Cykl doradczy dla restauracji Alchemik: szkolenie obsługa barmańska, zarządzanie i obsługa klienta, RODO

W dniach 20,21,25 maj i 2 czerwca przeprowadziliśmy cykl usług doradczo-szkoleniowych dla restauracji Alchemik z Tomaszowa Mazowieckiego, ubiegłorocznego uczestnika „Kuchennych Rewolucji” :O :). W trakcie tych trzech dni przeprowadziliśmy szkolenie obsługa barmańska, menedżerskie i prawne.

Szkolenie menedżerskie: zarządzanie personelem, kosztami i lokalem 

Przeszkolonych zostało 10 osób: personel kuchenny, obsługa sali oraz właściciel. Wypracowanie procedur, ustalenie delegowanych zadań, wzbogacona o ćwiczenia, grę szkoleniową „Ten Obcy” oraz filmiki szkoleniowe. W efekcie naszego spotkania pracownicy restauracji „Alchemik” nauczyli się: efektywnej organizacji pracy, współpracy w zespole oraz delegowania zadań. Co ciekawe uczestnicy najbardziej docenili samą możliwość spokojnego spotkania i pola do dyskusji. Za najważniejsze punkty szkolenia uznali wymianę doświadczeń w zespole oraz poznanie doświadczeń trenera w zarządzaniu restauracją. Szkolenie usprawni i ułatwi pracę – w szczególności określi, kto jest odpowiedzialny za konkretne zadanie.

Obsługa barmańska

W tym szkoleniu udział wzięło 10 osób, nie tylko barman, ale również kelnerzy, kucharze oraz manager restauracji. W trakcie tego szkolenia zastosowaliśmy różnorodne metody szkoleniowe: wykład (krótka część teoretyczna), wywiad interaktywny, pokaz oraz on-job training (część praktyczna; podstawa szkolenia). W efekcie uczestnicy nauczyli się komunikacji w zespole, organizacji przestrzeni pracy, estetyki oraz elegancji w trakcie wykonywania pracy. Najbardziej przydatne okazały się elementy związane z organizacją przestrzeni pracy oraz poznanie najnowszych trendów w zakresie mikologii oraz podstawy „upsellingu”. W dalszych szkoleniach proponowalibyśmy odgrywanie scen, historii oraz analogii przez eksperymenty – takie metody pozwolą na dalsze rozwijanie obsługi barmańskiej.

Dwudniowe szkolenie RODO

W dniach 20-21 maja przeprowadziliśmy cykl szkoleniowy RODO, a wzięło w nim udział 11 osób. W pierwszy dzień pokazaliśmy, jak prawidłowo przetwarzać dane gości i pracowników oraz ćwiczyliśmy prowadzenie i przetwarzanie dokumentacji RODO. „Rejestr Czynności Przetwarzania” i „Analiza ryzyka”- to dokumenty, które nauczyli się opracowywać pracownicy “Alchemika”. W drugiej części szkolenia zapoznaliśmy uczestników z najistotniejszymi wymaganiami przetwarzania danych osobowych dla MSP. W tym przede wszystkim jak uniknąć konieczności powołania inspektora IOD: przedstawiliśmy podstawy prawne pozwalające uniknąć zatrudniania IOD i przygotowaliśmy dokument uzasadniający brak takiej konieczności.

Pracownikom restauracji “Alchemik” dziękujemy za udział w całym cyklu szkoleniowym, a wszystkich Was zapraszamy na nasze szkolenia.

Trenerzy “Warto Szkolić”

Przeczytaj również:

Ostatnie realizacje, Szkolenia

Uwarunkowania prawne kabotaży w UE – relacja ze szkolenia dla firmy transportowej

Czym są uwarunkowania prawne kabotaży i dlaczego warto je znać W ostatnich latach temat przewozów kabotażowych zyskał ogromne znaczenie w kontekście swobody świadczenia usług transportowych w Unii Europejskiej. Uwarunkowania prawne kabotaży stanowią jeden z kluczowych elementów, który wpływa zarówno na konkurencyjność firm transportowych, jak i na ich zgodność z obowiązującym prawem. Ścisłe regulacje, zmieniające się przepisy oraz szczegółowe obowiązki przewoźników powodują, że znajomość tych…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym – jak skutecznie zarządzać przez komunikację?

Rola rozmów menadżerskich w biurze finansowym Rozmowy menadżerskie w biurze finansowym to nie tylko narzędzie zarządzania, ale przede wszystkim klucz do budowania zaufania wśród podwładnych, efektywnej współpracy i realizacji celów biznesowych. W dynamicznym środowisku finansowym, gdzie codziennością są liczby, wyniki i cele operacyjne, rozmowy menadżerskie stają się przestrzenią do wymiany informacji, rozwijania pracowników oraz szybkiego reagowania na zmiany. To właśnie poprzez rozmowy menedżerowie mogą skutecznie…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia

Profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet – relacja ze szkolenia

Skuteczna obsługa reklamacji jako filar satysfakcji klienta W dynamicznie rozwijającej się branży osłon okiennych jednym z kluczowych elementów budowania trwałych relacji z klientami jest profesjonalna obsługa reklamacji dla producentów rolet. Reklamacje, choć często postrzegane jako źródło stresu i strat, w rzeczywistości mogą stać się doskonałą okazją do poprawy jakości, usprawnienia procesów oraz wzmocnienia wizerunku firmy. Umiejętność odpowiedniego reagowania na zgłoszenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.