Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/klient.dhosting.pl/warto2019/wartoszkolic.pl/wp-content/themes/warto/app/Controllers/Blog/BlogController.php on line 39
Dlaczego warto wspierać sport? - Warto Szkolić.pl | Szkolenia, Doradztwo, Merchandising

Dlaczego warto wspierać sport?

Sport uczy uczciwej walki, współpracy i podnoszenia się po porażce. Pokazuje , że pasja wymaga pracy i samozaparcia, a sukces okupiony jest wysiłkiem. Zrównuje wszystkich i likwiduje podziały. Sport uczy życia.

Dlatego firma Warto Szkolić wspiera działalność i rozwój lokalnych drużyn sportowych. Pragniemy promować aktywny tryb życia i rozpowszechniać prawidłowe postawy w sporcie. Kluby, które wspieramy to:

Dziecięca Akademia Piłkarska CHROBRY – GNIEZNO trenuje dzieci w różnym wieku.Treningi piłki nożnej, w zależności od wieku, przyjmują postać zabawy oraz edukacji przez sport. Misją Akademii jest propagowanie zasad fair play zarówno na boisku sportowym, jak i poza nim.

Szczypiorniak Gniezno to powstały w 2015 roku klub piłki ręcznej. Swoje funkcjonowanie rozpoczynał jako drużyna zrzeszająca dorosłych zawodników. Obecnie dodatkowo w obrębie klubu funkcjonuje Akademia, propagująca pasję do piłki ręcznej wśród młodzieży gimnazjalnej.  Działalności Szczypiorniaka towarzyszy przekonanie, że ten sport nie tylko kształtuje siłę i wytrzymałość, ale też uczy dyscypliny i rozwija kompetencję pracy w zespole.

Marcin Grzelak, prezes firmy Warto Szkolić uważa, że sport wspomaga rozwój człowieka oraz uczy wytrwałości i samozaparcia. ,,Aktywność w życiu człowieka kształtuje odwagę i niezłomność oraz propaguje właściwe postawy wobec innych. Zasoby zdobyte na boisku, bieżni, ringu czy arenie są niezwykle potrzebne w innych sferach życia. Dlatego uważam, że wspieranie sportu to świetna inwestycja” – mówi.

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Rozmowy z klientem w call center – podstawowe zasady

Sztuka rozmów z klientem w call center – klucz do budowania relacji i doskonałej obsługi Rozmowy z klientem w call center to sztuka, która wymaga połączenia doskonałych umiejętności komunikacyjnych, radzenia sobie ze stresem oraz elastyczności w dostosowywaniu się do zróżnicowanych potrzeb rozmówców. Każda rozmowa z klientem w call center niesie za sobą potencjał budowania długoterminowych relacji, dlatego kluczowe jest pełne zaangażowanie i dbałość o każdy szczegół interakcji.…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z organizacji pracy dla producentów skrzyń narzędziowych – relacja ze szkolenia

Efektywna organizacja pracy w przedsiębiorstwach produkcyjnych W dzisiejszych czasach właściwa organizacja pracy stanowi fundament sprawnego funkcjonowania każdego przedsiębiorstwa produkcyjnego. Nieodpowiednie zarządzanie procesami może prowadzić do opóźnień, strat finansowych i braku wydajności. Szczególnie ważne jest to w firmach zajmujących się produkcją, gdzie liczy się precyzja, czas oraz optymalne wykorzystanie zasobów. Z tego powodu szkolenia z organizacji pracy zyskują na znaczeniu, pomagając zespołom…
dowiedz się więcej
Ostatnie realizacje, Szkolenia, Wiedza i rozwój

Szkolenie z komunikacji dla producentów mebli – relacja ze szkolenia

Rola komunikacji w branży meblarskiej – szkolenie Komunikacja stanowi podstawę skutecznego działania w każdej organizacji, a w branży meblarskiej odgrywa szczególnie istotną rolę. Dobra komunikacja dla producentów mebli wpływa na efektywność procesów produkcyjnych, współpracę w zespołach oraz budowanie relacji z klientami. W odpowiedzi na rosnące potrzeby branży, nasza firma została poproszona przez jedną z firm produkujących meble o przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia z zakresu komunikacji.…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.