Bon na cyfryzację – wprowadź technologię cyfrową do swojej firmy !

Bon na cyfryzację – wprowadź technologię do swojej firmy !

Celem programu realizowanego w ramach działania 6.2: Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bon na cyfryzację (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020 (PO IR) ) jest zapewnienie wsparcia finansowego dla MŚP służącego zwiększeniu wykorzystania technologii cyfrowych.

Kto może starać się o środki w ramach projektu „Bon na cyfryzację” ?

Projekt „Bon na cyfryzację” skierowany jest dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu całej Polski. Preferowane branże to te szczególnie dotknięte negatywnymi skutkami pandemii COVID-19 i wymienione w ustawie z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374 z późn. zm.).

Na jakie działania przyznawane są środki w ramach projektu -„Bon na cyfryzację” ?

Dofinansowaniu podlegać będą następujące działania:

  • Komponent obligatoryjny: zakup usług programistycznych lub/i zakupu oprogramowania gotowego, w tym w formie licencji (z wyłączeniem standardowego oprogramowania biurowego czy księgowego), w celu opracowania lub wprowadzenia rozwiązania cyfryzacyjnego.
  • Komponent fakultatywny: Zakup środków trwałych,  maszyn i urządzeń, sprzętu komputerowego lub związanego z przesłaniem lub magazynowaniem danych, środków niskocennych, lub/i usług doradczych (w tym branżowych, technologicznych, biznesowych, prawnych) lub/i szkoleniowych w celu wdrożenia rozwiązania cyfryzacyjnego.

Wsparcie w ramach projektu udzielane wyłącznie w formie pomocy de minimis.

  • Maksymalny poziom dofinansowania wydatków kwalifikowanych wynosi 85%
  • Minimalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu to 60 tys. zł (51 tys. zł dofinansowania – komponent obligatoryjny).
  • Maksymalna wartość wydatków kwalifikowanych w zakresie komponentu fakultatywnego to 150 tys. zł.
  • Maksymalna wartość wydatków kwalifikowanych to 300 tys. zł

Jakie są cele projektu?

Główne cele to:

  • zmiana modelu biznesowego,
  • poprawa i usprawnienie procesów w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa,
  • zwiększenie jego konkurencyjności,
  • podniesienie poziomu efektywności wewnątrz organizacji,
  • wprowadzenie rozwiązań poszerzających ofertę i rynek zbytu przedsiębiorstwa.

Od kiedy można starać się o środki w ramach projektu – Bony na cyfryzację ?

Harmonogram konkursu:

  • ogłoszenie: 6 września 2021 r.
  • rozpoczęcie naboru wniosków: 20 września 2021 r.
  • zakończenie naboru wniosków: 20 października 2021 r.

 

Zapraszamy do kontaktu z naszym Kierownikiem Działu Obsługi Dofinansowań – Agnieszką Beym pod numerem tel. kom. +48 577 780 677.

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak współpracować w zespole i z klientami? – praktyczny przewodnik

Współpraca w zespole i z klientami – dlaczego warto rozwijać te umiejętności? Współczesne środowisko pracy wymaga nie tylko wiedzy merytorycznej, ale przede wszystkim umiejętności miękkich – a jedną z kluczowych jest współpraca. Niezależnie od branży, stanowiska czy rodzaju relacji zawodowych, współpraca w zespole oraz współpraca z klientami stanowią fundament efektywności i sukcesu. W zespole liczy się zdolność do porozumienia, dzielenia obowiązków i wspólnego rozwiązywania problemów. W kontaktach z klientami umiejętność…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.