Bon na cyfryzację – wprowadź technologię cyfrową do swojej firmy !

Bon na cyfryzację – wprowadź technologię do swojej firmy !

Celem programu realizowanego w ramach działania 6.2: Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bon na cyfryzację (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020 (PO IR) ) jest zapewnienie wsparcia finansowego dla MŚP służącego zwiększeniu wykorzystania technologii cyfrowych.

Kto może starać się o środki w ramach projektu „Bon na cyfryzację” ?

Projekt „Bon na cyfryzację” skierowany jest dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu całej Polski. Preferowane branże to te szczególnie dotknięte negatywnymi skutkami pandemii COVID-19 i wymienione w ustawie z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374 z późn. zm.).

Na jakie działania przyznawane są środki w ramach projektu -„Bon na cyfryzację” ?

Dofinansowaniu podlegać będą następujące działania:

  • Komponent obligatoryjny: zakup usług programistycznych lub/i zakupu oprogramowania gotowego, w tym w formie licencji (z wyłączeniem standardowego oprogramowania biurowego czy księgowego), w celu opracowania lub wprowadzenia rozwiązania cyfryzacyjnego.
  • Komponent fakultatywny: Zakup środków trwałych,  maszyn i urządzeń, sprzętu komputerowego lub związanego z przesłaniem lub magazynowaniem danych, środków niskocennych, lub/i usług doradczych (w tym branżowych, technologicznych, biznesowych, prawnych) lub/i szkoleniowych w celu wdrożenia rozwiązania cyfryzacyjnego.

Wsparcie w ramach projektu udzielane wyłącznie w formie pomocy de minimis.

  • Maksymalny poziom dofinansowania wydatków kwalifikowanych wynosi 85%
  • Minimalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu to 60 tys. zł (51 tys. zł dofinansowania – komponent obligatoryjny).
  • Maksymalna wartość wydatków kwalifikowanych w zakresie komponentu fakultatywnego to 150 tys. zł.
  • Maksymalna wartość wydatków kwalifikowanych to 300 tys. zł

Jakie są cele projektu?

Główne cele to:

  • zmiana modelu biznesowego,
  • poprawa i usprawnienie procesów w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa,
  • zwiększenie jego konkurencyjności,
  • podniesienie poziomu efektywności wewnątrz organizacji,
  • wprowadzenie rozwiązań poszerzających ofertę i rynek zbytu przedsiębiorstwa.

Od kiedy można starać się o środki w ramach projektu – Bony na cyfryzację ?

Harmonogram konkursu:

  • ogłoszenie: 6 września 2021 r.
  • rozpoczęcie naboru wniosków: 20 września 2021 r.
  • zakończenie naboru wniosków: 20 października 2021 r.

 

Zapraszamy do kontaktu z naszym Kierownikiem Działu Obsługi Dofinansowań – Agnieszką Beym pod numerem tel. kom. +48 577 780 677.

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.