Merchandising i zarządzanie stoiskami alkoholowymi, czyli znajomość alkoholi w sklepie monopolowym i osiedlowym

Dla kogo?

Szkolenie polecane dla właścicieli i kierowników sklepów chcących podnieś wydajność na stoiskach alkoholowych. Warsztaty dedykowane są również dla sprzedawców z innych stoisk niż alkoholowe. Wiedzę zdobytą na szkoleniu będą mogli wykorzystać w swojej pracy również merchandiserzy i projektanci odpowiedzialni za planowanie powierzchni handlowej.

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Rozpoznaje różne rodzaje alkoholi

2

Rozpoznaje różnice w ofercie win

3

Planuje przestrzeń w sklepie, w ujęciu pionowym do sytuowania produktów alkoholowych

4

Efektywnie dostosowuje ekspozycje towarów w sklepie z wykorzystaniem zasady VISA do rozmieszczania efektywnego alkoholi

Moduł I. Podział wina:

  • wytrawne białe
  • wytrawne czerwone
  • półwytrawne białe
  • półwytrawne czerwone
  • półsłodkie białe
  • półsłodkie czerwone
  • Vermuth-y wina wzmacniane i inne

Moduł II. Podział alkoholi mocnych:

  • z winogron
  • ze zbóż
  • inne alkohole mocne

Moduł III. Piwo

Moduł IV. Kompozycja win i potraw

Moduł V. Merchandising na stoisku alkoholowym

  • Jak przyciągnąć wzrok klienta i zwiększyć obrót na stosiku monopolowym
  • Podział alkoholi na kategorie
  • Strefy pasywna i aktywna za ladą na stoisku monopolowym
  • Ustawienia: wina, wódki, whisky, brendy, itp.

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii