Akademia Menadżera MMŚP — kompetencje w zakresie cyfryzacji - nowe dofinansowanie dla pracowników Twojej firmy!

W 2022 roku rusza nabór do najnowszego programu Akademia Menadżera MMŚP- kompetencje w zakresie cyfryzacji! Sprawdź, czy Twoja firma kwalifikuje się do udziału w programie i rozwiń technologię cyfrową w firmie!

Dla kogo dedykowany jest program Akademia Menadżera MMŚP — kompetencje w zakresie cyfryzacji?

Program dedykowany jest dla kadry kierowniczej/menadżerskiej, właścicieli firm oraz osób, które są brane pod uwagę do awansu na stanowisko kierownicze/menadżerskie. Firmy, dla których dedykowany jest program Akademia Menadżera — kompetencje w zakresie cyfryzacji to mikro, małe i średnie firmy z branży usługowej, handlowej oraz produkcyjnej. Warto dodać, że aby wziąć udział w projekcie, trzeba spełniać warunki uzyskania pomocy de minimis oraz pomocy publicznej.

Jaki jest cel programu Akademia Menadżera kompetencje w zakresie cyfryzacji?

Celem programu AM MMŚP — kompetencje w zakresie cyfryzacji, jest podniesienie kompetencji kadry menadżerskiej i zarządzającej, która w firmie odpowiada za kwestie związane z cyfryzacją. Osoby biorące udział w programie otrzymają wachlarz kompetencji umożliwiających im efektywne i skuteczne zarządzanie transformacją cyfrową w firmie.

O jaką kwotę możemy się ubiegać w ramach projektu AMC MMŚP ?

Kwota do rozdysponowania wynosi 54 miliony złotych.

Średni koszt wsparcia na jednego pracownika nie może przekroczyć 22,5 tys. zł, a wkład własny wynosi minimum 20% wartości projektu.

Efekty programu Akademia Menadżera MMŚP — kompetencje w zakresie cyfryzacji

Oto kilka przewidywanych efektów uczestnictwa w projekcie Akademia Managera kompetencje w zakresie cyfryzacji wg. PARP:

  • Rozumie zasady prowadzenia biznesu i sposoby budowania przewagi konkurencyjnej
    w gospodarce cyfrowej.
  • Potrafi wskazać kompetencje i obszary organizacji, w których zasadne jest
    wprowadzanie holistycznych zmian wykorzystujących technologie cyfrowe w celu
    zwiększania konkurencyjności firmy i budowania przewagi konkurencyjnej.
  • Potrafi zaprojektować strategię transformacji cyfrowej oraz plan operacjonalizacji
    celów strategicznych.
  • Potrafi zarządzać procesem transformacji cyfrowej w firmie.
  • Potrafi ocenić ryzyko związane z wdrożeniami nowych rozwiązań cyfrowych jak
    również wskazać ryzyka braku ich wprowadzania.
  • Poznał kluczowe technologie kształtujące transformację cyfrową (m.in. Big Data, sztuczna inteligencja (AI, ML, DL), Cloud Computing, 5G, technologie mobilne, IoT, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, druk 3D, inteligentna robotyzacja i automatyzacja procesów i inne) oraz potrafi wskazać korzyści wynikające z ich wdrożenia w firmie.
  • Potrafi zbudować i zarządzać zespołami realizującymi założenia transformacji
    cyfrowej w tym zespołami wirtualnymi lub hybrydowymi czy rozproszonymi.

(źródło: https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/storage/grants/documents/96/Zacznik-nr-12_Opis-kompetencji-menederskich-23072021.pdf)

Kompetencje menadżerskie w zakresie cyfryzacji, ujęte w programie Akademia Menadżera MMŚP:

  • Zarządzanie:

– transformacją cyfrową,

– zmianą,

– produktem,

– cyfryzacją w inteligentnej fabryce,

– procesami w transformacji cyfrowej,

– zintegrowanymi danymi.

  • Bezpieczeństwo cyfrowe
  • Przedsiębiorczość technologiczna
  • Sprzedaż w gospodarce cyfrowej
  • Marketing w gospodarce cyfrowej
  • Przywództwo i zarządzanie zespołami w wirtualnym środowisku
  • Opracowanie modelu biznesowego

(źródło: https://serwis-uslugirozwojowe.parp.gov.pl/component/content/article/74021:54-mln-zlotych-na-rozwoj-kompetencji-cyfrowych-dla-obecnych-i-przyszlych-menadzerow)

 

Nasza firma „Warto Szkolić” oferuje pełne wsparcie w zakresie realizacji projektu w ramach programu Akademia Menadżera MMŚP — kompetencje w zakresie cyfryzacji. Możesz na nas liczyć od momentu złożenia Formularza Rejestracyjnego u Operatora, po wykonanie niezbędnej w tym projekcie diagnozy potrzeb przedsiębiorstwa, aż do zakończenia usług szkoleniowych!

Po więcej informacji zapraszamy do kontaktu z naszym Kierownikiem Działu Dofinansowań — Agnieszką Beym, telefonicznie pod numerem +48 577 780 677 lub mailowo pod adresem agnieszka.beym@wartoszkolic.pl

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.