Dlaczego warto wspierać sport?

Sport uczy uczciwej walki, współpracy i podnoszenia się po porażce. Pokazuje , że pasja wymaga pracy i samozaparcia, a sukces okupiony jest wysiłkiem. Zrównuje wszystkich i likwiduje podziały. Sport uczy życia.

Dlatego firma Warto Szkolić wspiera działalność i rozwój lokalnych drużyn sportowych. Pragniemy promować aktywny tryb życia i rozpowszechniać prawidłowe postawy w sporcie. Kluby, które wspieramy to:

Dziecięca Akademia Piłkarska CHROBRY – GNIEZNO trenuje dzieci w różnym wieku.Treningi piłki nożnej, w zależności od wieku, przyjmują postać zabawy oraz edukacji przez sport. Misją Akademii jest propagowanie zasad fair play zarówno na boisku sportowym, jak i poza nim.

Szczypiorniak Gniezno to powstały w 2015 roku klub piłki ręcznej. Swoje funkcjonowanie rozpoczynał jako drużyna zrzeszająca dorosłych zawodników. Obecnie dodatkowo w obrębie klubu funkcjonuje Akademia, propagująca pasję do piłki ręcznej wśród młodzieży gimnazjalnej.  Działalności Szczypiorniaka towarzyszy przekonanie, że ten sport nie tylko kształtuje siłę i wytrzymałość, ale też uczy dyscypliny i rozwija kompetencję pracy w zespole.

Marcin Grzelak, prezes firmy Warto Szkolić uważa, że sport wspomaga rozwój człowieka oraz uczy wytrwałości i samozaparcia. ,,Aktywność w życiu człowieka kształtuje odwagę i niezłomność oraz propaguje właściwe postawy wobec innych. Zasoby zdobyte na boisku, bieżni, ringu czy arenie są niezwykle potrzebne w innych sferach życia. Dlatego uważam, że wspieranie sportu to świetna inwestycja” – mówi.

 

Przeczytaj również:

Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jaka rolę odgrywa ostatnie wrażenie przed klientem?

W świecie biznesu siła pierwszego wrażenia jest często podkreślana jako kluczowy element w nawiązywaniu relacji z klientami. Jednak równie istotne, a często niedoceniane, jest ostatnie wrażenie, które firma pozostawia po zakończeniu interakcji. To właśnie ono może zadecydować o tym, czy klient będzie chciał wrócić i polecić firmę innym. W dynamicznym i konkurencyjnym środowisku biznesowym, każda interakcja z klientem powinna być traktowana jako…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak przekonać klienta do zakupu produktu lub usługi?

W obliczu globalnej konkurencji i dynamicznie zmieniających się preferencji konsumentów, umiejętność efektywnego przekonywania klientów do zakupu produktów lub usług staje się niezbędna dla każdego przedsiębiorstwa. Firmy starają się nie tylko dostarczać produkty o wysokiej jakości, ale również tworzyć wartość dodaną, która odpowiada na specyficzne oczekiwania i potrzeby swoich klientów. To podejście wymaga głębokiego zrozumienia tych potrzeb, co jest możliwe tylko przez bezpośrednią interakcję i budowanie…
dowiedz się więcej
Szkolenia, Wiedza i rozwój

Jak odpowiadać na zastrzeżenia ze strony klientów?

Każdy przedsiębiorca i pracownik obsługi klienta prędzej czy później zetknie się z zastrzeżeniami ze strony klientów. Niezadowolenie może wynikać z różnych powodów – od jakości produktów, przez problemy z dostawą, aż po obsługę klienta. Zamiast postrzegać zastrzeżenia jako zagrożenie, warto traktować je jako szansę na poprawę i wzmocnienie relacji z klientami. Umiejętne zarządzanie zastrzeżeniami to sztuka, która może przekształcić niezadowolonych klientów w lojalnych ambasadorów…
dowiedz się więcej

Cenimy prywatność użytkowników

Używamy plików cookie, aby poprawić jakość przeglądania, wyświetlać reklamy lub treści dostosowane do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz analizować ruch na stronie. Kliknięcie przycisku „Akceptuj wszystkie” oznacza zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookie.