Szkolenie Customer Experience Management dla restauracji Luka Bistro nad jeziorem Durowskim

Aby zrealizować jedno z naszych ostatnich szkoleń, „Customer experience management dla restauracji”, udaliśmy się do położonego malowniczo nad jeziorem Durowskim Wągrowca. Jest to miejscowość turystyczna, oddalona 70 km od Bydgoszczy.  Tam udaliśmy się do głównej atrakcji turystycznej miasteczka – parku wodnego. To właśnie na jego terenie zlokalizowane jest “Luka Bistro”. Tam czekali już na nas trzej pracownicy i właścicielka, gotowi na wspólną pracę nad poprawą obsługi klienta i zwiększaniem sprzedaży w lokalu.

Luka Bistro to stosunkowo nowa restauracja, z kilkuletnim stażem. Ze względu na swoje położenie, restauracja nie ma wielu stałych klientów. Większość z nich to bowiem turyści korzystający z usług obiektu maksymalnie kilka razy w roku, a najczęściej jednorazowo, przy okazji wakacji nad jeziorem Durowskim. Taka sytuacja to zawsze trudny orzech do zgryzienia dla obsługi. Kelnerom trudno jest odczytać potrzeby i dostosować styl komunikacji do tak różnorodnych i zupełnie anonimowych klientów.

Cele szkolenia

Stąd pojawiła się oczywista potrzeba poszerzenia umiejętności sprzedażowych pracowników Luka Bistro oraz poprawa jakości obsługi klienta.

Przebieg szkolenia

W ramach szkolenia główną uwagę skupiliśmy na rozwijaniu umiejętności praktycznych pracowników. Dlatego w ramach zajęć uczestnicy brali więc udział w takich formach szkoleniowych, w trakcie których mogli ćwiczyć praktyczne umiejętności pracy z klientem. W trakcie spotkania wykorzystaliśmy więc:

  • scenki rodzajowe,
  • gry szkoleniowe „Gazety” i „Seeds” (projektowanie doświadczeń klienta za pomocą pytań i przykładów – gra uczy jak możemy zapewnić, że klient otrzyma produkt, którego się spodziewa),
  • ćwiczenia w parach,
  • wymiana doświadczeń.

Kurs objął takie zagadnienia jak: rozpatrywanie reklamacji, obsługa klienta wymagającego oraz techniki sprzedaży sugerowanej – umiejętność subtelnego wpływania na decyzje klientów.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie „Customer experience management dla restauracji” zwiększy motywację i poczucie sprawstwa wśród pracowników Luka Bistro. Pomoże również w jakościowej obsłudze klienta, przyczyniając się w ten sposób bezpośrednio do wzrostu obrotów w lokalu.

Serdecznie dziękujemy Wam za udział w szkoleniu i życzymy sukcesów w dalszym rozwijaniu lokalu!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Sprawdź dlaczego jeszcze szkolenia dla branży restauracyjnej są tak istotne tutaj.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna współpraca z klientem w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Dlaczego profesjonalna współpraca z klientem w branży produkcyjnej jest kluczowa dla sukcesu? Współczesna branża produkcyjna stawia przed firmami ogromne wyzwania. Konkurencja rośnie, a wymagania klientów stają się coraz bardziej rygorystyczne. Klienci oczekują nie tylko wysokiej jakości produktów, ale także sprawnej i profesjonalnej obsługi, terminowych dostaw oraz elastyczności w dopasowaniu do ich potrzeb. W takim środowisku współpraca z klientem w branży produkcyjnej musi opierać się na precyzyjnie zaplanowanych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie budowlanej – relacja ze szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji w branży budowlanej – klucz do satysfakcji klienta i ochrony reputacji firmy W branży budowlanej jakość usług i dostarczanych materiałów ma kluczowe znaczenie dla zadowolenia klientów i reputacji przedsiębiorstw. Jednak nawet w najlepiej zarządzanych firmach zdarzają się sytuacje, w których klient zgłasza problem, a profesjonalna obsługa reklamacji w firmie budowlanej staje się niezbędnym elementem procesu zarządzania relacjami. Skuteczne i profesjonalne podejście…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Efektywne zarządzanie zespołem w produkcji sprzętu lotniczego – relacja ze szkolenia

Wyzwania zarządzania zespołem w produkcji sprzętu lotniczego Zarządzanie zespołem w produkcji sprzętu lotniczego to jedno z największych wyzwań dla liderów w tej branży. Precyzja, jakość i bezpieczeństwo to kluczowe elementy, które wymagają nie tylko doskonałej organizacji, ale także zaawansowanych umiejętności komunikacyjnych i motywacyjnych. Produkcja sprzętu lotniczego wymaga ścisłego przestrzegania norm i regulacji, co dodatkowo komplikuje zarządzanie zespołami inżynierów i pracowników technicznych. Jedna z firm zajmujących…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.