Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta

Budowanie marki osobistej przedsiębiorcy i eksperta jest niezwykle trudnym i złożonym procesem, wymagającym podjęcia wielu różnych czynności i opracowania konkretnej strategii działania. Celem prowadzonych przez nas szkoleń jest wyposażenie przedsiębiorców i ekspertów w niezbędną wiedzę (nie tylko teoretyczną, ale przede wszystkim praktyczną), która pozwoli na samodzielne wykreowanie solidnej i stabilnej marki.

Czym właściwie jest budowanie marki osobistej?

Marka osobista jest swoistym rodzajem wizerunku. Buduje się ją nie tylko w przestrzeni biznesu, ale również (a może przede wszystkim) w przestrzeni życia publicznego – w polityce, w telewizji i tak dalej. W środowisku przedsiębiorców pełni ona ważną rolę, ponieważ bezpośrednio przekłada się na wzrost znaczenia firmy na rynku, rozpoznawalność wśród klientów, a w konsekwencji również wzrost sprzedaży i większy zysk. Tutaj znajdziesz szeroki opis jak swoją markę promuje Robert Lewandowski. Nie ma chyba lepszego przykładu na promowanie marki?

Jakie są najważniejsze aspekty budowania marki osobistej?

Przede wszystkim istotne jest stworzenie precyzyjnego planu działania. W ramach tego musimy sobie odpowiedzieć na pytania:
Co zamierzamy osiągnąć? – czyli w jaki sposób wykorzystamy nasz wypromowany wizerunek;
Jakie narzędzia będą nam niezbędne? – z jakich mechanizmów będziemy korzystać i w oparciu o jakie zasady będziemy działać.
Dodatkowo konieczne jest równomierne inwestowanie zarówno w formę wizualną marki, jak i jej bogatą treść. Klienci bowiem, przed dokonaniem zakupu danego produktu, zdobywają wiedzę na temat funkcjonalności i jakości tej rzeczy. Oczekują oni przy tym wiedzy eksperckiej, specjalistycznej, rozwiewającej wszelkie ich wątpliwości. Nie można jednak przesadzać z profesjonalizmem. Zbyt „sztywna“, naukowa formuła nie budzi zaufania innych. Niezbędna jest również autentyczność i naturalność. Wszelkie podejmowane działania muszą być bliskie rzeczywistości. W tym artykule piszemy jak kobiety mogą rozwijać swoją markę?

Jakie błędy najczęściej popełniają przedsiębiorcy?

Obserwując rynek usług w wielu branżach wyraźnie widać, że przedsiębiorcy często popełniają powtarzające się błędy. Przede wszystkim zbyt duży nacisk kładą na wizerunek w sieci. Oczywiście, Internet pełni dzisiaj bardzo ważną rolę, ale nie stanowi on klucza do sukcesu. Nie jest jedynym medium, które buduje markę. Nie można bowiem zapominać o bezpośrednich relacjach. Dużym błędem, popełnianym przez przedsiębiorców jest również niesystematyczne działanie. Budowanie marki stanowi nieustanny proces i nie należy „spoczywać na laurach“. Innym problemem jest powszechny proceder kopiowania. Nawet jeżeli inna marka jest godna uwagi, trudno konkurować z dobrym i stabilnym podmiotem przy użyciu tych samych mechanizmów. Musimy być lepsi.

Dlaczego WARTO się SZKOLIĆ?

Wiedza teoretyczna i znajomość podstawowych zasad, rządzących zagadnieniem budowania marki to nie wszystko. W ramach prowadzonych przez nas szkoleń uczymy jak znaleźć „złoty środek“ we wszystkich, podejmowanych działaniach. Kluczem do marketingowego sukcesu jest bowiem zachowanie umiaru. Przesada w którąkolwiek ze stron jest poważnym błędem i może wywołać rezultat inny niż pierwotnie zamierzono.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny lider – jakie szkolenia wybrać by dobrze zarządzać?

Skuteczne przywództwo – klucz do sukcesu organizacji Skuteczny lider to kluczowy filar każdej organizacji. To osoba, która nie tylko zarządza zespołem, ale także inspiruje go do działania, dba o jego rozwój i skutecznie reaguje na zmieniające się warunki rynkowe. Współczesny biznes wymaga od liderów szerokiego wachlarza umiejętności – od strategicznego myślenia, przez umiejętność zarządzania czasem i zasobami ludzkimi, po zdolność do radzenia sobie z emocjami i rozwiązywania…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Roszczeniowy klient – wyzwanie czy szansa? Wywiad z Joanną Prokopiuk.

W dobie rosnącej konkurencji i coraz większej świadomości konsumentów profesjonalna obsługa klienta staje się kluczowym elementem sukcesu każdej firmy. Często jednak przedsiębiorcy i pracownicy działów obsługi mierzą się z klientami, którzy mają wysokie oczekiwania, a czasem wręcz roszczeniową postawę. Czy taki klient to wyłącznie problem i wyzwanie, czy może także szansa na rozwój biznesu i budowanie lojalności? Na te pytania odpowie nasza ekspertka Joanna…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Skuteczny kierownik w wodociągach – relacja ze szkolenia

Rola skutecznego kierownika w wodociągach Zarządzanie zespołem oraz infrastrukturą w branży wodociągowej to ogromne wyzwanie, które wymaga zarówno umiejętności przywódczych, jak i technicznej wiedzy. Wodociągi to sektor o strategicznym znaczeniu, w którym skuteczny kierownik w wodociągach odgrywa kluczową rolę w zapewnieniu niezawodności dostaw wody, optymalizacji procesów oraz bezpieczeństwa pracy. Właściwe podejście do zarządzania, umiejętność komunikacji i efektywne planowanie to fundamenty sukcesu na tym stanowisku. Z myślą…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.