Cykl doradczy dla restauracji Alchemik: szkolenie obsługa barmańska, zarządzanie i obsługa klienta, RODO

W dniach 20,21,25 maj i 2 czerwca przeprowadziliśmy cykl usług doradczo-szkoleniowych dla restauracji Alchemik z Tomaszowa Mazowieckiego, ubiegłorocznego uczestnika „Kuchennych Rewolucji” :O :). W trakcie tych trzech dni przeprowadziliśmy szkolenie obsługa barmańska, menedżerskie i prawne.

Szkolenie menedżerskie: zarządzanie personelem, kosztami i lokalem 

Przeszkolonych zostało 10 osób: personel kuchenny, obsługa sali oraz właściciel. Wypracowanie procedur, ustalenie delegowanych zadań, wzbogacona o ćwiczenia, grę szkoleniową „Ten Obcy” oraz filmiki szkoleniowe. W efekcie naszego spotkania pracownicy restauracji „Alchemik” nauczyli się: efektywnej organizacji pracy, współpracy w zespole oraz delegowania zadań. Co ciekawe uczestnicy najbardziej docenili samą możliwość spokojnego spotkania i pola do dyskusji. Za najważniejsze punkty szkolenia uznali wymianę doświadczeń w zespole oraz poznanie doświadczeń trenera w zarządzaniu restauracją. Szkolenie usprawni i ułatwi pracę – w szczególności określi, kto jest odpowiedzialny za konkretne zadanie.

Obsługa barmańska

W tym szkoleniu udział wzięło 10 osób, nie tylko barman, ale również kelnerzy, kucharze oraz manager restauracji. W trakcie tego szkolenia zastosowaliśmy różnorodne metody szkoleniowe: wykład (krótka część teoretyczna), wywiad interaktywny, pokaz oraz on-job training (część praktyczna; podstawa szkolenia). W efekcie uczestnicy nauczyli się komunikacji w zespole, organizacji przestrzeni pracy, estetyki oraz elegancji w trakcie wykonywania pracy. Najbardziej przydatne okazały się elementy związane z organizacją przestrzeni pracy oraz poznanie najnowszych trendów w zakresie mikologii oraz podstawy „upsellingu”. W dalszych szkoleniach proponowalibyśmy odgrywanie scen, historii oraz analogii przez eksperymenty – takie metody pozwolą na dalsze rozwijanie obsługi barmańskiej.

Dwudniowe szkolenie RODO

W dniach 20-21 maja przeprowadziliśmy cykl szkoleniowy RODO, a wzięło w nim udział 11 osób. W pierwszy dzień pokazaliśmy, jak prawidłowo przetwarzać dane gości i pracowników oraz ćwiczyliśmy prowadzenie i przetwarzanie dokumentacji RODO. „Rejestr Czynności Przetwarzania” i „Analiza ryzyka”- to dokumenty, które nauczyli się opracowywać pracownicy “Alchemika”. W drugiej części szkolenia zapoznaliśmy uczestników z najistotniejszymi wymaganiami przetwarzania danych osobowych dla MSP. W tym przede wszystkim jak uniknąć konieczności powołania inspektora IOD: przedstawiliśmy podstawy prawne pozwalające uniknąć zatrudniania IOD i przygotowaliśmy dokument uzasadniający brak takiej konieczności.

Pracownikom restauracji “Alchemik” dziękujemy za udział w całym cyklu szkoleniowym, a wszystkich Was zapraszamy na nasze szkolenia.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży w firmie handlowo-usługowej – relacja ze szkolenia

Dlaczego zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży zmienia oblicze biznesu? W dzisiejszym, przepełnionym informacjami świecie, gdzie klienci mają dostęp do nieograniczonej liczby ofert i opinii, sama znajomość produktu przestała być kluczem do sukcesu. Klienci oczekują czegoś więcej niż tylko transakcji – pragną spersonalizowanych doświadczeń i relacji opartych na zaufaniu. To właśnie zrozumienie podstaw psychologii sprzedaży jest fundamentem, który pozwala…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Wdrażanie ESG w branży tekstylnej - relacja ze szkolenia

ESG w branży tekstylnej – od teorii do praktyki Współczesny świat biznesu coraz mocniej akcentuje potrzebę działania w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju, a strategia ESG (Environmental, Social, Governance) staje się fundamentem długoterminowej wartości i odporności przedsiębiorstw. Koncepcja ta, łącząca w sobie troskę o środowisko, odpowiedzialność społeczną oraz wysokie standardy ładu korporacyjnego, przestaje być jedynie wizerunkowym dodatkiem, a staje się kluczowym elementem strategii, który…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Skuteczna komunikacja i sprzedaż w sklepie meblowym – relacja ze szkolenia

Dlaczego komunikacja w sklepie meblowym jest kluczem do sukcesu Zakup mebli to dla większości klientów decyzja o dużym znaczeniu, angażująca zarówno emocjonalnie, jak i finansowo. Rzadko kiedy jest to impulsywny wybór, to raczej przemyślany proces, którego celem jest stworzenie komfortowej i funkcjonalnej przestrzeni na lata. Właśnie dlatego rola sprzedawcy wykracza daleko poza bycie zwykłym informatorem o produkcie. Klient poszukuje partnera i doradcy, który…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.