ABC Gotowania - czyli restauracja od kuchni

ABC Gotowania – czyli restauracja od kuchni

Szkolenia biznesowe, menadżerskie, ale i… rozwijające praktyczne kompetencje zawodowe – szkolimy w wielu obszarach! Dlatego z ogromną przyjemnością w ostatnich tygodniach podjęliśmy się realizacji szkolenia dla pracowników restauracji PSS Społem w Brzesku. 3 dni intensywnej pracy, 32 kompletne dania i mnóstwo praktycznych kulinarnych wskazówek poznali uczestnicy szkolenia ABC Gotowania.

Realizacja szkolenia

Sprawdzone przepisy i kulinarne “patenty”, wieloletnia praktyka naszego trenera i uczestnicy głodni wiedzy – to wszystko sprawiło, że szkolenie ABC Gotowania przebiegało w pozytywnej atmosferze, a uczestnicy z precyzją poddali się wskazówkom prowadzącego. Dzięki temu w czasie szkolenia wykonane zostały aż 32 dania, a wśród nich zupy, zakąski, drugie dania i desery. Na co dzień restauracja obsługuje zarówno gości indywdualnych, jak i imprezy okolicznościowe, więc zdobyta wiedza i umiejętności pozwolą wzbogacić i rozwinąć zakres propnowanego  gościom menu.

Nie tylko ABC gotowania, a dużo więcej!

Uczestnicy mieli okazję nauczyć się pracy z wykorzystaniem nowych technik pracy, rozwinęli również umiejętność technik krojenia warzyw oraz poznali nowe smaki kuchni międzynarodowej. Z największym zainteresowaniem i uznaniem spotkały się jednak dania kuchni polskiej przygotowywane w oparciu o tradycję regionu. To ważne, by w działaności restauracji wykorzystywać potencjał lokalnych produktów, dostawców i tradycyjnych receptur – to one często stanowią magnes przyciągający gości.

Rezultaty szkolenia

Oprócz świeżego spojrzenia na paletę smaków i kulinarnych możliwości, uczestnicy poznali również nowoczesne formy podawania dań, a także system rozliczenia i naliczania marży, co z pewnością znajdzie swoje pozytywne przełożenia zarówno na sposób obsługi klienta, jak i również rozwój biznesowy restauracji. Gastronomia to bez wątpienia branża, która wymaga nieustannego doskonalenia  umiejętności,  jak i również podążania za obowiązującymi trendami zarówno tymi kulinarnymi, jak i tymi w zakresie standardów obsługi klienta czy rozwoju biznesu. Tym bardziej cieszymy się, że mogliśmy podzielić się wiedzą i doświadczeniem z uczestnikami. Dziękujemy za współpracę!

 

Jeśli zastanawiasz się, w jaki sposób odświeżyć menu swojej restauracji, rozwinąć kulinarne kompetencje pracowników, czy skutecznie zarządzać lokalem gastronomicznym – zapraszamy, by zapoznać się z ofertą naszych szkoleń.

Aby otrzymywać na bieżąco informacje odnośnie możliwości rozwoju Twojej firmy, poznać praktyczne narzędzia i być na bieżąco z biznesowymi trendami, dołącz do naszego newslettera!

[mailerlite_form form_id=1]

 

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.