Efektywne strategie promowania marki
Dla kogo?
Szkolenie skierowane jest dla pracowników działu marketingu, celem rozwinięcia umiejętności budowania marki oraz wykorzystania kanałów promocyjnych o zasięgu zarówno lokalnym, jak i ogólnopolskim
W efekcie szkolenia uczestnik
Rozumie, w jaki sposób działa marka i w jaki sposób ją budować
Planuje kluczowe kroki w działaniach wzmacniających rozpoznawalność marki
Planuje działania promocyjne adekwatne do marki
Efektywnie realizuje kampanie promocyjne w zróżnicowanych kanałach
Moduł I. Budowanie marki
- Budowanie marki – czyli dlaczego reklama nie wystarczy
- Marka – czym jest i jak działa?
- Znaczenie marki dla funkcjonowania biznesu
- Tożsamość marki vs. wizerunek marki
Moduł II. Strategia marki krok po kroku
- Strategia marki lokalnej vs. globalnej – założenia, różnice
- Prawa marketingowe – dlaczego działają i jak je wykorzystać
- Elementy strategii – jak i które wykorzystać
- Osobowość marki a sposób komunikacji z otoczeniem
Moduł III. Planowanie promocji marki
- Analiza potrzeb (insight) a budowanie marki
- Efektywna segmentacja klientów
- Działania wewnętrzne vs. zewnętrze marki
- Plan komunikacji marki z otoczeniem
Moduł IV. Realizacja kampanii promocyjnych
- Marka w internecie – narzędzia, kanały komunikacji
- Marka w mediach społecznościowych – strategia obecności
- Kampanie reklamowe w mediach społecznościowych – cele, konfiguracja, ocena efektywności
- Kampanie mailingowe w komunikacji marki– jak sprawić by były efektywne
- Reklama w wyszukiwarkach – założenia, zasady
- Działania promocyjne offline
- Public Relations – wykorzystanie w komunikacji firmy
Moduł V. Warsztat strategiczny
- Praktyczny warsztat z przygotowania planu promocji marki
- Stworzenie założeń promocyjnych na pierwsze 3 miesiące działań
- Narzędzia wspierające realizację działań marketingowych
- Ewaluacja efektywności kampanii promocyjnych
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.