Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Szkolenie Customer Experience Management dla restauracji Luka Bistro nad jeziorem Durowskim - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Szkolenie Customer Experience Management dla restauracji Luka Bistro nad jeziorem Durowskim

Aby zrealizować jedno z naszych ostatnich szkoleń, “Customer experience management dla restauracji”, udaliśmy się do położonego malowniczo nad jeziorem Durowskim Wągrowca. Jest to miejscowość turystyczna, oddalona 70 km od Bydgoszczy.  Tam udaliśmy się do głównej atrakcji turystycznej miasteczka – parku wodnego. To właśnie na jego terenie zlokalizowane jest “Luka Bistro”. Tam czekali już na nas trzej pracownicy i właścicielka, gotowi na wspólną pracę nad poprawą obsługi klienta i zwiększaniem sprzedaży w lokalu.

Luka Bistro to stosunkowo nowa restauracja, z kilkuletnim stażem. Ze względu na swoje położenie, restauracja nie ma wielu stałych klientów. Większość z nich to bowiem turyści korzystający z usług obiektu maksymalnie kilka razy w roku, a najczęściej jednorazowo, przy okazji wakacji nad jeziorem Durowskim. Taka sytuacja to zawsze trudny orzech do zgryzienia dla obsługi. Kelnerom trudno jest odczytać potrzeby i dostosować styl komunikacji do tak różnorodnych i zupełnie anonimowych klientów.

Cele szkolenia

Stąd pojawiła się oczywista potrzeba poszerzenia umiejętności sprzedażowych pracowników Luka Bistro oraz poprawa jakości obsługi klienta.

Przebieg szkolenia

W ramach szkolenia główną uwagę skupiliśmy na rozwijaniu umiejętności praktycznych pracowników. Dlatego w ramach zajęć uczestnicy brali więc udział w takich formach szkoleniowych, w trakcie których mogli ćwiczyć praktyczne umiejętności pracy z klientem. W trakcie spotkania wykorzystaliśmy więc:

  • scenki rodzajowe,
  • gry szkoleniowe „Gazety” i „Seeds” (projektowanie doświadczeń klienta za pomocą pytań i przykładów – gra uczy jak możemy zapewnić, że klient otrzyma produkt, którego się spodziewa),
  • ćwiczenia w parach,
  • wymiana doświadczeń.

Kurs objął takie zagadnienia jak: rozpatrywanie reklamacji, obsługa klienta wymagającego oraz techniki sprzedaży sugerowanej – umiejętność subtelnego wpływania na decyzje klientów.

Rezultaty szkolenia

Szkolenie “Customer experience management dla restauracji” zwiększy motywację i poczucie sprawstwa wśród pracowników Luka Bistro. Pomoże również w jakościowej obsłudze klienta, przyczyniając się w ten sposób bezpośrednio do wzrostu obrotów w lokalu.

Serdecznie dziękujemy Wam za udział w szkoleniu i życzymy sukcesów w dalszym rozwijaniu lokalu!

Trenerzy „Warto Szkolić”

Sprawdź dlaczego jeszcze szkolenia dla branży restauracyjnej są tak istotne tutaj.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z efektywności pracy dla producentów rolet i żaluzji – relacja ze szkolenia

Efektywność w działaniu – klucz do sukcesu w biznesie Efektywność pracy to kluczowy czynnik decydujący o sukcesie każdej organizacji. Właściwa organizacja czasu, optymalizacja procesów oraz skuteczna współpraca zespołowa pozwalają osiągać lepsze wyniki, ograniczać marnotrawstwo i podnosić jakość działań. W dzisiejszych czasach, kiedy tempo pracy nieustannie rośnie, umiejętność poprawy efektywności staje się nieodzowna zarówno na poziomie indywidualnym, jak i zespołowym. Firmy, które wdrażają…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.