Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Aranżacja powierzchni sklepu- Projekt dla sklepu Społem Środa Wielkopolska - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Aranżacja powierzchni sklepu- Projekt dla sklepu Społem Środa Wielkopolska

Aranżacja powierzchni sklepu- Projekt dla sklepu Społem Środa Wielkopolska

W biznesie dużo mówi się o konieczności bycia otwartym na zmiany. Dostosowanie się do szybko zmieniającej się rzeczywistości nie jest łatwe, ale przynosi wymierne efekty. Dzięki nam przekonali się o tym również pracownicy sklepów Społem w Środzie Wielkopolskiej.

Aranżacja powierzchni sklepu- Projekt dla sklepu Społem Środa Wielkopolska

Projekt, który przeprowadziliśmy miał na celu odpowiednią aranżację powierzchni sklepu. Przez siedem dni pracowaliśmy nad tym aby najpierw stworzyć koncepcję ułożenia towarów na półkach, a następnie wprowadzić ją w życie. Efekty pozytywnie zaskoczyły nawet nas samych.

Klient zwraca zarówno świadomie, jak i podświadomie uwagę na to w jaki sposób towar jest eksponowany. Cieszymy się, że coraz więcej sieci chce zdobyć wiedzę na ten temat. Warto jednak zamiast metody prób i błędów skorzystać z profesjonalnej pomocy, by znacząco skrócić czas między naszym działaniem, a efektem

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w wodociągach – relacja ze szkolenia

Rola skutecznego kierownika w wodociągach Zarządzanie zespołem oraz infrastrukturą w branży wodociągowej to ogromne wyzwanie, które wymaga zarówno umiejętności przywódczych, jak i technicznej wiedzy. Wodociągi to sektor o strategicznym znaczeniu, w którym skuteczny kierownik w wodociągach odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezawodności dostaw wody, optymalizacji procesów oraz bezpieczeństwa pracy. Właściwe podejście do zarządzania, umiejętność komunikacji i efektywne planowanie to fundamenty sukcesu na tym stanowisku. Z myślą…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Reagowanie na emocje klientów w branży bezpieczeństwa pożarowego – relacja ze szkolenia

Znaczenie umiejętnego reagowania na emocje klientów W branży bezpieczeństwa pożarowego kluczowe jest nie tylko zapewnienie najwyższej jakości usług i produktów, ale także umiejętność pracy z klientami, którzy często doświadczają silnych emocji. Strach przed pożarem, niepewność co do skuteczności systemów przeciwpożarowych czy stres związany z przepisami i normami to codzienność w tej dziedzinie. Emocje klientów odgrywają fundamentalną rolę w budowaniu relacji biznesowych, dlatego niezbędne…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zasady i logistyka w transporcie międzynarodowymi krajowym w firmie transportowej - relacja ze szkolenia

Logistyka w transporcie – kluczowy element sukcesu branży transportowej Logistyka w transporcie odgrywa kluczową rolę w sprawnym funkcjonowaniu przewozów zarówno na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. Bez odpowiedniego planowania, znajomości przepisów oraz skutecznej organizacji przewozów trudno osiągnąć wysoką efektywność i minimalizować ryzyko opóźnień czy nieprzewidzianych kosztów. Logistyka w transporcie to nie tylko planowanie tras i zarządzanie flotą, ale również przestrzeganie przepisów, dbanie o bezpieczeństwo przewożonych ładunków…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.