Dlaczego warto wspierać sport?

Sport uczy uczciwej walki, współpracy i podnoszenia się po porażce. Pokazuje , że pasja wymaga pracy i samozaparcia, a sukces okupiony jest wysiłkiem. Zrównuje wszystkich i likwiduje podziały. Sport uczy życia.

Dlatego firma Warto Szkolić wspiera działalność i rozwój lokalnych drużyn sportowych. Pragniemy promować aktywny tryb życia i rozpowszechniać prawidłowe postawy w sporcie. Kluby, które wspieramy to:

Dziecięca Akademia Piłkarska CHROBRY – GNIEZNO trenuje dzieci w różnym wieku.Treningi piłki nożnej, w zależności od wieku, przyjmują postać zabawy oraz edukacji przez sport. Misją Akademii jest propagowanie zasad fair play zarówno na boisku sportowym, jak i poza nim.

Szczypiorniak Gniezno to powstały w 2015 roku klub piłki ręcznej. Swoje funkcjonowanie rozpoczynał jako drużyna zrzeszająca dorosłych zawodników. Obecnie dodatkowo w obrębie klubu funkcjonuje Akademia, propagująca pasję do piłki ręcznej wśród młodzieży gimnazjalnej.  Działalności Szczypiorniaka towarzyszy przekonanie, że ten sport nie tylko kształtuje siłę i wytrzymałość, ale też uczy dyscypliny i rozwija kompetencję pracy w zespole.

Marcin Grzelak, prezes firmy Warto Szkolić uważa, że sport wspomaga rozwój człowieka oraz uczy wytrwałości i samozaparcia. ,,Aktywność w życiu człowieka kształtuje odwagę i niezłomność oraz propaguje właściwe postawy wobec innych. Zasoby zdobyte na boisku, bieżni, ringu czy arenie są niezwykle potrzebne w innych sferach życia. Dlatego uważam, że wspieranie sportu to świetna inwestycja” – mówi.

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Zarządzanie reklamacjami w transporcie i spedycji

Zarządzanie reklamacjami w transporcie i spedycji W branży transportowej i spedycyjnej, gdzie margines błędu jest niezwykle wąski, a satysfakcja klienta ma kluczowe znaczenie. Zarządzanie reklamacjami staje się nieodłącznym elementem codziennej działalności. Reklamacje, będące naturalnym skutkiem działalności każdego przedsiębiorstwa, mogą dotyczyć wielu aspektów. Od problemów z jakością usług po kwestie związane z logistyką i obsługą klienta. W tym kontekście, umiejętność skutecznego zarządzania reklamacjami…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Savoir vivre w recepcji hotelowej

Savoir vivre w recepcji hotelowej W erze cyfryzacji i automatyzacji, osobisty kontakt z gościem nabiera szczególnego znaczenia. Recepcja hotelowa, będąca sercem każdego obiektu noclegowego, staje się miejscem, gdzie savoir vivre nie jest jedynie dodatkiem, ale fundamentalną wartością, wpływającą na postrzeganie całego hotelu. Savoir vivre w recepcji hotelowej to sztuka, której opanowanie pozwala na budowanie harmonijnych relacji z gośćmi, zrozumienie ich potrzeb i oczekiwań.…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Organizacja bankietów i przyjęć okolicznościowych od podstaw

Organizacja bankietów i przyjęć okolicznościowych od podstaw Organizacja bankietów i przyjęć okolicznościowych to sztuka łączenia różnych elementów. Od wyboru odpowiedniej lokalizacji, przez komponowanie menu, aż po zapewnienie atrakcji i rozrywki na najwyższym poziomie. To także ciągłe dostosowywanie się do zmieniających się trendów i preferencji klientów. Co wymaga nie tylko kreatywności, ale i gruntownej wiedzy z zakresu zarządzania eventami. W obliczu coraz większego zapotrzebowania na profesjonalną organizację różnego rodzaju imprez,…
dowiedz się więcej