Merchandising i zarządzanie stoiskami alkoholowymi, czyli znajomość alkoholi w sklepie monopolowym i osiedlowym
Dla kogo?
Szkolenie polecane dla właścicieli i kierowników sklepów chcących podnieś wydajność na stoiskach alkoholowych. Warsztaty dedykowane są również dla sprzedawców z innych stoisk niż alkoholowe. Wiedzę zdobytą na szkoleniu będą mogli wykorzystać w swojej pracy również merchandiserzy i projektanci odpowiedzialni za planowanie powierzchni handlowej.
W efekcie szkolenia uczestnik
Rozpoznaje różne rodzaje alkoholi
Rozpoznaje różnice w ofercie win
Planuje przestrzeń w sklepie, w ujęciu pionowym do sytuowania produktów alkoholowych
Efektywnie dostosowuje ekspozycje towarów w sklepie z wykorzystaniem zasady VISA do rozmieszczania efektywnego alkoholi
Moduł I. Podział wina:
- wytrawne białe
- wytrawne czerwone
- półwytrawne białe
- półwytrawne czerwone
- półsłodkie białe
- półsłodkie czerwone
- Vermuth-y wina wzmacniane i inne
Moduł II. Podział alkoholi mocnych:
- z winogron
- ze zbóż
- inne alkohole mocne
Moduł III. Piwo
Moduł IV. Kompozycja win i potraw
Moduł V. Merchandising na stoisku alkoholowym
- Jak przyciągnąć wzrok klienta i zwiększyć obrót na stosiku monopolowym
- Podział alkoholi na kategorie
- Strefy pasywna i aktywna za ladą na stoisku monopolowym
- Ustawienia: wina, wódki, whisky, brendy, itp.
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.