Doradztwo kulinarne: zabytkowa restauracja Jabłona z nowym menu!
Po dwóch trudnych miesiącach restauracje znów są otwarte. Dlatego nasza relacja ze szkolenia w tym tygodniu nie mogła dotyczyć niczego innego, jak tylko jednej z nich. Zapraszamy do lektury naszych zmagań podczas doradztwa kulinarnego w zabytkowej restauracji Jabłona.
Budynek restauracji Jabłona powstał ponad sto lat temu, stanowiąc wtedy część dużego uzdrowiska „Powidz”. Właściciele się zmieniali, ale restauracja pozostała restauracją. Dzisiaj oprócz obsługi turystów odwiedzających pojezierze (Powidz znajduje się jedynie pół godziny drogi od Gniezna) jej specjalizacją jest organizacja wesel. Pracowaliśmy nad nowym menu. W szkoleniu z logiem „Warto Szkolić” udział wzięło osiem osób – właściciel, szef kuchni i pozostali pracownicy kuchni.
Cele doradztwa
Głównym celem szkolenia było opracowanie nowego, atrakcyjnieszego menu oraz poprawa umiejętności kulinarnych całego zespołu (poprzedzona indywidualną analizą umiejętności każdego z nich). Celem dodatkowym była pisemna ocena poziomu umiejętności i podejścia do pracy każdego z uczestników szkolenia.
Przebieg doradztwa
Kuchnia w Restauracja Jabłona– wyposażona jest w wysokiej klasy sprzęt gastronomiczno–kuchenny dlatego też można było wykonać potrawy w wielu wariantach i technologiach. Trener przedstawił wszystkim uczestnikom i uczestniczkom swoje doświadczenie i praktykę zawodową oraz dokonane osiągnięcia w zawodzie i poprosił wszystkich uczestników, aby również przybliżyli swoje dokonania i doświadczenia w gastronomii , następnie opisał ogólne zasady tworzenia dań w sposób nowatorski zgodny z najnowszymi trendami kulinarnymi na świecie. Poniżej pełen plan naszego trzydniowego szkolenia:
Rezultaty doradztwa
W efekcie doradztwa uczestnicy zdecydowanie podnieśli swoje umiejętności kulinarne. Teraz w pełni potrafią wykorzystać nowoczesne udogodnienia dostępne w kuchni restauracyjnej, przekuwając ich użycie w przygotowanie potraw najwyższej jakości. Nasze doradztwo kulinarne pomogło również podnieść estetykę podawanych potraw. Całe menu przeszło dogłębną metamorfozę.
Uczestnikom serdecznie dziękujemy za otwartość na nowe i zaangażowanie, a wszystkich Państwa zapraszamy do udziału w naszych szkoleniach. W ofercie znajdziecie nie tylko doradztwo kulinarne, ale również obsługę kelnerską i techniki sprzedaży dla restauratorów. Zapraszamy!
Trenerzy „Warto Szkolić”
Przeczytaj również:

Profesjonalna współpraca z klientem w branży produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji w firmie budowlanej – relacja ze szkolenia
