Szkolenie dla firmy Blick Punkt. „Profesjonalna obsługa klienta (w tym trudnego) i techniki sprzedaży”

Szkolenie dla firmy Blick Punkt. „Profesjonalna obsługa klienta (w tym trudnego) i techniki sprzedaży”

W dniu 25.11.2017 , trenerzy zespołu „Warto Szkolić” zorganizowali z ramach Bazy Usług Rozwojowych, szkolenie w zakresie budowania współpracy w zespole dla pracowników firmy Blick Punkt.

Szkolenie dla firmy Blick Punkt. „Profesjonalna obsługa klienta (w tym trudnego) i techniki sprzedaży”

W dniu 25.11.2017 , trenerzy zespołu „Warto Szkolić” zorganizowali z ramach Bazy Usług Rozwojowych, szkolenie w zakresie budowania współpracy w zespole dla pracowników firmy Blick Punkt.

Szkolenie odbyło się w Jeleniej Górze w Hotelu Fenix. W szkoleniu wzięli udział Pracownicy zajmujący się telefoniczną i mailową obsługa klienta i sprzedażą. Wśród Uczestników znajdował się również Pracownik magazyny oraz jeden mobilny Przedstawiciel Handlowy, który obsługuje Klientów bezpośrednio.

Jak przebiegało szkolenie?

Szkolenie przebiegło zgodnie z przedstawionym harmonogramem. Szkolenie było realizowane metodą warsztatową łączoną z mini wykładami, które stanowiły podstawę do pracy warsztatowej. Część praktyczna stanowiła 80 % zrealizowanego szkolenia. Stosowane metody miały za cel aktywnie angażować wszystkich Uczestników do intensywnej pracy.

W trakcje szkolenie zastosowano między innymi:

  • dyskusje moderowaną,
  • analizę materiału wideo
  • analizę sytuacji problemowych z miejsca pracy uczestników,
  • ćwiczenia aktywizujące wprowadzające wykorzystanie narzędzi obsługi klienta
  • nauka przez zabawę

W celu aktywizacji grupy, budowania zaangażowania, uwagi uczestników, a także sprawdzania poziomu zrozumienia przekazywanych treści, Trener prowadzący zadawał pytania ukierunkowane na konkretne sytuacje i pytania per osoba oraz per grupa.

W trakcie warsztatów pracowano nad rozwojem kompetencji związanych z obsługa klienta oraz technikami sprzedaży.

Czego nauczyli się uczestnicy szkolenia?

Uczestnicy poznali nowy model sprzedaży relacyjnej, który z jednej strony pozwoli im podnieść efektywność sprzedaży, z drugiej podniesie jeszcze bardziej jakość obsługi klienta w Blick Punkt. Podczas warsztatów Uczestnicy wypracowali sposoby na odróżnienie się od konkurencji na samym początku rozmowy z Klientem. Stworzyli szereg pytań oraz katalog języka korzyści, który umożliwi im budować relację z Klientem oraz przekonywać do myślenie ukierunkowanego na pozytywne doświadczenie.

Uczestnicy poznali również model, który pomoże im w trudnych sytuacjach z Klientem, dojść do porozumienia lub przynajmniej zminimalizować jego negatywne doświadczenie po kontakcie z firmą.

Dzięki pełnemu zaangażowaniu osób w trakcie całego warsztatu udało się omówić wiele sytuacji i wypracować konkretne ścieżki postępowania w danych symulacjach obsługowych.

Jak szkolenie pomoże w realizacji zadań w firmie?

  • Podniesie jakość obsługi klienta
  • Pozwoli szybciej zbudować mocne relacje z Klientami
  • Umożliwi odpowiednio reagować na trudne sytuacje w obsłudze Klienta

Sugestie rozwojowe

Poniżej kilka rekomendacji odnośnie pracy z zespołem, opartych o doświadczenie, rozmowy przeprowadzone przed szkoleniem, jak również obserwacje poczynione podczas szkolenia:

  • Motywowanie Pracowników do stosowania nowo nabytej wiedzy
  • Ciągłe podnoszenia ich umiejętności poprzez bezpośrednią pracę z nimi za pomocą coachingu, udzielania informacji zwrotnych
  • Wprowadzenie stałego procesu szkolenia Pracowników, który pomoże w utrzymaniu odpowiedniej jakości, utrwalaniu pozytywnych zachowań oraz eliminowaniu tych złych
  • Rozwinięcie szkolenia w zakresie technik sprzedażowych
  • Praca OJT (on the job training), która umożliwi wdrożenie szybkich zmian na poziomie zachowań

Dziękujemy bardzo pracownikom firmy Blick Punkt za udział w szkoleniu oraz okazane zaufanie.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.