Apartamenty pod wynajem: jak to się robi? Szkolenie dla krakowskiej firmy InPoint

W dniach 21-23 marca przeprowadziliśmy dla firmy InPoint, wynajmującej apartamenty w Krakowie, szkolenie w zakresie dostosowań obiektu do standardów hotelowych i całorocznej działalności.

Kraków od kilku dobrych lat jest jednym z najpopularniejszych celów turystycznych typu „city break”. Barcelona, Paryż, Praga, Kraków – te miasta wymieniane są jednym tchem wśród najczęściej odwiedzanych miast europejskich. Wystarczy zresztą spojrzeć na statystyki: w 2017 roku gród Kraka odwiedziło aż … 9 mln turystów! O prawdziwości tych nieprawdopodobnych danych można przekonać się osobiście. Wystarczy przejść się na krakowski Rynek, a panujący tam ścisk i wielość języków, które można usłyszeć,  pokaże nam skalę „Kraków-mani”.

Nic więc dziwnego, że wiele firm, tak jak nasz klient, InPoint, decyduje się na kupno apartamentów pod wynajem w Krakowie.

Cele szkolenia

Szkolenie miało dwa główne cele: po pierwsze przekazanie całościowej instrukcji dostosowania apartamentów do standardów hotelowych.  A po drugie doradztwo w zakresie sprawnego procesu oddawania inwestycji: poczynając od strategii pozyskiwania lokali, poprzez wykluczanie punktów krytycznych w trakcie budowy i wyposażania apartamentów, na zatrudnieniu personelu kończąc.

 

Przebieg szkolenia

W trakcie kompleksowego, trzydniowego szkolenia był czas na omówienie wielu ważnych zagadnień związanych z  pozyskaniem, budową oraz prowadzeniem obiektów hotelowych. Poruszone tematy objęły swoim zakresem następujące bloki tematyczne:

  • Budowanie strategii pozyskiwania lokali
  • Współpraca z Inwestorami punkt po punkcie: od rozpoczęcia budowy do pierwszego gościa
  • Optymalizacja kosztów inwestycji
  • Pozycjonowanie obiektów apartamentowych
  • Etapy budowania oferty
  • Prowadzenie obiektu turystycznego: koszty i płatności, kontrola dostępu, opracowanie regulaminu hotelowego

Oprócz wyżej wymienionych tematów przewodnich szkolenia, trener zaproponował również otwarcie się na nową, obiecującą grupę docelową – alergików. Propozycja spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony właścicieli firmy InPoint.

Efekty szkolenia

Szkolenie przede wszystkim wskazało prawne wytyczne dotyczące prowadzenia lokali o standardzie hotelowym, wraz z indywidualnymi propozycjami ich efektywnego wdrożenia. Ponadto, szkolenie powinno pomóc Zarządowi InPoint w usystematyzowaniu terminarza działań, aż do uruchomienia pozyskanego apartamentu. Wykluczy niektóre ważne punkty krytyczne, w tym niedoszacowanie inwestycji, zbyt późne rozpoczęcie prac nad zamówieniami wyposażenia, czy działania nad naborem personelu.

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Czym jest zarządzanie zmianą? Zarządzanie zmianą w firmie produkcyjnej to proces, który polega na planowaniu, monitorowaniu i ocenie zmian w przedsiębiorstwie.  Zarządzanie zmianą jest kluczowe dla prowadzenia firmy. Przedsiębiorstwo, które chce być konkurencyjne, musi dostosowywać się do zmieniających się standardów, potrzeb klientów, czy technologii. Zmiany są szczególnie ważne w firmach produkcyjnych. To właśnie w tej branży najczęściej dochodzi…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia Zarządzanie pracownikami w firmie produkcyjnej jest procesem, który opiera się na czterech podstawach: planowania, kontrolowania, motywowania i organizowania działań, które są związane z pracownikami firmy. Jego celem jest zapewnienie efektywnego wykorzystywania potencjału pracowników firmy. Zarządzanie obejmuje wiele złożonych zadań do których należą przede wszystkim: rekrutacja i selekcja pracowników szkolenie i rozwój motywowanie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Wiedza i rozwój

Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej - relacja ze szkolenia

Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej – relacja ze szkolenia Marketing i sprzedaż internetowa w branży sportowej, odgrywają kluczową rolę w osiąganiu sukcesu biznesowego. W dzisiejszych czasach klienci poszukują usług i produktów w internecie. Wymusza to więc na przedsiębiorstwach, obowiązek obecności w sieci. Nie wystarczy tylko podstawowa wiedza o Internecie, by móc w nim sprzedawać swoje produkty. Konkurencja w sieci jest bardzo duża, dlatego wyjście z jej…
dowiedz się więcej