Apartamenty pod wynajem: jak to się robi? Szkolenie dla krakowskiej firmy InPoint

W dniach 21-23 marca przeprowadziliśmy dla firmy InPoint, wynajmującej apartamenty w Krakowie, szkolenie w zakresie dostosowań obiektu do standardów hotelowych i całorocznej działalności.

Kraków od kilku dobrych lat jest jednym z najpopularniejszych celów turystycznych typu „city break”. Barcelona, Paryż, Praga, Kraków – te miasta wymieniane są jednym tchem wśród najczęściej odwiedzanych miast europejskich. Wystarczy zresztą spojrzeć na statystyki: w 2017 roku gród Kraka odwiedziło aż … 9 mln turystów! O prawdziwości tych nieprawdopodobnych danych można przekonać się osobiście. Wystarczy przejść się na krakowski Rynek, a panujący tam ścisk i wielość języków, które można usłyszeć,  pokaże nam skalę „Kraków-mani”.

Nic więc dziwnego, że wiele firm, tak jak nasz klient, InPoint, decyduje się na kupno apartamentów pod wynajem w Krakowie.

Cele szkolenia

Szkolenie miało dwa główne cele: po pierwsze przekazanie całościowej instrukcji dostosowania apartamentów do standardów hotelowych.  A po drugie doradztwo w zakresie sprawnego procesu oddawania inwestycji: poczynając od strategii pozyskiwania lokali, poprzez wykluczanie punktów krytycznych w trakcie budowy i wyposażania apartamentów, na zatrudnieniu personelu kończąc.

 

Przebieg szkolenia

W trakcie kompleksowego, trzydniowego szkolenia był czas na omówienie wielu ważnych zagadnień związanych z  pozyskaniem, budową oraz prowadzeniem obiektów hotelowych. Poruszone tematy objęły swoim zakresem następujące bloki tematyczne:

  • Budowanie strategii pozyskiwania lokali
  • Współpraca z Inwestorami punkt po punkcie: od rozpoczęcia budowy do pierwszego gościa
  • Optymalizacja kosztów inwestycji
  • Pozycjonowanie obiektów apartamentowych
  • Etapy budowania oferty
  • Prowadzenie obiektu turystycznego: koszty i płatności, kontrola dostępu, opracowanie regulaminu hotelowego

Oprócz wyżej wymienionych tematów przewodnich szkolenia, trener zaproponował również otwarcie się na nową, obiecującą grupę docelową – alergików. Propozycja spotkała się z dużym zainteresowaniem ze strony właścicieli firmy InPoint.

Efekty szkolenia

Szkolenie przede wszystkim wskazało prawne wytyczne dotyczące prowadzenia lokali o standardzie hotelowym, wraz z indywidualnymi propozycjami ich efektywnego wdrożenia. Ponadto, szkolenie powinno pomóc Zarządowi InPoint w usystematyzowaniu terminarza działań, aż do uruchomienia pozyskanego apartamentu. Wykluczy niektóre ważne punkty krytyczne, w tym niedoszacowanie inwestycji, zbyt późne rozpoczęcie prac nad zamówieniami wyposażenia, czy działania nad naborem personelu.

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.