Marketing internetowy

Dla kogo?

Szkolenie dedykowane dla pracowników, którzy chcą pogłębić wiedzę z zakresu marketingu internetowego.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Rozumie rolę i znaczenie marketingu internetowego

 

2

Charakteryzuje zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych

 

 

 

3

Charakteryzuje elementy składające się na skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron SEO.

4

Charakteryzuje zasady tworzenia strategii prowadzenia kampanii w wyszukiwarce.

 

5

Wyróżnia najważniejsze wskaźniki analityczne.

6

Tworzy założenia kampanii marketingowej.

 

7

Dobiera i stosuje narzędzia marketingu internetowego.

 

8

Tworzy strategię prowadzenia kampanii w wyszukiwarce oraz analizuje dotychczas prowadzone
działania.

 

9

Tworzy kampanie dynamiczne (DSA), produktowe (PLA) oraz remarketingowe (RLSA).

 

10

Analizuje efektywności prowadzonych działań poprzez Google Analytics.

 

11

Bierze odpowiedzialność za swoje postępowanie

 

12

Działa zgodnie z przyjętym systemem wartości

Moduł I Rola i znaczenie marketingu internetowego

Moduł II Zasady i przykłady skutecznej komunikacji z wykorzystaniem mediów społecznościowych i kampanii internetowych

Moduł III Zasady tworzenia strategii prowadzenia kampanii w wyszukiwarce

Moduł IV Techniki optymalizacji kampanii w wyszukiwarce.

Moduł V Tworzenie kampanii dynamiczne (DSA), produktowe (PLA) oraz remarketingowe (RLSA).
Tworzenie Krok po kroku kampanii tekstowych w wyszukiwarce.

Moduł VI Analiza efektywności prowadzonych działań poprzez Google Analytics.

Moduł VII Konfigurowanie kampanii remarketingowe oraz grupy odbiorców za pomocą Google Analytics.
Tworzenie krok po kroku kampanii display’owe (GDN, DSK, SDC, GSP).

Moduł VIII Elementy składające się na skuteczne i bezpieczne pozycjonowanie stron.
Jak polepszyć wyniki swojej witryny w SEO.

Cel edukacyjny

Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.

Forma szkolenia:

Case study w ramach którego trener rozdziela zadania i zasoby organizacyjne pomiędzy różnych członków zespołu.

Informacje dodatkowe

Szkolenie ma charakter praktyczny i aktywizujący w celu wypracowania najkorzystniejszego podejścia oraz rozwiązań dla organizacji.

 

Liczba godzin szkolenia wynosi: 4h

 

Pliki dokumentów, materiałów będą do pobrania w dowolnym formacie.

 

Po zakończonym szkoleniu, uczestnicy otrzymają certyfikat ukończenia szkolenia.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii