Bon na cyfryzację – wprowadź technologię cyfrową do swojej firmy !

Bon na cyfryzację – wprowadź technologię do swojej firmy !

Celem programu realizowanego w ramach działania 6.2: Wsparcie MŚP w obszarze cyfryzacji – Bon na cyfryzację (Program Operacyjny Inteligentny Rozwój na lata 2014-2020 (PO IR) ) jest zapewnienie wsparcia finansowego dla MŚP służącego zwiększeniu wykorzystania technologii cyfrowych.

Kto może starać się o środki w ramach projektu „Bon na cyfryzację” ?

Projekt „Bon na cyfryzację” skierowany jest dla mikro, małych i średnich przedsiębiorstw z terenu całej Polski. Preferowane branże to te szczególnie dotknięte negatywnymi skutkami pandemii COVID-19 i wymienione w ustawie z 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. 2020 poz. 374 z późn. zm.).

Na jakie działania przyznawane są środki w ramach projektu -„Bon na cyfryzację” ?

Dofinansowaniu podlegać będą następujące działania:

  • Komponent obligatoryjny: zakup usług programistycznych lub/i zakupu oprogramowania gotowego, w tym w formie licencji (z wyłączeniem standardowego oprogramowania biurowego czy księgowego), w celu opracowania lub wprowadzenia rozwiązania cyfryzacyjnego.
  • Komponent fakultatywny: Zakup środków trwałych,  maszyn i urządzeń, sprzętu komputerowego lub związanego z przesłaniem lub magazynowaniem danych, środków niskocennych, lub/i usług doradczych (w tym branżowych, technologicznych, biznesowych, prawnych) lub/i szkoleniowych w celu wdrożenia rozwiązania cyfryzacyjnego.

Wsparcie w ramach projektu udzielane wyłącznie w formie pomocy de minimis.

  • Maksymalny poziom dofinansowania wydatków kwalifikowanych wynosi 85%
  • Minimalna wartość wydatków kwalifikowalnych projektu to 60 tys. zł (51 tys. zł dofinansowania – komponent obligatoryjny).
  • Maksymalna wartość wydatków kwalifikowanych w zakresie komponentu fakultatywnego to 150 tys. zł.
  • Maksymalna wartość wydatków kwalifikowanych to 300 tys. zł

Jakie są cele projektu?

Główne cele to:

  • zmiana modelu biznesowego,
  • poprawa i usprawnienie procesów w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa,
  • zwiększenie jego konkurencyjności,
  • podniesienie poziomu efektywności wewnątrz organizacji,
  • wprowadzenie rozwiązań poszerzających ofertę i rynek zbytu przedsiębiorstwa.

Od kiedy można starać się o środki w ramach projektu – Bony na cyfryzację ?

Harmonogram konkursu:

  • ogłoszenie: 6 września 2021 r.
  • rozpoczęcie naboru wniosków: 20 września 2021 r.
  • zakończenie naboru wniosków: 20 października 2021 r.

 

Zapraszamy do kontaktu z naszym Kierownikiem Działu Obsługi Dofinansowań – Agnieszką Beym pod numerem tel. kom. +48 577 780 677.

 

Przeczytaj również:

Dofinansowania na usługi szkolniowe

Akademia Menadżera Cyfryzacji - pozyskaj z nami środki

Akademia Menadżera Cyfryzacji – co musisz wiedzieć? Akademia Menadżera Cyfryzacji to seria projektów dofinansowań usług rozwojowych, które skierowane są dla firm z sektora mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Środki przyznawane są z Europejskiego Funduszu Społecznego, a konkretniej, z programu POWER, Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). Kolejna już edycja Akademii Menadżera skupia się tym razem na kompetencjach z zakresu cyfryzacji. Jest to zatem idealny moment na to,…
dowiedz się więcej
Szkolenia

Szkolenia dla menadżerów — dlaczego są tak ważne?

Szkolenia dla menadżerów — dlaczego są tak ważne? Menadżer restauracji jest odpowiedzialny za ogromną liczbę zadań. W związku z tym bardzo ważny jest jego stały rozwój, w którym pomagają szkolenia dla menadżerów. W tym artykule wskażemy Ci korzyści, które płyną z poszerzania kompetencji, a także podstawowe obowiązki osoby odpowiedzialnej za prowadzenie restauracji. Szkolenia menadżerskie — z czego składa się zarządzanie lokalem? Zarządzanie zespołem to tylko jeden…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenia sprzedażowe - jak zminimalizować straty i zapasy?

Jak zminimalizować straty i zapasy w sklepie?- szkolenia sprzedażowe W sklepie spożywczym ogromną rolę odgrywa odpowiednie zarządzanie. W grę wchodzą bowiem zagadnienia, takie jak magazynowanie towarów oraz minimalizacja strat. Spore znaczenie ma także odpowiedni dobór marży. W zdobyciu cennej wiedzy pomogą szkolenia sprzedażowe, które prowadzimy. Szkolenia sprzedażowe — zapasy w sklepie spożywczym Zapasy to tak naprawdę pieniądze. Idealnie, gdy na półkach…
dowiedz się więcej