Marketing internetowy
Dla kogo?
Szkolenie dedykowane dla pracowników, którzy chcą pogłębić wiedzę z zakresu marketingu internetowego.
W efekcie szkolenia uczestnik
Rozumie rolę i znaczenie marketingu internetowego
Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych
Charakteryzuje elementy składające się na skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron SEO.
Charakteryzuje zasady tworzenia strategii prowadzenia kampanii w wyszukiwarce.
Wyróżnia najważniejsze wskaźniki analityczne.
Tworzy założenia kampanii marketingowej.
Dobiera i stosuje narzędzia marketingu internetowego.
Tworzy strategię prowadzenia kampanii w wyszukiwarce oraz analizuje dotychczas prowadzone
działania.
Tworzy kampanie dynamiczne (DSA), produktowe (PLA) oraz remarketingowe (RLSA).
Analizuje efektywności prowadzonych działań poprzez Google Analytics.
Bierze odpowiedzialność za swoje postępowanie
Działa zgodnie z przyjętym systemem wartości
Moduł I Rola i znaczenie marketingu internetowego
Moduł II Zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych
Moduł III Zasady tworzenia strategii prowadzenia kampanii w wyszukiwarce
Moduł IV Techniki optymalizacji kampanii w wyszukiwarce.
Moduł V Tworzenie kampanii dynamiczne (DSA), produktowe (PLA) oraz remarketingowe (RLSA).
Tworzenie Krok po kroku kampanii tekstowych w wyszukiwarce.
Moduł VI Analiza efektywności prowadzonych działań poprzez Google Analytics.
Moduł VII Konfigurowanie kampanii remarketingowe oraz grupy odbiorców za pomocą Google Analytics.
Tworzenie krok po kroku kampanii display’owe (GDN, DSK, SDC, GSP).
Moduł VIII Elementy składające się na skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron.
Jak polepszyć wyniki swojej witryny w SEO.
Cel edukacyjny
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.
Forma szkolenia:
Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków zespołu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.
Liczba godzin szkolenia wynosi: 4h
Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.
Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.