Szkolenie z zakresu negocjacji dla firmy z branży informatycznej

Szkolenie z zakresu negocjacji dla firmy z branży informatycznej

W dniach 12-13 marca 2018 roku przeprowadziliśmy dla firmy z branży informatycznej dwudniowe szkolenie z zakresu negocjacji. Zgodnie z życzeniem, spotkanie odbyło się poza siedzibą firmy. W szkoleniu uczestniczyło pięciu pracowników: czwórka z nich to pracownicy działu handlowego, a piątym był jeden z dyrektorów.

W naszym spotkaniu udział wzięli pracownicy odpowiedzialni za relacje z klientami. Ich codziennością jest pokonywanie setek kilometrów w celu rozmowy i sprzedaży produktów firmy. Do ich obowiązków należy również utrzymywanie długofalowych relacji z klientami.

Cele szkolenia

W obu tych zadaniach kluczową rolę odgrywają umiejętności negocjacyjne. Właśnie dlatego firma postanowiła podnieść umiejętności swoich pracowników z zakresu negocjacji.

Przebieg szkolenia

Podczas szkolenia uczestnicy zostali zapoznani z najbardziej popularnymi i skutecznymi strategiami negocjacyjnymi, a następnie ćwiczyli zdobytą wiedzę w licznych ćwiczeniach. Nacisk na praktyczny aspekt spotkań to wizytówka „Warto Szkolić”. Każde z naszych spotkań to ograniczony do koniecznego minimum wykład teorii/informacji teoretycznych, zaopatrzenie uczestników w materiały podsumowujące kluczowe zagadnienia i szybkie przejście do sedna sprawy: ćwiczeń praktycznych.

W drugiej części spotkania trenerzy wykorzystali różnorodne techniki szkoleniowe: gry symulacyjne, analizę video (na podstawie nagrania stworzonego podczas gry negocjacyjnej), kwestionariusze, testy oraz analizę case study.

Rezultaty szkolenia

Pracownicy firmy to znakomici handlowcy. Docenili fakt, że szkolenie było okazją do wymienienia się pomysłami i doświadczeniami nie tylko z trenerem, ale także między sobą. Warto kontynuować ich wspólne spotkania, aby dalej promować wymianę doświadczeń. Spotkania te mogą przyjąć formę szkoleń z zakresu negocjacji lub sprzedaży, ale także z innych tematów – np. defensywnej jazdy samochodem (niektórzy z obecnych podczas podróży zawodowych dokonują sto tysięcy kilometrów rocznie).

Wszystkim uczestnikom dziękujemy za udział w szkoleniu.

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.