Employer branding i komunikacja marki pracodawcy
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone jest dla pracowników marketingu.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Samodzielnie planuje strategię komunikacji dla własnej marki
2
Efektywnie buduje i realizuje działania wzmacniające markę firmy jako pracodawcy
3
Skuteczne komunikuje i integruje pracowników wokół marki
4
Wspiera prowadzone procesy rekrutacyjne
5
Zwiększa identyfikację pracowników z firmą jako całością i wspiera codzienne procesy zarządzania
Moduł I. Employer branding – jak rozpocząć?
- Dlaczego warto budować markę pracodawcy?
- Znaczenie marki wewnętrznej dla firmy
- Rola emplyer branding dla pracowników
- Najważniejsze wyzwania z zakresu employer branding
Moduł II. Employer branding jako element strategii firmy
- Kluczowe trendy w komunikacji marki pracodawcy
- Obszary działań employer branding
- Jak połączyć strategię EB ze strategią firmy?
- Priorytety dla działań empoyer brandig
Moduł III. Strategia komunikacji marki pracodawcy
- Analiza wizerunku wewnętrznego i zewnętrznego
- Narzędzia kształtowania wizerunku pracodawcy
- Dobór kanałów komunikacji: pracownicy, pracownicy potencjalni
- Plan aktywności na 12 miesięcy
- Dobre praktyki employer branding
Moduł IV. Implementacja i ewaluacja strategii
- Plan operacyjny strategii w praktyce
- Wdrożenie strategii – wewnątrz i na zewnątrz firmy
- Bariery w procesie wdrożenia strategii
- Trzy poziomy pomiaru efektywności strategii
- ROI w realizacji strategii
Moduł V. Komunikacja marki i narzędzia
- Styl komunikacji marki pracodawcy
- Narzędzia wspierające budowanie marki pracodawcy
- Media społecznościowe w budowaniu marki pracodawcy
- PR jako narzędzie employer branding
Moduł VI. Warsztat strategiczny
- Drzewo marki – narzędzie praktycznego planowania strategii
- Przygotowanie przez uczestników założeń zintegrowanej strategii komunikacyjnej dla marki z
- Uwzględnieniem założeń employer branding
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.