Mówić ciekawie, o to jest wyzwanie! Ćwiczymy angażujące wystąpienia publiczne ze Stowarzyszeniem CISTOR

W grudniu pojechaliśmy do Torunia, gdzie przeprowadziliśmy indywidualne, dwudniowe szkolenie,
których tematem były przykuwające uwagę i angażujące wystąpienia publiczne. Było to o tyle nietypowe zadanie, że naszym klientem nie była firma, ale organizacja pozarządowa: Centrum Integracji Społecznej “CISTOR”, tym bardziej cieszyliśmy się na te dwa dni wspólnej pracy. Stowarzyszenie pomaga wyjść na prostą bezrobotnym: organizuje bezpłatne szkolenia zawodowe i organizuje miejsca stażu dla osób wykluczonych: ułatwia powrót na rynek pracy. W szkoleniu wzięła udział jedna osoba, zastępca dyrektora Stowarzyszenia.

Cele szkolenia

Celem szkolenia była poprawa skuteczności wystąpień publicznych uczestniczki: lepszy przekaz i
utrzymanie uwagi odbiorców. Konsultacja objęła zarówno analizę i poprawę samego stylu konkretnych
przemówień uczestniczki, jak i elementów mimiki i całej komunikacji niewerbalnej.

Przebieg szkolenia

Kurs podzieliliśmy na teorię i praktykę, gdzie ta druga zajęła większość czasu spotkań, jak zawsze w
szkoleniach z logiem „Warto Szkolić” :). Ćwiczyliśmy przed lustrem, kamerą oraz pracowałyśmy z
tekstami przemówień. Przebieg szkolenia “Angażujące wystąpienia publiczne” zamknął się w czterech głównych tematach:

  •  Jak moja mimika i modulacja głosu wpływa na odbiorcę?
  • Tworzenie przemówienia: czego unikać, co podkreślać?
  • Gotowy poradnik: spis odpowiednich słów w każdym przemówieniu.
  • Jak dotrzeć do słuchacza i zainteresować go swoim wystąpieniem?
  • Jak zapanować nad stresem i tremą?

W ramach szkolenia pracowaliśmy również nad tworzeniem przyciągających wzrok prezentacji w
programie Power Point.

Rezultaty szkolenia

Uczestniczka udoskonaliła swoje wystąpienia publiczne, zarówno te bezpośrednie, do grupy słuchaczy,
jak i pracę przed kamerą. Spotkania z trenerem były istotne dla niej, jak i całej organizacji CISTOR,
ponieważ uczestniczka często prowadzi spotkania, na których musi zaprezentować i wypromować swoją
instytucję. W efekcie udziału w naszym szkoleniu “Angażujące wystąpienia publiczne” prezentacje organizacji przeniosą się na wyższy, profesjonalny poziom. Dziękujemy za udział i mocno trzymamy kciuki za Stowarzyszenie!

A wszystkich, którzy chcą prowadzić bardziej angażujące wystąpienia publiczne zapraszamy do lektury wywiadu z naszą trenerką tutaj i oczywiście udziału w naszych szkoleniach.

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja w stowarzyszeniu – relacja ze szkolenia

Znaczenie komunikacji i współpracy w działalności stowarzyszeń Zarządzanie projektami i efektywna komunikacja stanowią fundament skutecznego działania organizacji pozarządowych. Współpraca w zespole, planowanie projektów i umiejętność jasnego przekazywania informacji decydują o tym, czy inicjatywy społeczne osiągną zamierzone rezultaty. Dobrze zaplanowana komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna wzmacnia spójność działań, motywację członków oraz pozytywny wizerunek organizacji w otoczeniu społecznym. Nasza firma została poproszona przez…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przygotowywanie firmy produkcyjnej do zmian w środowisku pracy wynikających z wdrożenia rozwiązań z zakresu zielonej transformacji – relacja ze szkolenia

Wprowadzenie do idei zielonej transformacji w firmie produkcyjnej Zielona transformacja to dziś jeden z najważniejszych procesów, które kształtują przyszłość przemysłu. Wdrażanie działań proekologicznych, ograniczenie emisji CO₂, poprawa efektywności energetycznej oraz odpowiedzialne gospodarowanie surowcami stanowią podstawę nowoczesnego i zrównoważonego biznesu. W tym kontekście zielona transformacja w firmie produkcyjnej nie jest już jedynie odpowiedzią na wymogi regulacyjne, ale świadomym wyborem strategicznym, który buduje przewagę…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Przeciwdziałanie zjawisku greenwashingu w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Świadoma komunikacja środowiskowa jako klucz do zaufania klientów Współczesny rynek coraz mocniej zwraca uwagę na kwestie ekologiczne, a konsumenci coraz częściej wybierają marki, które działają w sposób odpowiedzialny i transparentny. Niestety, dynamiczny rozwój trendów proekologicznych przyniósł również zjawisko nieuczciwej komunikacji, znane jako greenwashing. To właśnie dlatego temat przeciwdziałania greenwashingowi w firmie produkcyjnej staje się coraz ważniejszy dla przedsiębiorstw, które…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.