Dlaczego warto wspierać sport?

Sport uczy uczciwej walki, współpracy i podnoszenia się po porażce. Pokazuje , że pasja wymaga pracy i samozaparcia, a sukces okupiony jest wysiłkiem. Zrównuje wszystkich i likwiduje podziały. Sport uczy życia.

Dlatego firma Warto Szkolić wspiera działalność i rozwój lokalnych drużyn sportowych. Pragniemy promować aktywny tryb życia i rozpowszechniać prawidłowe postawy w sporcie. Kluby, które wspieramy to:

Dziecięca Akademia Piłkarska CHROBRY – GNIEZNO trenuje dzieci w różnym wieku.Treningi piłki nożnej, w zależności od wieku, przyjmują postać zabawy oraz edukacji przez sport. Misją Akademii jest propagowanie zasad fair play zarówno na boisku sportowym, jak i poza nim.

Szczypiorniak Gniezno to powstały w 2015 roku klub piłki ręcznej. Swoje funkcjonowanie rozpoczynał jako drużyna zrzeszająca dorosłych zawodników. Obecnie dodatkowo w obrębie klubu funkcjonuje Akademia, propagująca pasję do piłki ręcznej wśród młodzieży gimnazjalnej.  Działalności Szczypiorniaka towarzyszy przekonanie, że ten sport nie tylko kształtuje siłę i wytrzymałość, ale też uczy dyscypliny i rozwija kompetencję pracy w zespole.

Marcin Grzelak, prezes firmy Warto Szkolić uważa, że sport wspomaga rozwój człowieka oraz uczy wytrwałości i samozaparcia. ,,Aktywność w życiu człowieka kształtuje odwagę i niezłomność oraz propaguje właściwe postawy wobec innych. Zasoby zdobyte na boisku, bieżni, ringu czy arenie są niezwykle potrzebne w innych sferach życia. Dlatego uważam, że wspieranie sportu to świetna inwestycja” – mówi.

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak rozwiązywać konflikty w branży produkcyjnej?

Konflikty w branży produkcyjnej są nieuniknione i mogą wynikać z wielu przyczyn, takich jak stres związany z terminami, różnice kulturowe czy konkurencja o zasoby. Skuteczne zarządzanie tymi konfliktami jest kluczowe, ponieważ nie tylko wpływa na atmosferę pracy, ale również na produktywność i ogólne wyniki finansowe przedsiębiorstwa. Aby poradzić sobie z tymi wyzwaniami, organizacje muszą rozwijać strategie rozpoznawania, zapobiegania i rozwiązywania konfliktów. Ten artykuł ma na celu przedstawić…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak radzić sobie z obiekcjami klientów?

Współczesny rynek oferuje konsumentom niezliczoną ilość produktów i usług, stawiając przed przedsiębiorcami nie lada wyzwanie w zakresie przyciągania i utrzymywania uwagi klientów. W tym zatłoczonym środowisku, zdolność do efektywnego radzenia sobie z obiekcjami klientów staje się kluczową umiejętnością, która może decydować o sukcesie lub porażce biznesu. Obiekcje, często postrzegane jako bariery na drodze do sprzedaży, w rzeczywistości mogą być postrzegane jako okazje do pogłębienia relacji…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak pokonać bariery komunikacyjne w biznesie?

W środowisku biznesowym, gdzie efektywna komunikacja jest fundamentem nie tylko codziennego zarządzania, ale i strategicznego rozwoju, bariery komunikacyjne mogą mieć poważne konsekwencje. Różnice językowe, kulturowe, a także wyzwania technologiczne stoją na drodze do płynnej wymiany informacji i współpracy. Zrozumienie i przezwyciężenie tych barier staje się kluczowym zadaniem dla liderów i zespołów na każdym szczeblu organizacji, determinującym ich zdolność do osiągania celów biznesowych. W odpowiedzi…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.