Biznesowy LINKEDIN - praktyczne wykorzystanie w budowaniu marki osobistej i firmy


Transkrypcja

Dzień dobry. Dariusz Adamczyk trener biznesu, edukator, szkoleniowiec, ale przede wszystkim rynkowy praktyk, marketingowiec, sprzedawca wdrożeniowy, człowiek od projektów, od gaszenia pożarów. Mówię z przymrużeniem oka, ale nie do końca.

Chciałem Was wszystkich zachęcić serdecznie do współpracy w zakresie efektywnego wykorzystania chyba najbardziej modnego i śmiem twierdzić niezbędnego w tej chwili w działaniach biznesowych serwisu, czyli magicznego serwisu LinkedIn. Czy LinkedIn ma moc? Oczywiście, że ma moc! Nie sugerujcie się magami, nie sugerujcie się opowieściami. Nikt nie ma prawdziwą biznesową moc. Oczywiście w zależności od tego, jak go wykorzystamy, możemy go wykorzystać na kilka sposobów. Możemy założyć ten profil firmowy, ale to różnie działa. Reklama Sama reklama jako taka na LinkedIn nie jest bardzo droga. Dużo lepiej działa profil personalny. Nikt nie służy przede wszystkim do budowania swojej wartości marki personalnej i przy tym wykorzystania i promowania budowania zasięgu wizerunku firmy, organizacji, przedsiębiorstwa. Jak to się robi?

Sposoby są różne. Szczegółów oczywiście dowiecie się na naszych wspólnych spotkaniach i szkoleniach. Kilka przykładów. Narzędzie Sales Navigator przez miesiąc bezpłatny. Tam możecie przejrzeć dokładnie kto przegląda Wasz profil, kto się Wami i Waszym profilem profilem zawodowym interesuje. Możecie tam znaleźć dane kontaktowe. Narzędzi do znalezienia danych kontaktowych typu adres e-mail czy numer telefonu jest tam kilka więcej. LinkedIn to niezwykle zaawansowane i ogromna, chyba najbardziej w tej chwili zaawansowana baza danych kontaktowych do danych personalnych. Są tam wszyscy kierownicy, menedżerowie, trenerzy, ministrowie, przedsiębiorcy. Każdy z nich to albo prawie każdy czy prawie każda pani to potencjalny klient. Linkedin to zbiorowisko treści. Działa się tam content marketingiem. Posty, artykuły, odpowiednie pozycjonowanie, odpowiednie meta tagi, odpowiednie hashtagi i nasz content wypłynie ku górze, będzie lepiej pozycjonowany. Możemy tam budować wizerunek specjalisty, możemy tam budować wizerunek managera, dobrego sportowca. Możemy pozycjonować się także swoimi pasjami, swoim hobby. To właśnie naprawdę niezwykle zaawansowana baza biznesowa, baza kontaktowa i ogromny potencjał biznesowy. Czy LinkedIn? Zapraszam jeszcze raz. Nie zastanawiajcie się! Na szkoleniu dowiecie się wszystkiego. Wykorzystacie LinkedIn do generowania przychodów finansowych, budowy, zasięgu, budowy wizerunku i ogólnie przyjętej prywatnej satysfakcji. Jeszcze raz zapraszam. Serdecznie pozdrawiam.

Proponowane szkolenia na temat budowania biznesowego wizerunku wykorzystując LinkedIn:

Przeczytaj również:

Transkrypcje

Jak dzięki szkoleniom nauczyć się mówić „nie”?

Transkrypcja Najważniejszym założeniem naszych szkoleń jest to, aby maksymalnie wspierały naszych uczestników w realizacji celów, na których im zależy. Dlatego realizujemy je przede wszystkim w praktyczny, warsztatowy sposób, w ramach którego jesteśmy w stanie nie tylko zapoznać i pokazać różnego rodzaju rozwiązania i narzędzia, które warto znać, ale przede wszystkim zaprosić naszych uczestników do praktycznego treningu, podczas którego możemy doświadczać…
dowiedz się więcej
Transkrypcje

Jak pracujemy na naszych szkoleniach?

Transkrypcja Najważniejszym założeniem naszych szkoleń jest to, aby maksymalnie wspierały naszych uczestników w realizacji celów, na których im zależy. Dlatego realizujemy je przede wszystkim w praktyczny, warsztatowy sposób, w ramach którego jesteśmy w stanie nie tylko zapoznać i pokazać różnego rodzaju rozwiązania i narzędzia, które warto znać, ale przede wszystkim zaprosić naszych uczestników do praktycznego treningu, podczas którego możemy doświadczać…
dowiedz się więcej
Transkrypcje

Jak poradzić sobie z „czasopożeraczami" i oszczędzić swój czas?

Transkrypcja Cześć, Nazywam się Agnieszka Rogowska i jestem trenerem. Na co dzień zajmuję się szkoleniami i rozwojem zespołów, głównie zespołów sprzedażowych, ale też i menedżerów. Czyli moją specjalnością, jeżeli chodzi o warsztaty, są szkolenia sprzedażowe i szkolenia menedżerskie. A to, na co dzisiaj chciałam Was zaprosić, to jest temat jak poradzić sobie z tak zwanymi czaso pożeracze na co dzień, na co dzień w pracy. To jest obszar związany z planowaniem, wyznaczaniem sobie zadań, celów.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.