Techniki sprzedaży z wykorzystaniem metod perswazji
Dla kogo?
Szkolenie przeznaczone dla sprzedawców, handlowców, osób zajmujących się kontaktem z klientami, również klientami wewnętrznymi, a także pracowników call center.
W efekcie szkolenia uczestnik
1
Poszerzy zbiór technik wpływających na elastyczne podejście do Klienta
2
Zwiększy poczucie pewności siebie w relacji z Klientem
3
Skuteczniej dotrze do potrzeb i motywacji zakupowych Klientów
Moduł I. Wstęp: kluczowe zasady wywierania wpływu.
- Rozróżnienie wpływu od manipulacji – etyka w wywieraniu wpływu
- Reguła IMPACT w budowaniu wpływu w relacjach z ludźmi: prawość, zasady, osobowość, wygląd zewnętrzny, wzgląd na innych, takt
- Budowanie partnerskich relacji z Klientami
Moduł II. Dostrajanie się – zasady budowania dobrego kontaktu w relacji z Klientami.
- Zastosowanie zasady najpierw ludzie, potem interesy
- Budowanie relacji z Klientami na podstawie poziomów neurologicznych wg R. Diltsa
- Odzwierciedlanie, czyli jak spojrzeć na świat z perspektywy rozmówcy
Moduł III. Rozpoznawanie powodów podejmowania decyzji, którymi kierują się Klienci.
- Rozróżnianie interesów i stanowisk – docieranie do potrzeb Klientów
- Poszukiwanie wartości i kryteriów – docieranie do wyższych źródeł motywacji Klienta
- Najczęstsze motywacje zakupowe klientów: jakość, funkcjonalność, bezpieczeństwo, cena, czas – dostępność, prestiż, tradycja
Moduł IV. Reguły wywierania wpływu wg R. Cialdiniego.
- Zasada wzajemności
- Zasada podobieństwa
- Zasada kontrastu
- Zasada społecznego dowodu słuszności
- Zasada autorytetu
- Zasada lubienia i sympatii
- Zasada zaangażowania i sympatii
Moduł V. Style społeczne – cztery podstawowe typy osobowości Klientów
- Zapoznanie się z 4 typami osobowości: społeczny, analityczny, energiczny, dominujący
- Autoanaliza i rozumienie różnych osobowości oparciu o ich sposób działania, podejmowania decyzji, wzorców przyjmowanych relacji z ludźmi
- Zasady współpracy z różnymi typami osobowości
Trenerzy
Jesteś zainteresowany?
Skontaktuj się z nami, a pomożemy Ci w doborze odpowiedniego szkolenia i pozyskamy na nie środki.
Opinie
Współpraca
Jesteśmy bardzo zadowoleni ze skorzystania z usług firmy Warto Szkolić. Z całą odpowiedzialnością mogę przyznać, że jest to firma godna zaufania. Bardzo mili pracownicy, którzy przeprowadzili nas przez cały proces dotyczący dofinansowania, realizacji i rozliczenia projektu. Najważniejsze jest to, że firma dopasowała się do naszych potrzeb, a szkolenie przerosło nasze oczekiwania.
Szkolenie
Osoby z którymi się kontaktowaliśmy wykazały się profesjonalizmem. Szkolenie było bardzo interesujące, jednak żałuje, że nasza firma wybrała tylko jeden dzień szkoleniowy. Wydaje mi się, że większa ilość dni przyniosłaby jeszcze więcej korzyści, a przekazana wiedza nie musiałaby być tak bardzo skondensowana jak miało to miejsce podczas jednego dnia.
Profesjonalizm Warto Szkolić
Dużym atutem firmy jest jej zaangażowanie w otrzymane zlecenie i to, że dopasowuje się do indywidualnych potrzeb klienta. Szkolenie bardzo podobało się wszystkim pracownikom i na pewno jeszcze skorzystamy z usług szkoleniowych tej firmy.