Biznesowy LINKEDIN - praktyczne wykorzystanie w budowaniu marki osobistej i firmy


Transkrypcja

Dzień dobry. Dariusz Adamczyk trener biznesu, edukator, szkoleniowiec, ale przede wszystkim rynkowy praktyk, marketingowiec, sprzedawca wdrożeniowy, człowiek od projektów, od gaszenia pożarów. Mówię z przymrużeniem oka, ale nie do końca.

Chciałem Was wszystkich zachęcić serdecznie do współpracy w zakresie efektywnego wykorzystania chyba najbardziej modnego i śmiem twierdzić niezbędnego w tej chwili w działaniach biznesowych serwisu, czyli magicznego serwisu LinkedIn. Czy LinkedIn ma moc? Oczywiście, że ma moc! Nie sugerujcie się magami, nie sugerujcie się opowieściami. Nikt nie ma prawdziwą biznesową moc. Oczywiście w zależności od tego, jak go wykorzystamy, możemy go wykorzystać na kilka sposobów. Możemy założyć ten profil firmowy, ale to różnie działa. Reklama Sama reklama jako taka na LinkedIn nie jest bardzo droga. Dużo lepiej działa profil personalny. Nikt nie służy przede wszystkim do budowania swojej wartości marki personalnej i przy tym wykorzystania i promowania budowania zasięgu wizerunku firmy, organizacji, przedsiębiorstwa. Jak to się robi?

Sposoby są różne. Szczegółów oczywiście dowiecie się na naszych wspólnych spotkaniach i szkoleniach. Kilka przykładów. Narzędzie Sales Navigator przez miesiąc bezpłatny. Tam możecie przejrzeć dokładnie kto przegląda Wasz profil, kto się Wami i Waszym profilem profilem zawodowym interesuje. Możecie tam znaleźć dane kontaktowe. Narzędzi do znalezienia danych kontaktowych typu adres e-mail czy numer telefonu jest tam kilka więcej. LinkedIn to niezwykle zaawansowane i ogromna, chyba najbardziej w tej chwili zaawansowana baza danych kontaktowych do danych personalnych. Są tam wszyscy kierownicy, menedżerowie, trenerzy, ministrowie, przedsiębiorcy. Każdy z nich to albo prawie każdy czy prawie każda pani to potencjalny klient. Linkedin to zbiorowisko treści. Działa się tam content marketingiem. Posty, artykuły, odpowiednie pozycjonowanie, odpowiednie meta tagi, odpowiednie hashtagi i nasz content wypłynie ku górze, będzie lepiej pozycjonowany. Możemy tam budować wizerunek specjalisty, możemy tam budować wizerunek managera, dobrego sportowca. Możemy pozycjonować się także swoimi pasjami, swoim hobby. To właśnie naprawdę niezwykle zaawansowana baza biznesowa, baza kontaktowa i ogromny potencjał biznesowy. Czy LinkedIn? Zapraszam jeszcze raz. Nie zastanawiajcie się! Na szkoleniu dowiecie się wszystkiego. Wykorzystacie LinkedIn do generowania przychodów finansowych, budowy, zasięgu, budowy wizerunku i ogólnie przyjętej prywatnej satysfakcji. Jeszcze raz zapraszam. Serdecznie pozdrawiam.

Proponowane szkolenia na temat budowania biznesowego wizerunku wykorzystując LinkedIn:

Przeczytaj również:

Transkrypcje

Jak uzyskać dofinansowanie na szkolenia w 2022?

Transkrypcja Cześć! Witajcie bardzo serdecznie na kanale. Warto szkolić. Dzisiaj jest ze mną Agnieszka. Cześć Agnieszka. Reprezentuję dział dofinansowań, który zajmuje się na bieżąco śledzeniem wszystkich nowych źródeł i na bieżąco też dla Was zbiera informacje o tym, z jakiego źródła możecie pozyskać dofinansowanie. I dzisiaj tworzymy pierwszy film na kanale, który będzie Wam przybliżał największe źródła, z których możecie pozyskać środki…
dowiedz się więcej
Transkrypcje

Manager restauracji - co należy do jego zadań? Jak zostać managerem? Paweł Gruba z Hell's Kitchen

Transkrypcja Cześć, jestem Marcin. Witam na kanale. Warto szkolić? W dzisiejszym odcinku spotykam się z Pawłem Grubą. Witaj Marcinie, Witam Cię serdecznie. Paweł jest ekspertem w dziedzinie gastronomii i w dzisiejszym odcinku opowie nam o roli pracy menadżera restauracji. Ooooo, czyli będzie tak poważnie, Bardzo poważnie. Śmiało można powiedzieć masz ogromne doświadczenie. Tych widzów, którzy nie widzieli poprzednich odcinków zachęcam…
dowiedz się więcej
Transkrypcje

Jak negocjować z monopolistami? - Dylematy negocjacyjne odc. 4 - Szymon Nęcki i Warto Szkolić

  Transkrypcja Dzień dobry. Nazywam się Szymon Lewicki, Jestem trenerem negocjacji, a to jest seria, w której odpowiadam na najczęściej zadawane pytania negocjacyjne. I to tip top Numer jeden na liście przebojów Najczęściej zadawanych pytań negocjacyjnych jest. Jak negocjować z monopolistami, a szczególnie w sytuacji, gdy mamy dostawcę monopolistę. Sposobów jest kilka, jeśli nie kilkanaście. Ja chciałbym Państwu polecić taki, który myślę, że jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.