Relacja ze szkolenia dla firmy DRAM Nieruchomości z Rzeszowa

Relacja ze szkolenia dla firmy DRAM Nieruchomości z Rzeszowa

Szkolenie odbyło się w Rzeszowie, w siedzibie firmy DRAM nieruchomości przy ulicy Warszawskiej 16 w dniach 29-30.03.2018. W szkoleniu uczestniczyła 1 osoba – pan Tomasz Wąsik – agent pośrednictwa nieruchomosci. Pan Tomasz jest odpowiedzialny za pozyskiwanie i obsługę klientów, szczególnie z rynku komercyjnego. Zajmuje się pośrednictwem w najmie i sprzedaży nieruchomości.

Szkolenie przebiegało zgodnie z planem – pan Tomasz zaznajomił się z dwudziestoma najczęściej stosowanymi strategiami i taktykami negocjacyjnymi. Wspólnie z prowadzącym zastanawiał się w jaki sposób negocjować, tak aby obie strony uzyskiwały jak największe korzyści. Na szkoleniu zastosowano następujące metody szkoleniowe: gry symulacyjne, analizę video (na podstawie nagrania stworzonego podczas gry negocjacyjnej), kwestionariusze, testy, analizę case study, ineraktywny wykład o praktycznych zastosowaniach najważniejszych strategii negocjacyjnych oraz burzę mózgów dotyczących modelu biznesowego prowadzonej działalności. Prowadzący wspólnie z panem Tomaszem poświęcili dużo czasu na anlizę przypadków negocjacyjnych z jego praktyki – razem szukali najlepszych rozwiązań. Zastanawiali się także jak rozwinąć model biznesowy firmy, tak aby oferowane usługi były jak najbardziej korzystne dla obecnych i przyszłych klientów.

Pan Tomasz nauczył się stosować techniki negocjacyjne oparte na szukaniu wspólnych korzyści. Poznał także strategie obrony przed technikami wywierania wpływu stosowanymi przez drugą stronę. Zaznjaomił się z podstawowymi zasadami dotyczącymi mowy ciała w negocjacjach, tak aby obsługa jego klientów była jeszcze bardziej profesjonalna. Wyczulił też swoją uwagę na strategie i taktyki stosowane przez partnerów w negocjacjach. Szczególny nacisk został położony na rozwiązania dążące do zaspokojenia potrzeb negocjacyjnych obu stron, bowiem takie rozwiązania umożliwiają zachowanie długotrwałych stosunków biznesowych.

Szkolenie sprawi, że obsługa klienta w firmie DRAM Nieruchomości będzie jeszcze bardziej profesjonalna, a proponowane rozwiązania negocjacyjne skoncetrują się na szukaniu wspólnych korzyści. Zyskają na tym zarówno klienci firmy DRAM, jak i sama firma. Kolejnym obszarem korzyści będą sytuacje gdy pan Tomasz będzie negocjaował ceny nieruchomosci w imieniu swoich klientów – mogą być pewni, że ich zyski będą zdecydowanie większe niż gdyby robił to ktoś inny. 

Pan Tomasz to znakomity, młody i ambitny profesjonalista. Wyraźił zainteresowanie szkoleniem z fotografii nieruchomości. Zdolność do wyróżniania się profesjonalnie wykonanymi zdjęciami z pewnością dałaby istotną przewagę nad konkurencją i nowe możliwości rozwoju. 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.