Apartamenty pod wynajem: jak to się robi? Szkolenie dla krakowskiej firmy InPoint

W dniach 21-23 marca przeprowadziliśmy dla firmy InPoint, wynajmującej apartamenty w Krakowie, szkolenie w zakresie dostosowań obiektu do standardów hotelowych i całorocznej działalności.

Kraków od kilku dobrych lat jest jednym z najpopularniejszych celów turystycznych typu „city break”. Barcelona, Paryż, Praga, Kraków – te miasta wymieniane są jednym tchem wśród najczęściej odwiedzanych miast europejskich. Wystarczy zresztą spojrzeć na statystyki: w 2017 roku gród Kraka odwiedziło aż … 9 mln turystów! O prawdziwości tych nieprawdopodobnych danych można przekonać się osobiście. Wystarczy przejść się na krakowski Rynek, a panujący tam ścisk i wielość języków, które można usłyszeć,  pokaże nam skalę „Kraków-mani”.

Nic więc dziwnego, że wiele firm, tak jak nasz klient, InPoint, decyduje się na kupno apartamentów pod wynajem w Krakowie.

Cele szkolenia

Szkolenie miało dwa główne cele: po pierwsze przekazanie całościowej instrukcji dostosowania apartamentów do standardów hotelowych.  A po drugie doradztwo w zakresie sprawnego procesu oddawania inwestycji: poczynając od strategii pozyskiwania lokali, poprzez wykluczanie punktów krytycznych w trakcie budowy i wyposażania apartamentów, na zatrudnieniu personelu kończąc.

 

Przebieg szkolenia

W trakcie kompleksowego, trzydniowego szkolenia był czas na omówienie wielu ważnych zagadnień związanych z  pozyskaniem, budową oraz prowadzeniem obiektów hotelowych. Poruszone tematy objęły swoim zakresem następujące bloki tematyczne:

  • Budowanie strategii pozyskiwania lokali
  • Współpraca z Inwestorami punkt po punkcie: od rozpoczęcia budowy do pierwszego gościa
  • Optymalizacja kosztów inwestycji
  • Pozycjonowanie obiektów apartamentowych
  • Etapy budowania oferty
  • Prowadzenie obiektu turystycznego: koszty i płatności, kontrola dostępu, opracowanie regulaminu hotelowego

Oprócz wyżej wymienionych tematów przewodnich szkolenia, trener zaproponował również otwarcie się na nową, obiecującą grupę docelową – alergików. Propozycja spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony właścicieli firmy InPoint.

Efekty szkolenia

Szkolenie przede wszystkim wskazało prawne wytyczne dotyczące prowadzenia lokali o standardzie hotelowym, wraz z indywidualnymi propozycjami ich efektywnego wdrożenia. Ponadto, szkolenie powinno pomóc Zarządowi InPoint w usystematyzowaniu terminarza działań, aż do uruchomienia pozyskanego apartamentu. Wykluczy niektóre ważne punkty krytyczne, w tym niedoszacowanie inwestycji, zbyt późne rozpoczęcie prac nad zamówieniami wyposażenia, czy działania nad naborem personelu.

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie relacjami z klientem z wykorzystaniem systemu CRM w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Rola CRM w sieci handlowej w budowaniu przewagi rynkowej Współczesna sprzedaż detaliczna nie może funkcjonować skutecznie bez odpowiedniego wsparcia technologicznego. Jednym z kluczowych elementów, które wpływają na rozwój, lojalność klientów oraz wzrost sprzedaży, jest skuteczne zarządzanie relacjami z klientem. W dobie cyfrowej transformacji, systemy CRM w sieci handlowej stają się nieodzownym narzędziem codziennej pracy. Ich rola nie ogranicza się jedynie do gromadzenia danych, ale obejmuje całościowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Strategiczne zarządzanie handlem w sieci sklepów – relacja ze szkolenia

Zarządzanie handlem w sieci sklepów – klucz do przewagi konkurencyjnej Zarządzanie handlem to obecnie jeden z najważniejszych obszarów strategicznych dla firm działających w środowisku wielokanałowym. W realiach silnej konkurencji, rosnących oczekiwań konsumentów oraz dynamicznego rozwoju technologii, umiejętność skutecznego zarządzania handlem staje się kluczowa dla utrzymania rentowności, budowania wartości marki i efektywnej ekspansji. Sieci handlowe, niezależnie od skali działalności, muszą rozwijać kompetencje w zakresie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozwój współpracy między kierownikami w firmie produkcyjnej

Rozwój współpracy między kierownikami jako kluczowy element efektywności w firmie produkcyjnej Efektywna współpraca między kierownikami to jeden z kluczowych elementów sprawnie funkcjonującej firmy, szczególnie w środowisku produkcyjnym, gdzie precyzja, czas reakcji i płynność informacji mają ogromne znaczenie. Rozwój współpracy między kierownikami wpływa bezpośrednio na zdolność organizacji do realizowania strategicznych celów, optymalizowania procesów i reagowania na zmieniające się potrzeby rynkowe. W nowoczesnych…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.