Efektywny merchandising na stoiskach mięsno-wędliniarskich

Dla kogo?

Szkolenie skierowane do handlowców.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Posiada znajomość mięsa drobiowego, wieprzowego i wołowego,

2

Projektuje i wdraża planogramy lady mięsnej i wędliniarskiej, w oparciu o zasadę WISA

3

Efektywnego układa towar w ladzie

4

Wie jak minimalizować straty i ubytki na stoisku

Moduł I MIĘSO WOŁOWE I WIEPRZOWE

  1. Ogólna charakterystyka mięsa wołowego i wieprzowego,
    • Szczegółowe omówienie poszczególnych elementów półtuszy wołowej i wieprzowej: sposoby krojenia (formowania), przydatność kulinarna, warunki przechowywania i terminy ważności,
    • Minimalizowanie strat i ubytków w tej kategorii

Moduł II MIĘSO DROBIOWE I WĘDLIONY

  • Ogólny asortyment drobiu i wędlin dostępnych na polskim rynku,
  • Możliwości wykorzystania pod względem kulinarnym i walory smakowe,
  • minimalizowanie strat i ubytków w tej kategorii,
  • Warunki przechowywania i terminy ważności,
  • Sposoby porcjowania,

Moduł III MIĘSO WOŁOWE I WIEPRZOWE

  • Szczegółowe omówienie poszczególnych elementów półtuszy wołowej i wieprzowej,
  • Minimalizowanie ubytków w ladzie,

Moduł IV WĘDLINY

  • Ogólny asortyment wędlin dostępnych na polskim rynku
  • Wędliny grube – WĘDZONKI, „BLOKI”, „GARMAŻ”
  • Wędliny cienkie – Do gotowania i Wędzone – na surowo
  • Sposoby minimalizowania ubytków

MERCHANDISING

Moduł V Zagospodarowanie powierzchni w płaszczyźnie pionowej w chłodniach,

  • Pułapki asortymentowe wpływające na ekspozycję towarów świeżych w sklepie /głębokość i szerokość/,
  • Podział stref chłodni według intensywności sprzedaży,
  • Ekspozycja pionowa – schemat blokowy w asortymencie mięs, wędlin i serów,
  • Kryteria doboru i ekspozycji towarów przy zastosowaniu ekspozycji pionowej,
  • Prezentacja pionowa grup towarowych – przykłady,

Moduł VI Jak przyciągnąć wzrok klienta i zwiększyć obrót na mięsie i wędlinach?

  • Sposoby oddziaływania na kupującego poprzez ekspozycję mięsa, wędlin,
  • Kolory, światło i „cienie” w ekspozycji mięsa, wędlin ,
  • Sposoby zwiększania sprzedaży poprzez dostosowanie ekspozycji towarów do potrzeb klienta,
  • Jak w praktyce wykorzystać zasady rządzące zachowaniem klientów w sklepie,
  • Czym jest zarządzanie kategorią dla detalisty, praktyczne zastosowanie BLOKU KRZYŻOWEGO,
  • Jak w praktyce detalista może korzystnie dla siebie stosować zarządzanie kategorią – czyli jak zwiększyć obrót w subkategorii mięso, wędliny,
  • Jak wykorzystywać działania merchandisingowe dostawców unikając chaosu w chłodni,

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii