Aranżacja stoiska warzywno- owocowego dla sklepu MOKADI. Doradztwo

9 lipca zrealizowaliśmy usługę doradztwa dla sklepu spożywczego MOKADI w Wolbórzu (okolice Piotrkowa Trybunalskiego). W spotkaniu wzięło udział pięć pracowniczek sklepu.

Cele doradztwa

Celem spotkania doradczego było wykształcenie w uczestnikach umiejętności samodzielnej aranżacji stoiska owocowo-warzywnego zgodnie z zasadami merchandisingu.

Przebieg doradztwa

W trakcie pierwszej, teoretycznej części spotkania omówiliśmy:

– Różnice w zasadach przechowywania różnych rodzajów owoców i warzyw – m.in. których nie wolno przechowywać w lodówce.

– Zasady układania poszczególnych rodzajów owoców i warzyw obok siebie – których sąsiedztwa unikać, a które są wskazane.

– Efekt masy.

– Sezonowość.

Następnie przeszliśmy do części praktycznej. Na dobry początek pracowniczki sklepu opróżniły i umyły regał owocowo-warzywny …

… a następnie samodzielnie ułożyły towar, zgodnie ze wskazówkami przekazanymi podczas wcześniejszego wykładu. Trenerka cały czas była na miejscu doglądając i korygując ewentualne niedociągnięcia. Jednak zaangażowanie uczestniczek było tak duże, że trenerka ograniczyła się jedynie do drobnych poprawek wykonanej przez Panie pracy.

 

Efekty doradztwa

 

W efekcie przeprowadzonej usługi nastąpiła zdecydowana  poprawa estetyki, a tym samym doznań zakupowych klientów.

 

Doradztwo przebiegało w bardzo dobrej atmosferze. Uczestniczki wykazywały duże zaangażowanie i odpowiedzialność za dokonywane zmiany. Na koniec spotkania poprosiliśmy je o ocenę usługi. To jedna z opinii:

„Bardzo podobała mi się praktyczna część szkolenia. Dowiedziałam się wielu rzeczy o warzywach i owocach, których (wcześniej) nie wiedziałam. Szkolenia powinny odbywać się częściej”.

Uczestniczki zgodnie przyznały, że przedstawione w trakcie spotkania doradczego wiadomości  wpłyną korzystnie na jakość ich pracy: zmniejszenie strat i zwiększenie sprzedaży.

Serdecznie dziękujemy za zaangażowanie i za miłe słowa uznania dla naszego szkolenia 🙂

 

 

Trenerzy „Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej – relacja ze szkolenia

Zarządzanie relacjami z dostawcami w firmie produkcyjnej jest kluczowym elementem, który może znacząco wpłynąć na efektywność operacyjną, jakość produktów oraz ogólną konkurencyjność na rynku. Efektywne zarządzanie relacjami z dostawcami wymaga nie tylko starannego wyboru partnerów, ale także ciągłego monitorowania ich wydajności, oceny jakości dostarczanych materiałów i usług. A także budowania długoterminowych, opartych na zaufaniu relacji. Dobre zarządzanie relacjami z dostawcami może prowadzić do lepszej…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Wykorzystanie AI w hotelarstwie – relacja ze szkolenia

Szkolenia stanowią kluczowy element rozwoju pracowników oraz całych organizacji. Pozwalają nie tylko na zdobywanie nowych umiejętności, ale także na dostosowanie się do szybko zmieniających się warunków rynkowych i technologicznych. W szczególności szkolenia dotyczące nowoczesnych technologii, takich jak sztuczna inteligencja (AI), nabierają szczególnego znaczenia w kontekście ciągłej digitalizacji różnych branż. W branży hotelarskiej, która coraz śmielej korzysta z rozwiązań opartych na AI, takie szkolenia są kluczowe…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Promocja i właściwe zarządzanie towarem w sklepie

W dynamicznie zmieniającym się świecie handlu detalicznego, nadążanie za najnowszymi trendami i technikami zarządzania towarem oraz promocji produktów jest niezbędne dla utrzymania konkurencyjności. Właściciele sklepów i menedżerowie sieci handlowych muszą stale doskonalić swoje umiejętności, aby efektywnie przyciągać klientów i budować ich lojalność. Z tego powodu, na prośbę jednej z czołowych sieci handlowych, zorganizowaliśmy szkolenie, które prowadziła nasza ekspertka Anna Królak,…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.