Pomysł, strategia, komunikacja – wprowadzanie nowych produktów na rynek i skuteczne strategie ich promocji

Dla kogo?

Szkolenie przewidziane jest dla osób zaangażowanych w proces pracy nad nowymi produktami i ich wprowadzaniem na kolejne rynki

W efekcie szkolenia uczestnik

1

Dowie się, w jaki sposób przygotować i skutecznie wdrażać plan trade marketingowy na aktualnych i kolejnych rynkach

2

Skutecznie promuje ofertę produktową oraz buduje atrakcyjny przekaz argumentacji produktowej.

Moduł I Nowy produkt krok po kroku

  • Aktualne trendy, które warto wykorzystać
  • Firma a klient – źródło nowych produktów
  • Techniki poszukiwania niszy
  • Pomysł na produkt a model biznesowy
  • Produkt a wyróżnik i przewaga konkurencyjna
  • Analiza potencjału produktu
  • Ocena potencjału danego rynku

Moduł II Produkt a rynek

  • Identyfikacja grupy docelowej
  • Insight – czym jest i jak go stworzyć
  • Persona krok po kroku
  • Produkt – prototypowanie, testowanie, produkcja
  • Rodzaje strategii dla nowego produktu
  • Hity i porażki rynkowe – czynniki wpływające na sukces produktu

Moduł III Produkt – strategia działania w praktyce

  • Dobór strategii dla marki/ produktu w praktyce
  • Cele strategiczne, wizerunkowe i marketingowe
  • Kreacja marki/ produktu
  • Pozycjonowanie marki/produktu
  • Wprowadzenie produktu na rynek
  • Zarządzanie obecnością i wartością marki
  • Premiera, wzrost, wysycenie – działania na poszczególnych etapach

Moduł IV Komercjalizacja pomysłu/ produktu

  • Kanały dotarcia i dystrybucji na rynkach docelowych
  • Lejki sprzedażowe w praktyce
  • Komunikacja produktu w grupach docelowych
  • Rozszerzanie rynku: pozyskiwanie rynków zagranicznych
  • Skalowanie produktu– wyzwania, praktyczne wskazówki
  • Adaptacja produktu i komunikacji do potrzeb rynków zagranicznych
  • Case studies

Moduł V Skuteczne strategie promocji nowego produktu

  • Strategia marketingowa – zakres, tworzenie, wdrożenie
  • Wykorzystanie kanałów marketingowych B2C i B2B
  • Strategia push i pull w komunikacji produktu
  • Plan marketingowy i trade marketingowy w praktyce
  • Atrakcyjny przekaz biznesowy i argumentacja produktowa
  • Przykłady skutecznych strategii promocji
  • Ocena efektywności działań: KPI, ewaluacja

Moduł VI Narzędzia wspierające komunikację produktu i skuteczną promocję

  • Obecność marki/produktu online
  • Platformy społecznościowe i biznesowe w komunikacji marki/ produktu
  • Landing pages sprzedażowe dla produktów
  • Pozyskiwanie leadów biznesowych
  • Audyt potencjału komunikacyjnego marki/produktu i wskazówki do wdrożenia

Jesteś zainteresowany?

Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.

    Opinie

    Współpraca

    Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.

    Szkolenie

    Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.

    Profesjonalizm Warto Szkolić

    Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.
    więcej opinii