Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Diagnoza potrzeb rozwojowych - czemu służy i dlaczego jest tak istotna?

Diagnoza potrzeb rozwojowych przedsiębiorstwa

diagnoza potrzeb rozwojowych

Diagnoza potrzeb rozwojowych firmy jest bardzo ważnym etapem realizowania szkoleń dla przedsiębiorstwa. Nie powinno się go pomijać, czy też lekceważyć z kilku powodów.

Badanie potrzeb przedsiębiorstwa pozwala dobrać szkolenia do indywidualnych potrzeb. Proces ten to nic innego, jak rzetelne poznanie organizacji i jej funkcjonowanie. Obejmuje poszukiwanie zasobów, możliwych przyczyn trudności i obszarów wymagających usprawnienia w firmie. Dzięki takiej analizie możemy zaoferować organizacji szkolenie, które jest dokładną odpowiedzią na jej potrzeby, a nie powielanym schematem.

Diagnoza potrzeb rozwojowych – czemu służy?

Nawet najlepsze szkolenie na najwyższym poziomie może zawieść oczekiwania, jeśli nie zostało odpowiednio dobrane do indywidualnych potrzeb firmy. Dzięki skrupulatnej diagnozie potrzeb rozwojowych realizowane usługi realnie wspierają i usprawniają działanie przedsiębiorstwa. Daje nam ona także pewność, że środki, które przeznaczymy na szkolenia są właściwie wykorzystane, a zrealizowane szkolenia są dobrą inwestycją w rozwój firmy.

Rzetelnie przeprowadzona analiza potrzeb szkoleniowych firmy pozwala na monitorowanie postępów przy realizacji dłuższych projektów rozwojowych. Dzięki poznaniu początkowego funkcjonowania firmy z łatwością można obserwować, które obszary i w jakim stopniu rozwinęły się po realizacji dobranych szkoleń.

Diagnoza potrzeb rozwojowych a dofinansowania

Diagnoza potrzeb rozwojowych jest także często wymagana w przypadku starania się o dofinansowanie szkoleń w ramach projektów PARP, czy też KRS. Taka diagnoza jest konieczna, aby starać się o pozyskanie środków w ramach Akademii Menedżera MŚP 2. Projekt ten przewiduje wsparcie w rozwoju kadry menedżerskiej dla mikro-, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Aby wziąć w nim udział konieczne jest przeprowadzenie profesjonalnej analizy potrzeb rozwojowych. Warto zaznaczyć, że w ramach projektu można starać się o dofinansowanie diagnozy potrzeb.

Chciałbyś dowiedzieć się więcej o diagnozie potrzeb rozwojowych? Masz dodatkowe pytania o tę usługę? Zadaj je w komentarzu lub skontaktuj się z naszymi doradcami.

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Podstawowe zasady obsługi klienta dla każdego handlowca

Kluczowa rola obsługi klienta i budowania relacji W dzisiejszym konkurencyjnym świecie sprzedaży jakość obsługi klienta stanowi fundament sukcesu każdego handlowca. Klienci oczekują nie tylko profesjonalizmu, ale także indywidualnego podejścia i zaangażowania na każdym etapie procesu zakupowego. Dobra obsługa klienta nie polega jedynie na realizacji zamówienia – to przede wszystkim budowanie trwałych relacji, które sprawiają, że klient wraca, poleca firmę…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój, Wywiad

Tajniki skutecznej sprzedaży  – wszystko co musisz wiedzieć. Wywiad z Angeliką Kuczyńską.

Sprzedaż to jeden z najważniejszych filarów sukcesu w biznesie. Bez względu na branżę, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów czy usług jest kluczowa dla przetrwania i rozwoju każdej firmy. Nie jest to jednak jedynie kwestia oferowania dobrego produktu – skuteczna sprzedaż wymaga zrozumienia potrzeb klienta, umiejętności budowania relacji z klientami i odpowiedniego reagowania na zmieniające się trendy rynkowe. To również sztuka komunikacji i negocjacji, która łączy…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Właściwe zarządzanie towarem w sklepie spożywczym – relacja ze szkolenia

Skuteczne zarządzanie towarem jako fundament sukcesu sklepu spożywczego Właściwe zarządzanie towarem to fundament efektywnego funkcjonowania każdego sklepu spożywczego. Przemyślane planowanie zakupów, optymalizacja zapasów, organizacja przestrzeni półkowej – merchandising oraz skuteczna promocja to kluczowe elementy, które wpływają na wyniki sprzedaży, ograniczenie strat oraz zadowolenie klientów. Odpowiednie działania w tym zakresie nie tylko wspierają rentowność sklepu, ale także poprawiają wrażenia…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.