Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Apartamenty pod wynajem: jak to się robi? Szkolenie dla krakowskiej firmy InPoint

W dniach 21-23 marca przeprowadziliśmy dla firmy InPoint, wynajmującej apartamenty w Krakowie, szkolenie w zakresie dostosowań obiektu do standardów hotelowych i całorocznej działalności.

Kraków od kilku dobrych lat jest jednym z najpopularniejszych celów turystycznych typu „city break”. Barcelona, Paryż, Praga, Kraków – te miasta wymieniane są jednym tchem wśród najczęściej odwiedzanych miast europejskich. Wystarczy zresztą spojrzeć na statystyki: w 2017 roku gród Kraka odwiedziło aż … 9 mln turystów! O prawdziwości tych nieprawdopodobnych danych można przekonać się osobiście. Wystarczy przejść się na krakowski Rynek, a panujący tam ścisk i wielość języków, które można usłyszeć,  pokaże nam skalę „Kraków-mani”.

Nic więc dziwnego, że wiele firm, tak jak nasz klient, InPoint, decyduje się na kupno apartamentów pod wynajem w Krakowie.

Cele szkolenia

Szkolenie miało dwa główne cele: po pierwsze przekazanie całościowej instrukcji dostosowania apartamentów do standardów hotelowych.  A po drugie doradztwo w zakresie sprawnego procesu oddawania inwestycji: poczynając od strategii pozyskiwania lokali, poprzez wykluczanie punktów krytycznych w trakcie budowy i wyposażania apartamentów, na zatrudnieniu personelu kończąc.

 

Przebieg szkolenia

W trakcie kompleksowego, trzydniowego szkolenia był czas na omówienie wielu ważnych zagadnień związanych z  pozyskaniem, budową oraz prowadzeniem obiektów hotelowych. Poruszone tematy objęły swoim zakresem następujące bloki tematyczne:

  • Budowanie strategii pozyskiwania lokali
  • Współpraca z Inwestorami punkt po punkcie: od rozpoczęcia budowy do pierwszego gościa
  • Optymalizacja kosztów inwestycji
  • Pozycjonowanie obiektów apartamentowych
  • Etapy budowania oferty
  • Prowadzenie obiektu turystycznego: koszty i płatności, kontrola dostępu, opracowanie regulaminu hotelowego

Oprócz wyżej wymienionych tematów przewodnich szkolenia, trener zaproponował również otwarcie się na nową, obiecującą grupę docelową – alergików. Propozycja spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony właścicieli firmy InPoint.

Efekty szkolenia

Szkolenie przede wszystkim wskazało prawne wytyczne dotyczące prowadzenia lokali o standardzie hotelowym, wraz z indywidualnymi propozycjami ich efektywnego wdrożenia. Ponadto, szkolenie powinno pomóc Zarządowi InPoint w usystematyzowaniu terminarza działań, aż do uruchomienia pozyskanego apartamentu. Wykluczy niektóre ważne punkty krytyczne, w tym niedoszacowanie inwestycji, zbyt późne rozpoczęcie prac nad zamówieniami wyposażenia, czy działania nad naborem personelu.

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Właściwe zarządzanie towarem w sklepie spożywczym – relacja ze szkolenia

Skuteczne zarządzanie towarem jako fundament sukcesu sklepu spożywczego Właściwe zarządzanie towarem to fundament efektywnego funkcjonowania każdego sklepu spożywczego. Przemyślane planowanie zakupów, optymalizacja zapasów, organizacja przestrzeni półkowej – merchandising oraz skuteczna promocja to kluczowe elementy, które wpływają na wyniki sprzedaży, ograniczenie strat oraz zadowolenie klientów. Odpowiednie działania w tym zakresie nie tylko wspierają rentowność sklepu, ale także poprawiają wrażenia…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rola liderów w kreowaniu wartości firmowych – relacja ze szkolenia

Rozwój liderów w branży konfekcjonowania i pakowania przesyłek Jedna z firm specjalizujących się w usługach konfekcjonowania i pakowania zwróciła się do nas z prośbą o przeprowadzenie szkolenia z kreowania wartości firmy dla swojej kadry liderów. Głównym celem był rozwój kompetencji przywódczych związanych z budowaniem pozytywnej kultury pracy opartej na wartościach firmowych. W firmach tej branży, gdzie procesy są intensywne i wymagają ścisłej koordynacji, wartości firmowe pełnią kluczową rolę…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Projektowanie kampanii marketingowych w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Znaczenie i praktyka projektowania kampanii marketingowych w branży transportowej Tworzenie kampanii marketingowych odgrywa kluczową rolę w budowaniu skutecznych strategii biznesowych, szczególnie w branżach takich jak transport, gdzie konkurencja jest intensywna, a potrzeby klientów szybko się zmieniają. Efektywne działania marketingowe nie tylko zwiększają rozpoznawalność marki, ale również przyczyniają się do pozyskiwania nowych klientów i utrzymywania relacji z dotychczasowymi. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym, umiejętność precyzyjnego…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.