczny warsztat z przygotowania planu promocji marki
  • Stworzenie założeń promocyjnych na pierwsze 3 miesiące działań
  • Narzędzia wspierające realizację działań marketingowych
  • Ewaluacja efektywności kampanii promocyjnych

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Profesjonalnie zorganizowane szkolenie

    Jako przedstawiciel firmy chciałabym wyrazić nasze ogromne zadowolenie z usług firmy Warto Szkolić, która przeprowadziła dla naszego zespołu szkolenie sprzedażowe. Trener Paweł okazał się być prawdziwym profesjonalistą - jego wiedza, doświadczenie i zaangażowanie były widoczne na każdym kroku. Szkolenie było przeprowadzone w sposób dynamiczny i interaktywny, co sprawiło, że wszyscy uczestnicy byli aktywnie zaangażowani i zmotywowani do nauki. Efekty szkolenia przerosły nasze oczekiwania - każdy wyciągnął cos dla siebie. Warto Szkolić to firma godna polecenia i na pewno będziemy korzystać z ich usług w przyszłości.

    Interesujące i bardzo profesjonale szkolenie

    Firma Warto Szkolić przeprowadziła szkolenie nt. „Jak przeciwdziałać niewłaściwym zachowaniom w miejscu pracy” w ramach Planu Równości realizowanego w ING PAN. Było to szkolenie on-line, z materiałami szkoleniowymi, wygłoszone przez Pana Pawła Głowackiego. Szkolenie zostało bardzo pozytywnie przyjęte, wysoko ocenione przez naszych pracowników i bardzo interesujące. Współpraca z firmą Warto Szkolić była miłym i bezproblemowym doświadczeniem. Szkolenie zdecydowanie spełniło nasze oczekiwania. Oceniamy firmę Warto Szkolić jako rzetelną i godną polecenia.

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
    więcej opinii

    Cenimy prywatność użytkowników

    Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.