Aranżacja powierzchni sklepu- Projekt dla sklepu Społem Środa Wielkopolska

Aranżacja powierzchni sklepu- Projekt dla sklepu Społem Środa Wielkopolska

W biznesie dużo mówi się o konieczności bycia otwartym na zmiany. Dostosowanie się do szybko zmieniającej się rzeczywistości nie jest łatwe, ale przynosi wymierne efekty. Dzięki nam przekonali się o tym również pracownicy sklepów Społem w Środzie Wielkopolskiej.

Aranżacja powierzchni sklepu- Projekt dla sklepu Społem Środa Wielkopolska

Projekt, który przeprowadziliśmy miał na celu odpowiednią aranżację powierzchni sklepu. Przez siedem dni pracowaliśmy nad tym aby najpierw stworzyć koncepcję ułożenia towarów na półkach, a następnie wprowadzić ją w życie. Efekty pozytywnie zaskoczyły nawet nas samych.

Klient zwraca zarówno świadomie, jak i podświadomie uwagę na to w jaki sposób towar jest eksponowany. Cieszymy się, że coraz więcej sieci chce zdobyć wiedzę na ten temat. Warto jednak zamiast metody prób i błędów skorzystać z profesjonalnej pomocy, by znacząco skrócić czas między naszym działaniem, a efektem

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej - relacja ze szkolenia

Prospecting w firmie ogrodniczej Prospecting w firmie ogrodniczej, czyli pozyskiwanie potencjalnych klientów, jest kluczowym elementem skutecznej strategii sprzedażowej. Niezależnie od tego, czy prowadzisz firmę ogrodniczą od lat, czy dopiero rozpoczynasz swoją przygodę w tym sektorze, umiejętność skutecznego prospectingu może mieć ogromne znaczenie dla rozwoju i sukcesu Twojego przedsiębiorstwa. W dzisiejszym konkurencyjnym świecie, gdzie branża ogrodnicza rozwija się w szybkim tempie, umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie zmianą w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest nieodłącznym elementem funkcjonowania takiej organizacji. W dzisiejszych czasach zmiany w biznesie są zwyczajnie nieuniknione. W szczególności w sektorze handlowym, który podlega ciągłym zmianom preferencji klientów, wzrostowi konkurencji oraz szybkiemu rozwojowi technologicznemu. Zarządzanie zmianą w sieci handlowej jest niezwykle ważne dla utrzymania konkurencyjności oraz zwiększenia efektywności biznesowej. W tym…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej – relacja ze szkolenia Zarządzanie sytuacyjne w sieci handlowej, polega na podejmowaniu decyzji w oparciu o aktualne okoliczności, takie jak zmiany w otoczeniu biznesowym, wymagania klientów czy sytuacje kryzysowe. W przypadku sieci handlowych, zarządzanie sytuacyjne jest niezwykle ważne, ponieważ zmiany w otoczeniu biznesowym oraz w oczekiwaniach klientów są często nagłe i trudne do przewidzenia. Zarządzanie sytuacyjne wymaga elastyczności i szybkiego reagowania na zmiany.…
dowiedz się więcej