Bon na cyfryzację – wprowadź technologię cyfrową do swojej firmy !

Bon na cyfryzację – wprowadź technologię do swojej firmy !

Celem programu realizowanego w ramach działania 6.2: Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bon na cyfryzację (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020 (PO IR) ) jest zapewnienie wsparcia finansowego dla MŚP służącego zwiększeniu wykorzystania technologii cyfrowych.

Kto może starać się o środki w ramach projektu „Bon na cyfryzację” ?

Projekt „Bon na cyfryzację” skierowany jest dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu całej Polski. Preferowane branże to te szczególnie dotknięte negatywnymi skutkami pandemii COVID-19 i wymienione w ustawie z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374 z późn. zm.).

Na jakie działania przyznawane są środki w ramach projektu -„Bon na cyfryzację” ?

Dofinansowaniu podlegać będą następujące działania:

  • Komponent obligatoryjny: zakup usług programistycznych lub/i zakupu oprogramowania gotowego, w tym w formie licencji (z wyłączeniem standardowego oprogramowania biurowego czy księgowego), w celu opracowania lub wprowadzenia rozwiązania cyfryzacyjnego.
  • Komponent fakultatywny: Zakup środków trwałych,  maszyn i urządzeń, sprzętu komputerowego lub związanego z przesłaniem lub magazynowaniem danych, środków niskocennych, lub/i usług doradczych (w tym branżowych, technologicznych, biznesowych, prawnych) lub/i szkoleniowych w celu wdrożenia rozwiązania cyfryzacyjnego.

Wsparcie w ramach projektu udzielane wyłącznie w formie pomocy de minimis.

  • Maksymalny poziom dofinansowania wydatków kwalifikowanych wynosi 85%
  • Minimalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu to 60 tys. zł (51 tys. zł dofinansowania – komponent obligatoryjny).
  • Maksymalna wartość wydatków kwalifikowanych w zakresie komponentu fakultatywnego to 150 tys. zł.
  • Maksymalna wartość wydatków kwalifikowanych to 300 tys. zł

Jakie są cele projektu?

Główne cele to:

  • zmiana modelu biznesowego,
  • poprawa i usprawnienie procesów w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa,
  • zwiększenie jego konkurencyjności,
  • podniesienie poziomu efektywności wewnątrz organizacji,
  • wprowadzenie rozwiązań poszerzających ofertę i rynek zbytu przedsiębiorstwa.

Od kiedy można starać się o środki w ramach projektu – Bony na cyfryzację ?

Harmonogram konkursu:

  • ogłoszenie: 6 września 2021 r.
  • rozpoczęcie naboru wniosków: 20 września 2021 r.
  • zakończenie naboru wniosków: 20 października 2021 r.

 

Zapraszamy do kontaktu z naszym Kierownikiem Działu Obsługi Dofinansowań – Agnieszką Beym pod numerem tel. kom. +48 577 780 677.

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak zarządzać czasem w biznesie? – praktyczny przewodnik

Dlaczego zarządzanie czasem w pracy to fundament sukcesu w biznesie? Współczesny biznes wymaga od nas coraz więcej: lepszych wyników, szybszych decyzji, większej elastyczności. W takim środowisku zarządzanie czasem w pracy staje się nie tyle przydatną umiejętnością, co podstawą efektywności i zdrowego funkcjonowania. Właściwe gospodarowanie czasem wpływa na wszystko: od jakości realizowanych projektów, przez poziom stresu, po rozwój kariery zawodowej. Jeśli chcesz osiągać ambitne cele,…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Jak wykorzystać potencjał social mediów w firmie ochroniarskiej? Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Social media w branży ochroniarskiej – szansa czy ryzyko? Social media w branży ochroniarskiej odgrywają dziś kluczową rolę w budowaniu wizerunku firmy – równie istotną, co skuteczność działań w terenie. Współczesny rynek usług ochrony wymaga nie tylko profesjonalizmu w realnym świecie, ale także przemyślanej obecności w przestrzeni online. Media społecznościowe stały się jednym z najważniejszych kanałów komunikacji, umożliwiając tworzenie wizerunku opartego na zaufaniu,…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wyzwania marketingu cyfrowego w firmie transportowej – relacja ze szkolenia

Marketing cyfrowy w firmie transportowej – spojrzenie na komunikację online z nowej perspektywy Marketing cyfrowy to dziedzina, która z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W dynamicznie rozwijającym się środowisku biznesowym obecność w przestrzeni internetowej to nie tylko nowoczesność – to fundament skutecznego zarządzania relacjami z klientem, przewagą konkurencyjną oraz sposobem na zwiększenie przychodów. Firmy transportowe, niezależnie od swojej wielkości, muszą zrozumieć, że marketing cyfrowy w firmie transportowej nie jest…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.